וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנקאות פתוחה: חברת הפינטק פיזבק קיבלה רישיון למתן שירותי מידע פיננסי

15.2.2023 / 14:24

על רקע העלאת הריבית והתייקרות האשראי, הודעת הרשות לניירות ערך מהשבוע האחרון מספקת סיבה לאופטימיות להגברת התחרות בשוק הפיננסים

קרן צוקרמן. שני נחמיאס, סטודיו כותרת,
קרן צוקרמן/שני נחמיאס, סטודיו כותרת

חברת הפינטק פיזבק קיבלה רישיון למתן שירותי מידע פיננסי, הכולל לראשונה אפשרות להציע גם ייזום העברה לחשבון הבנק של הלקוח. פיזבק הינה האגרגטור הראשון בישראל המאפשר לכל גוף פיננסי המציע שירותים פיננסים להתחרות בקלות ועל בסיס מידע מלא, במסגרת רפורמת הבנקאות הפתוחה.

אם עד היום כל הגופים הפיננסיים (מלווים חוץ בנקאיים, בתי השקעות וחברות ביטוח) פעלו על בסיס מידע חלקי ביותר, ולכן יכלו להציע מוצרי אשראי שאינם מותאמים אישית תוך נטילת סיכונים פיננסיים, כעת בזכות המערכת הטכנולוגית של פיזבק, גופים אלה יוכלו להציע מוצרים פיננסים כגון אשראי או ביטוח על בסיס מידע פיננסי מלא ואיכותי של הלקוח, ולכן להתחרות הן במחירים והן באיכות המוצר והשירות ללקוחותיהם.

מנכ"לית ומייסדת פיזבק, קרן צוקרמן: "קבלת הרישיון מהרשות לניירות ערך מהווה הבעת אמון של הרגולטור בפיזבק וביכולות שהיא מביאה לשוק הפיננסי בישראל. אנו גאים להוביל את רפורמת הבנקאות הפתוחה בישראל, ונרגשים להעניק לכלל הגופים הפיננסיים את היכולת להתחרות, מה שיכול להוביל להוזלה של עד 50% בהצעת האשראי ללקוחות".

צוקרמן צופה שתוך מספר שנים ספורות, פיזבק תהיה התשתית המרכזית להעברת מידע פיננסי בישראל, כשהתחום הראשון בו נראה שינוי מידי הוא האשראי למגזר העסקים הקטנים והבינוניים. "מגזר זה סובל מחוסר זמינות למוצרי אשראי, לצד מחירים אשראי גבוהים, ובזכות המערכת שלנו, תתפתח תחרות בתחום זה מה שיאפשר שוק אשראי משוכלל ויעיל עבור אותם עסקים שיסייע להזניק את המשק קדימה" מסרה קרן.

  • עוד באותו נושא:
  • פינטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully