וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד גרובר מונה לסמנכ"ל מחקר ופיתוח בכיר ביוניקורן הסייבר סולט סקיוריטי

15.2.2023 / 13:42

שימש עד כה CTO בחברת הפינטק Payoneer ובעבר סמנכ"ל פיתוח חזיתי במרכז החדשנות של Citibank ומייסד שעשה אקזיטים במספר סטארטאפים, לרבות בתחום הסייבר

גלעד גרובר. יחצ,
גלעד גרובר/יחצ

גלעד גרובר מונה ל-SVP, סמנכ"ל מחקר ופיתוח בכיר, בחברת הסייבר Salt Security ויוביל את אסטרטגית הפיתוח של החברה.

גלעד הוא מנהל טכנולוגי ותיק בעל ניסיון עשיר בהובלת צוותי פיתוח של פתרונות תוכנה לצרכנים ושל פתרונות תוכנה ארגוניים. הוא ניהל צוותים מבוזרים גדולים וכן היה מייסד שותף בכמה סטארטאפים. הוא עבד לאורך ארבע השנים האחרונות בענקית התשלומים הבינלאומית Payoneer וניהל את תחום הפיתוח בחברה במהלך שנות הצמיחה וההנפקה בנאסד"ק. בתפקידו האחרון שימש CTO, מנהל טכנולוגי ראשי של פיוניר והוביל למעלה מ-500 אנשי פיתוח, דאטה וסייבר.

בתפקידיו הקודמים הוא שימש סמנכ"ל מו"פ בחברת Panaya, סמנכ"ל פיתוח חזיתי במרכז החדשנות של Citibank , שבו ניהל את הפיתוח של המסחר במט"ח באמצעות פלטפורמת הסלולר. הוא היה מייסד שותף וסמנכ"ל מו"פ בחברת אבטחת הענן Porticor , שנרכשה על ידי Intuit סמנכ"ל מו"פ ב-Telmap, שנרכשה על ידי אינטל, ב- Worldmate וב-Prolify . כן הוא מילא תפקידי דירקטור ב SAP מנהל הפיתוח של SAP business one והיה מייסד שותף ומנהל ב-Orsus Solutions ומילא תפקידי הנדסה ב- Mercury Interactive. לגלעד תואר ראשון בהנדסת מחשבים ותואר שני במדעי המחשב והנדסת מחשבים מאוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו.

סולט סקיוריטי הוקמה בשנת 2016 על ידי רועי אליהו (מנכ"ל) ומייקל ניקוסיה (מנהל תפעול ראשי) וגייסה מאז הקמתה מעל 271 מיליון דולר, בשווי שהגיע ל-1.4 מיליארד דולר. החברה היא חלוצת תחום ה- API security, תחום המתמקד באבטחת ממשקי API דרכם עוברת רוב תעבורת האינטרנט העולמית ומתבצע חיבור בין אפליקציות ושירותים דיגיטליים. למרות היקף המידע שעובר דרכם ורגישותו, ארגונים עובדים עם ממשקים פריצים ברובם. לכן תוקפים הפנו את התמקדותם לממשקים אלו, המאפשרים גישה לנתונים ושירותים קריטיים. החברה פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, אשר מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, העוזרת לארגונים לזהות חולשות אבטחה ב- APIs עוד בתהליך הפיתוח, מאתרת באופן אוטומטי את כל ממשקי ה- APIs בארגון, מזהה תקיפות בזמן אמת וחוסמת תוקפים לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות, באופן אוטומטי, ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח.

רועי אליהו, מייסד משותף ומנכ"ל Salt Security: "אנחנו שמחים לצרף את גלעד למשפחת סולט סקיוריטי. ניסיונו, המנהיגות והחזון הטכני שלו הופכים אותו לאדם האידיאלי להוביל את אסטרטגית הפיתוח של החברה. גלעד היה בעצמו יזם, עבד בסטארטאפים כמו גם בחברות גדולות, והניב תוצאות מוצלחות פעמים רבות בעבר. בעבודה משותפת עם גלעד, אנחנו מצפים ליצור עוד יותר ערך עבור הלקוחות הארגוניים שלנו, ולאפשר להם לאבטח את הנתונים הקריטיים שלהם ושל לקוחותיהם תוך הפחתת סיכונים."

גלעד גרובר: "אני נרגש להצטרף לצוות המדהים בסולט סקיוריטי. הגידול הדרמטי בשימוש בממשקי API הרחיב בהתאם גם את ההתקפות על יישומים בקצב חסר תקדים. סולט היא המובילה הבלתי מעורערת באבטחת API , עמדה בחזית ועזרה לחברות להתגבר על האיומים החדשים הללו. אני מצפה להאיץ עוד יותר את ההובלה הטכנולוגית של החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully