וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמישה לעשרה סניפים: רשת הגלידריות בוזה מכפילה את כוחה

15.2.2023 / 9:20

"בוזה", יצרנית גלידה גלילית טרייה מחומרי גלם מובחרים בקיבוץ סאסא, מרחיבה את הרשת של החברה ותפתח בשנת 2023 עוד 5 סניפים חדשים בנוסף ל-5 הסניפים הקיימים

גלידה. יחצ,
גלידה בוזה/יחצ

רשת הגלידריות בוזה, יצרנית גלידה טרייה מחומרי גלם מובחרים בקיבוץ סאסא, מרחיבה את מספר הסניפים ותפתח בשנת 2023 חמישה חדשים, בנוסף לחמשת הקיימים. הסניפים יהיו במתחם ביד מרדכי, שוק תלפיות חיפה, פרדס חנה/כרכור ועוד. הסניפים מאופיינים בעיצוב ייחודי, גדלים משתנים ועלויות הקמה אטרקטיביות כמו כן מגוון הטעמים רחב. ההשקעה בפתיחת כל סניף חדש עומדת על כ-350,000 שקל.

רשת הגלידריות בוזה הוקמה בשנת 2012 ומאופיינת כגלידה גלילית המיוצרת מחומרי גלם טריים. כיום יש למפעל "בוזה" למעלה מ-100 טעמים של גלידות, כאשר בו זמנית בכל אחד מסניפי הרשת נמכרים כ-20 עד 24 טעמים שונים ומדי שבוע יש חידושים ועדכונים ותוספות של גלידות בטעמים חדשים.

גיל קישניובסקי, מנכ"ל בוזה, מציין: "בימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון שקל בשידרוג המפעל וברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית. כמו כן, נרכשו מערכי ייצור אוטומטיים למילוי גביעים במספר גדלים, כושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה".

לאחרונה שילבה חברת בוזה גם מאפים שטרם נראו בארץ בשילוב גלידות כגון סירת וופל בלגי,מיני פנקייקס, עוגיות גלידה והסמבוזה - לחמניית בריוש חמה עם גלידה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully