וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקים סטיגמות: האירוע החברתי-ערכי של 'סנו' חוצה מגדרים ושוני

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 15:32

חברת 'סנו' יוזמת בשיתוף עיריית הרצליה, יום כיף חברתי שמעמיד על סדר היום ערכים של שוויון, כבוד לזולת וחברות. במסגרת האירוע, יפגשו עשרות ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, לפעילויות מהנות משותפות ואישיות בהן: עבודה בחימר, שתילה, סחיטת תפוזים ואפיית פיתות בטאבון

כולנו שווים ושוות: אירוע חברתי של סנו שהתקיים בירושלים בשנה שעברה והוגדר כהצלחה. רונן ברטל,
כולנו שווים ושוות: אירוע חברתי של סנו שהתקיים בירושלים בשנה שעברה והוגדר כהצלחה/רונן ברטל

מעוררים את ערכי השוויון, הכבוד לזולת והחברות

המפגש החברתי שיזמו חברת סנו בשיתוף עם עיריית הרצליה ואון לייף, יפגיש בין ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים מכל המגזרים לפעילויות יצירתיות בתחנות שתוקמנה במשק הפארק בהרצליה, בהן יתנסו הילדים במגוון פעילויות חוויתיות מעבודת יצירה אישית ועד פעילות משותפת של אפיית פיתות.

מטרת האירוע העיקרית היא להפגיש בין ילדים, שביום-יום אינם נוהגים או לא יכולים להיפגש, לטובת פעילויות משותפות, הנאה ואינטראקציה חברתית, מה שמעמיד במרכז סדר היום את ערכי השוויון, הכבוד לזולת והחברות.

בקיץ שעבר קיימו סנו, און לייף ועיריית ירושלים יום כיף במתכונת דומה שהסתיים בהצלחה רבה והיה הוכחה לכך שפעילויות משותפות שוברות מחיצות וסטיגמות. לאור ההיענות הגבוהה, ממשיכים סנו בקיום ימי הכיף וההפעלות בהם נוטלים חלק ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים בלי צרכים מיוחדים, שנהנים יחד, מבלים, מכירים ומתחברים.

כולנו שווים ושוות: אירוע חברתי של סנו שהתקיים בירושלים בשנה שעברה והוגדר כהצלחה. רונן ברטל,
כולנו שווים ושוות: מחברים בין ילדים מעולמות שונים/רונן ברטל

אירועי "כולנו שוות ושווים" מחזקים את ערכי התרומה לקהילה, והקהל הרחב מוזמן לעקוב ולהשתתף ללא עלות ובהרשמה מראש - מספר המשתתפים מוגבל.

האירוע יתקיים ביום ראשון - 19.02.23 בשעה 16:00 ב'משק הפארק' בהרצליה. בתום הפעילות כל משפחה תקבל סנו אוקסיג'ן לניקוי והסרת הכתמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully