וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

INSIDE OUT: כנס בנושא גיוון והכללה בחברה הערבית

15.2.2023 / 14:35

אירוע של קהילת Anashim.IL בהובלת עמותת תפוח ובשיתוף ענקית הטכנולוגיה NVIDIA נערך בשבוע שעבר, ועסק בתחומי ניהול שונים, בהם גיוס וניהול הון אנושי בחברה הערבית

גיוון והכללה בחברה הערבית. טל רביב,
כנס גיוון והכללה/טל רביב

אירוע של קהילת Anashim.IL בהובלת עמותת תפוח ובשיתוף ענקית הטכנולוגיה NVIDIA נערך בשבוע שעבר, ועסק בתחומי ניהול שונים, בהם גיוס וניהול הון אנושי ובגיוון והכללה של החברה הערבית.

הכנס עסק בנושאים המרכזיים הבאים.

  • ניהול הון אנושי מגוון בחברות
  • איך מייצרים תחושת שייכות בקרב עובדות ועובדים המגיעים ממגזרים שונים?
  • איך מומלץ לנהל גיוון בהון האנושי בארגון?
  • גיוס וניהול הון אנושי בחברה הערבית
  • בכנס הוצגו האתגרים בגיוס אוכלוסיות מגוונות בכלל, וגיוס בקרב האוכלוסייה הערבית, וכן ויוצעו פתרונות הניתנים ליישום בארגונים.
  • כמו כן, נשמעו בכנס סיפורי ההצלחה של עובדות ועובדים מהסקטור העסקי, הציבורי והחברתי.

קהילת Anashim.IL - ערכה של הקהילה הוא בפיתוח ההון האנושי ויצירת רצף שבין חינוך לתעסוקה. הקהילה מהווה פלטפורמה לחיבורים תלת מגזריים (עסקי, ממשלתי, חברתי) ויוצרת אקו סיסטם אשר עוסק באתגרים ומציע פתרונות. החשיבות של הקהילה היא החיבור לשולחן מקבלי ההחלטות והעברת התובנות והצרכים מהשטח, ישירות אליהם.

ענת צור, מנכ"לית עמותת תפוח: "עמותת תפוח פועלת מעל לשני עשורים במטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית, להעניק שוויון דיגיטלי וטכנולוגי ולהעצים את ההון האנושי - הנכס החשוב ביותר של מדינת ישראל. לפני כשנה הוקמה קהילת Anashim.IL, המנוהלת על ידי תפוח הפועלת ליצירת קשר ורצף בין חינוך לתעסוקה. זוהי אבולוציה לפעילותה רבת השנים של העמותה הפועלת מאז הקמתה בתחומים אלה. אנו בתפוח מאמינים שמקום מגורים, דת או מגדר לא צריכים להוות חסם, ושכולם זכאים לחינוך נכון, מתחדש ורלוונטי, לתעסוקה בפריון גבוה ולהזדמנות שווה ולכן פועלים בקרב אוכלוסיות מגוונות במטרה להעניק להן את הכישורים והכלים הרלוונטיים להצלחה".

הדס הרטל, מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי באנבידיה ישראל: "כאחת מן המעסיקות הגדולות ביותר בהייטק הישראלי, אנבידיה שמה לעצמה למטרה לגייס את ההון האנושי הטוב ביותר בישראל ובעולם, באופן שמשקף תרבויות, פרספקטיבות וגישות שונות ומגוונות, המעודדות יצירה של חדשנות ויצירתיות. אנחנו שמחים לקחת חלק בכנס של עמותת תפוח וקהילת Anashim.IL ולעשות ככל שניתן בכדי לגייס את ההון המגוון והאיכותי ביותר מחד, ומאידך לסייע ולתרום לגיוון התעסוקתי בענף ההייטק בכלל".

גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל וסמנכ"ל משפטי: "אנחנו בין החברות המובילות של מעסיקים מהחברה הערבית. הדרך הכי טובה לגדול, זה חבר מביא חבר, תהליך שאצלנו הפך להיות טבעי. אנחנו לא מקיימים דיונים כל הזמן על יצירת גיוון, זה פשוט קורה. ברמה העקרונית העובדים חשופים לזה מהרגע הראשון, נשים חרדיות, עובדים מהחברה הערבית - אנחנו מאמינים שחברות ההייטק צמאות להון אנושי מגוון".

רויטל אסייג שלוש, COO עמותת תפוח: "אני כאן כדי להגיד ששילוב אוכלוסיות מגוונות בהיטק הישראלי הוא לא צורך אלא כורח. כדי שנוכל לגדול אנחנו צריכים כוח אדם אבל כדי שנוכל לגדול ולהצליח אנחנו צריכים צוותי חשיבה ועבודה שמגיעים ממקומות, תרבויות ודפוסי חשיבה שונים. להייטק יש יכולת לייצר שינוי בחברה הישראלית, ולאפשר ייצוג לכלל התרבויות שבה, לא רק בגלל שהמטה החליט על יעדי גיוון אלא בעיקר כי זו הדרך הנכונה להצליח. מחקרים רבים כבר הוכיחו שצוותים מגוונים עובדים טוב יותר ומגיעים לתוצאות טובות יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • עמותות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully