וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נתקעים בקופות: פיצ'ר חדש בבית העסק יאפשר תשלום בהוראת קבע

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 14:36

תחום המימון החוץ בנקאי בנקודות מכירה, נחשב לאחד החמים בעולם הפיננסיים וכעת, BUY בקלות וחברת הפינטק נאייקס, מציגות פתרון תשלום חדשני שיאפשר לגופים פיננסים להעמיד בנקודות המכירה, קופות בשירות עצמי לטובת צרכנים שיירצו לשלם בהוראת קבע ישירות מחשבון הבנק

אישה משלמת עם כרטיס אשראי. ShutterStock
הגעתם למכסה של מסגרת האשראי? תוכלו לשלם בהוראת קבע/ShutterStock

מחברים בזמן אמת בין קופת התשלום לחברות המימון

הטכנולוגיה החדשה שמציגות החברות BUY בקלות וחברת הפינטק נאייקס (TASE& Nasdaq: NYAX), מהווה פריצת דרך בתחום אפשרויות התשלום, והוא יאפשר לצרכנים ללא מסגרת אשראי, לשלם באמצעות הוראת קבע, ישירות מחשבון הבנק.

מדובר במערכת מימון חכמה וייעודית המחברת בזמן אמת בין קופות התשלום בבתי העסק לחברות אשראי ומימון המאפשרת לצרכנים לבצע עסקאות תשלומים באופן מיידי, מחוץ למסגרת האשראי שלהם.

במעמד התשלום, לקוחות שמסגרת האשראי שלהם לא תאפשר לשלם על עסקה, יופנו, לבקשתם דרך לינק שנשלח אליהם לנייד, לתהליך של מילוי שאלון חיתום, בסופו הם יקבלו אישור להלוואה, שתרד בהוראת קבע מחשבון הבנק, ומי שיודעים כי מסגרת האשראי שלהם קרובה למיצוי יוכלו ישירות לפנות לאפיק התשלום בהוראת קבע.

בסופו של התהליך הקצר, הלקוח יגיע אל קופת בית העסק ותהיה לו אופציה לבחור תשלום מחוץ למסגרת האשראי ובתוך מספר דקות, הוא יוכל לשלם על הרכישה, דרך הלוואה בהוראת קבע.

הרשתות שיישמו את הפתרון יבצעו עדכון תוכנה פשוט לקופה וכך יוכלו לאפשר ללקוחות שלהם את התשלום באמצעות מימון חיצוני בהוראת קבע, ללא צורך בכרטיס אשראי. למרות העלאות הריבית ברחבי העולם, לצד הכוונה של גופים פיננסים להקשיח את תנאי האשראי, הפתרון החדש הוא חזון שמתגשם בתחום הטכנולוגי והפיננסי יחד.

הקופה שתחבר בין המשלם לחברות מימון. יח"צ,
תשלום בשירות עצמי בנקודות המכירה: הקופה שתחבר בין המשלם לחברות המימון/יח"צ

"יותר אפשרויות תשלום מעלות את יכולת הקנייה"

"הרעיון הוא לספק פתרון מימון פשוט ומיידי המובנה בקופות החכמות שלנו." מספר דודי שוליק, סמנכ"ל מכירות ישראל בחטיבת נאייקס ריטייל אשר הוביל את שיתוף הפעולה. "ככל שאפשרויות התשלום מגוונות יותר, כך יש יותר פתרונות עבור הצרכנים וגם בעל העסק מרוויח מכך מכיוון שהיקף העסקאות עולה. מצד אחד, לצרכן יש יותר אפשרויות תשלום ויכולת הקנייה שלו גדלה ללא תלות במסגרת האשראי ומצד שני, הקמעונאיים מספקים אלטרנטיבת תשלום ייחודית במעמד המכירה ובכך מגדילים את כוח המכירה שלהם".

תמיר מטלון, מנכ"ל ובעלים של BUY בקלות: "לראשונה בישראל אנחנו מאפשרים לציבור הרחב פתרון מחוץ למסגרת בכרטיס האשראי. אם עד היום צרכנים קיבלו סירוב לרכישות, בגלל מסגרת לא מספיקה בכרטיס האשראי, כעת הם יכולים לקבל אישור הלוואה שתרד בהוראת קבע, בתהליך קצר ופשוט".

הפתרון החדשני ייושם ברשתות קמעונאיות ואתרי סחר על גבי מסופי אשראי, קופות חכמות ועמדות תשלום בשירות עצמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית, הוראת קבע במקום מסגרת אשראי. שוהם יח"צ,
לשפר את פוטנציאל ההכנסות עם קופה בשירות עצמי, BUY בקלות ונאייקס/שוהם יח"צ

שיפור פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית

נאייקס היא החברה הגלובלית המובילה בתחומה. החברה פיתחה פלטפורמה מתקדמת למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר. המשימה של נאייקס היא לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של לקוחותיה. החברה מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת.

לנאייקס שמונה משרדי מכירות גלובליים, למעלה מ-800 עובדים, קישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים ובנוסף היא מוכרת כמוסד תשלומים מורשה באירופה ובישראל. החברה השלימה בשנת 2021 הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב ובספטמבר 2022 נרשמה למסחר בנאסד"ק. מנכ"ל החברה הוא מר יאיר נחמד, שגם נמנה על מייסדיה.

מרכזים פיננסיים, מהחברות המובילות בארץ במתן פתרונות מימון מתקדמים, מציגה ומשווקת את BUY בקלות - מערכת מימון חכמה בנקודות המכירה עם מסכי מגע דיגיטליים המאפשרים ללקוח לקבל בו-במקום בלחיצת מקש, מימון מחוץ למסגרת כרטיס האשראי שלו, לתשלום עבור מוצרים בסך 1,000-20,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully