וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים מתחום הלייף סטייל שעלו למדפים

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 16:28

מוצרי הטיפוח שהושקו לאחרונה נוחתים על המדפים לצד קולקציות חדשות ומתחלפות לשנת 2023. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי, הטיפוח והלייף סטייל שעוד לא פגשתם

קיילי גנר לדולצ'ה גבאנה. יח"צ,
קיילי ג'נר בקמפיין למשקפיים של דולצ'ה גבאנה/יח"צ

חדשנות של סרום

מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה, מציג חדשנות בהשקת סרום ניאצינמיד 10, שמכיל ריכוז של 10% ניאצינאמיד טהור פורמולה רבת עוצמה, מטפלת בכתמים כהים, סימני פיגמנטציה ומונעת את הישנותם, לשינוי ניכר לעין כבר מהשבוע הראשון.

הסרום מתאים לגילאי 25-65, נבדק על כל גווני וסוגי העור כולל על עור רגיש ויעילותו הוכחה מחקרית. מתאים לשימוש על עור הפנים,הצוואר והידיים, היפואלרגני, נון קומדוגני ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה בצרפת.

סרום ניאצינאמיד 10, נלחם בהיפר-פיגמנטציה באמצעות 3 פעולות:

הפחתת מלנין: הניאצינאמיד מפחית היפר-פיגמנטציה על ידי חסימת ההעברה של מלנין אל הרובד החיצוני של העור.

אפקט הרגעה: ניאצינאמיד מסייע בהפחתת היפר-פיגמנטציה והישנות חוזרת של כתמי פיגמנטציה.

הגנה על העור: ניאצינמיד משפר את תפקוד מחסום ההגנה הטבעי של העור על ידי הפחתת איבוד המים והעלאת רמות הלחות בעור יבש.

המחיר המומלץ לצרכן: 229 שקל, תכולה: 30 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש-פוזה משיק חדשנות בסרום ניאצינאמיד 10, המחיר 229 שקל. יח"צ,
לה רוש-פוזה משיק חדשנות בסרום ניאצינאמיד 10, המחיר 229 שקל/יח"צ

חומצתי לעור בוגר

הסרום החדש של ד"ר אלמן, חומצה לקטית 10% (חומצה אלפא הידרוקסית), עוזר להסיר שכבות תאים חיצוניים ולהפחית את המראה של קווים דקים, קמטים וסימנים אחרים של הזדקנות. מקנה לחות, מחליק את העור, מצמצם נקבוביות, מאיר את העור ומסייע לקבלת גוון עור אחיד.

מתאים לשימוש לכל סוגי העור, למריחה על עור הפנים, הצוואר, עורף, דקולטה והידיים. מכיל תערובת צמחים ואלנטואין להרגעת העור. מכיל היאלרוניק להעשרת הלחות הטבעית.

המחיר: 294 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת (ת"א, ראשל"צ, אשדוד, חיפה) או באתר ד"א אלמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרום חומצה לקטית ד'ר אלמן. המחיר: 294 שקל. יחצ לימור כרסנטי,
סרום חומצה לקטית ד'ר אלמן. המחיר: 294 שקל/יחצ לימור כרסנטי

טבעי על הפנים

מותג הקוסמטיקה HIPPIE & CHIC מציג בימים אלה את THE SECRET PEARLS - קרם פנים אנטי-אייג'ינג על בסיס אבקת פניני מים. קרם לחות יומיומי במרקם קליל שמבטיח להעשיר את העור בלחות להזין אותו, להפחית קמטוטים ולהעניק GLOW טבעי למראה הכללי של העור.

הקרם הייחודי עם אפקט אנטי איג'ינג נרקח על בסיס אבקת פניני מים מתוקים טחונה דק, חומצה היאלרונית ושמן קוויאר.

המחיר: 239 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין היפי אנד שיק

קרם פנים היפי אנד שיק 239 שקל. אורי גרון,
קרם פנים היפי אנד שיק 239 שקל/אורי גרון

כיסוי נעים כמשי

רשת אפריל משיקה מייק-אפ חדש מבית מותג האיפור והטיפוח הצרפתי Stendhal Paris.

המייק-אפ החדש, Veil Foundation מגיע ב-4 גוונים במרקם קליל המעניק כיסוי נעים, עמיד לאורך זמן המותיר את העור בגוון אחיד ובמראה טבעי. הפורמולה הטבעונית של ה- Veil Foundation בעלת מרקם רך כמשי ומספקת כיסוי טבעי ועמיד לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 219 שקל. להשיג בסניפי רשת אפריל בפריסה ארצית ובאתר אפריל

מייק אפ חדש מבית סטנדל פריז. יחצ אפריל,
מייק אפ חדש מבית סטנדל פריז, המחיר: 219 שקל/יחצ אפריל

ליין חדש של לקים

אין דבר מהנה יותר מלהגיע לערב ראש השנה עם ציפורניים מטופחות ולק פרשי וחגיגי. בתזמון מושלם לראש השנה, משיקה רשת אפריל קולקציית לקים חדשה מבית מותג Close הכוללת 58 גוונים.

Close הוא מותג שחרט על דגלו שמירה על איכות הסביבה, וכל הלקים שלו מיוצרים מ- 100% רכיבים טבעיים והלקים של המותג מגיעים ללא אריזות מתוך מחשבה על איכות הסביבה.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-65 שקל. להשיג בסניפי רשת אפריל בפריסה ארצית ובאתר אפריל

11 ma mie לק מבית close. יחצ אפריל,
ma mie לק מבית close, המחיר: החל מ-65 שקל, רשת אפריל/יחצ אפריל

קוביה של טישו

המותג Life, משיק לראשונה טישו באריזת קובייה בתוספת קרם לחות רך במיוחד. הטישו מונה 76 ממחטות נייר המסייעות במניעת אף אדום ומגורה. מדובר ב-3 שכבות, אנטי-בקטריאלי וידידותי לעור.

Life (לייף) הוא המותג הפרטי של סופר-פארם שנולד כחלוץ המותגים הפרטיים בישראל המציע אלטרנטיבה איכותית במחירים משתלמים. המותג Life מהווה כחמישית מהמכירות ברשת ותחתיו נמכרים מוצרים בשורה ארוכה של קטגוריות בראשן מוצרי תינוקות, מזון, טואלטיקה ועוד.

מחיר הטישו 9.90 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין

טישו סופר פארם לייף. יח"צ,
טישו סופר פארם לייף, המחיר: 9.90 שקל/יח"צ

* * * * טיפוח השיער * * * *

לרענן את השיער בחורף

אחד המושגים החמים של התקופה, הוא טיפול דיטוקס - ניקוי רעלים לקרקפת. כשמדובר בבריאות השיער והקרקפת, ניקוי עמוק הוא פעולה חשובה במיוחד. כאשר הקרקפת מאוזנת-השיער נראה טוב, גמיש, רענן ומלא ברק.

דיטוקס הוא למעשה ניקוי עמוק שנועד לאזן את הקרקפת, שמומלץ ורצוי להוסיף לשגרת הטיפוח של השיער. שרון מצליח מנהלת השיווק של אמיקה מסבירה: "החורף מביא איתו מגוון תופעות המאפיינות את עור הקרקפת והשיער, אחת התופעות הבולטות בעונה הקרה היא קרקפת שומנית. כן, דווקא בחורף, לרוב בגלל שינויים בהרגלי ההיגיינה, או בשל שימוש במוצרים שאינם מתאימים לשיער. לשם כך יש מגוון פתרונות להתמודד עם קרקפת בעיתיית, לכל סוגי השיער".

סדרת הדיטוקס של amika כוללת מספר מוצרים:

שמפו פילינג - מסייע לניקוי יסודי, מסיר שאריות לכלוך, הצטברות שומניות ומשקם איזון קרקפת. המחיר ל-140 מ"ל 109 שקל.

שמן ייעודי לבעלי קרקפת שומנית - עושה Reset לקרקפת שומנית ומאזן אותה. הוא מבצע ניקוי עדין לפני חפיפת השיער, מסלק רעלים, ממריץ את הדם, מחדיר לחות לעומק הקרקפת, ותורם לקרקפת בריאה ומאוזנת. המחיר ל-200 מ"ל: 120 שקל.

מסיכה לחורף - מפחיתה חשמל סטטי בשיער, מעניקה לחות ומספקת טיפול עשיר ועמוק. המסיכה גם פועלת נגד קשקשים בשיער ולהרגעת ואיזון הקרקפת על ידי טיפול בשכבת העור. היא מתאימה לקרקפת יבשה ושיער יבש וכמובן לקרקפת מקושקשת. המחיר ל-250 מ"ל: 139 שקל.

להשיג באתר amika / אמיקה, רשת BE, רשת אפריל, דיוטי פרי, אתר TERMINAL X ובאתרים מורשים.

amika. שמפו ג’לי פילינג מטהר reset מחיר 140 מל 109 שח. להשיג באתר אמיקה רשת be רשת אפריל ובאתרים מורשים. יח"צ,
amika. שמפו ג’לי פילינג מטהר, 109 שקל./יח"צ

החדש והמתקדם לשיער

המותג HERMOSO משיק סדרת מוצרים חדשנית ואיכותית אשר נותנת מענה לכל טיפול כימי שהשיער עבר ומשקמת אותו.

במשך כמעט עשור, שיווק טל יונה, הבעלים של האתר hair-dream, את מותגי השיער הגדולים ביותר בישראל. הוא הכיר את כל סוגי הלקוחות וסוגי השיער הקיימים ולמד את הצרכים של כל אחד מהם.

לאחר תקופת פיתוח ארוכה שלקחה בחשבון את הצרכים שהיו חסרים לדעתו במוצרי שיער קיימים, הוא משיק כעת את HERMOSO מותג לטיפוח ושיקום השיער שמוצריו מבוססים על פורמולות מדויקות לאחר עשרות ניסיונות שלא ענו על דרישותיו הקפדניות של יונה.

כעת מושקות 3 סדרות למותג:

BLACK LINE HERMOSO - סדרת הדגל של המותג, שמיועדת לשיער שעבר טיפולים כימים קשים כמו הבהרה, החלקה צבע על בסיס קבוע ועוד. הסדרה כוללת: מסכה 500 מ"ל | שמפו 1000 מ"ל | סרום 120 מ"ל | מסכה ללא שטיפה 250 מ"ל. המחיר: 150 לכל מוצר.

HERMOSO SILVER LINE - סדרה לשיער בלונדיני, משמשת לנטרול הפגמנט הכתום, ללא כל צורך בטיפול כימי נוסף. הסדרה כוללת: מסכה 500 מ"ל | שמפו 500 מ"ל, המחיר: 150 שקל לכל מוצר.

HERMOSO WHITE LINE - החלקת שיער אורגנית משולבת בעלת נוסחה מהפכנית מטפלת בשיער פגום ומחליקה לצמיתות. ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער ומיוצרת בפורמולה פורצת דרך, החלקה טיפולית שמתאימה במיוחד לשיער פגום ומקורזל. ההחלקה היא ללא פורמלין, מעושרת בחלבונים וקרטין טהור אשר גורמים לשיער להרגיש רך, נעים ומלא ברק. המחיר: 1,000-1,300 שקל

ניתן לרכוש את במוצרים באתר הרשמי של HERMOSO, במספרות המובילות וחנויות ואתרי הפרימיום המורשים.

מותג טיפוח לישער, HERMOSO. יח"צ,
מותג טיפוח לשיער HERMOSO, טווח מחירים למותרי המותג: 150-1,300 שקל/יח"צ

גברים מטפחים

המותג שיאומי משיק ערכת טיפוח נטענת לשיער של לגבר, דגם Xiaomi Grooming Kit Pro, הכוללת ראשים מתחלפים למגוון רחב של שימושים ליצירת חוויית טיפוח ייחודית.

5 הראשים המתחלפים נועדו לגילוח הזקן, הגוף, קיצוץ שיער לאף וחלקים נוספים להתאמת 40 אפשרויות אורך בדרגת דיוק של 0.5 מ"מ.

הערכה מאובזרת בראש להב מפלדת אל חלד עם השחזה אוטומטית ללא פציעות עור - כ-6,000 תנועות בדקה, עם ויברציה רכה וגילוח רך ובטיחותי יותר. למכונה תצוגת לד המראה את רמת הסוללה ובעלת יכולת טעינה מהירה.

במצב של סוללה טעונה במלואה, ניתן להשתמש עד כ- 90 דקות זמן עבודה במכונת התספורת. המוצר עומד בתקן 7IPX לעמידות בפני מים - לאחר השימוש, ניתן לשטוף את המכשיר במים על מנת לנקות במהירות את שיירי השיער והזיפים.

המחיר: 279 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store, באתר הרשמי שיאומי ישראל, ואצל המשווקים המורשים.

מכונת גילוח. יחצ שיאומי,
המילטון מציגה את מכונת הגילוח החדשה של שיאומי, המחיר: 279 שקל./יחצ שיאומי

* * * * אופנה * * * *

ריזורט בהשראת ניו יורק

קולקציית הריזורט של בית האופנה מייקל קורס עוצבה עם מחשבה על העיר ניו-יורק כמרכז בינלאומי הממגנט ומחולל חדשנות, סטייל וקצב פועם.

בקולקציה החדשה ניתנה תשומת לב לשילוב של חייטות חכמה עם סריגים אלגנטיים, המוגשים בפלטה ניטרלית של גווני שחור, אפור ולבן עם נגיעות צבע של ורוד פוקסיה וירוק עז לצד הדפסי מונוגרמה.

הפעם, כלל המעצב בקולקציה עיצובים מתוחכמים המתאימים לערב ארוך עם אופציה לגלישה עד השעות הקטנות של הלילה.

קו התיקים של המעצב התעדכן גם הוא ברוח קולקציית הריזורט, עם סדרת דגמים במראה אלגנטי במטרה שיישאר רלוונטי שנים קדימה.

טווח המחירים לפריטי הקולקציה: 290-2,590 שקל. ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר פקטורי 54

factory54 michael kors. יח"צ,
factory54 michael kors, קולקציית ריזורט בהשראת ניו יורק: טווח מחירים: 259-2,590 שקל./יח"צ

* * * * נעליים * * * *

רצים רצות - נעליים מקצועיות

מותג הספורט והאופנה הבינלאומי saucony מציג את קולקציית אביב / קיץ 2023 - Saucony HG

הקולקציה החדשה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי ואופנתיות עם בדים מנדפי זיעה לחוויית ספורט מעצימה והיא מיוצרת מבדים ממוחזרים כחלק מהאג'נדה של המותג שמקדם ערכים לשמירה על כדור הארץ.

קולקציית אביב-קיץ של saucony משלבת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עם טרנדים ואופנתיים ועושה שימוש בבדים נעימים וקלילים המותאמים לפעילויות ספורט השונות.

קולקציה הזו השיקה חברת saucony את דגם ה ENDORPHIN ELITE החדש, שמיועד לרצים מקצועיים או לחובבי ריצה רציניים. הדגם כולל את הטכנולוגיה החדשנית PEWRRUN HG.,שאמורה להמריץ ולשפר את ביצועי הריצה על מנת להגיע ליעדים חדשים בספורט.

הקולקציה משלבת בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל.

רוב הנעליים מעוצבות עם ריפוד עבה המעניק הרגשת רכות, קלילות והתאמה אישית לכל אחד מהרצים.

טווח מידות נעליים: תינוקות 21-27 | ילדים 28-35 | נוער 36-39 | נשים-37-43 | גברים 40.5-50

טווח מחירים נעליים תינוקות ילדים ונוער: 179-299 שקל. טווח מחירים נעליים נשים וגברים: 399-1,399 שקל. ניתן להשיג בחנויות saucony בפריסה ארצית ובאתר האונליין

סאקוני קוקלציית קיץ 2023 דגם נשים, המחיר: 719 שקל. יח"צ,
סאקוני, קולקציית קיץ 2023, דגם נשים, המחיר: 719 שקל/יח"צ

בוסט בזמן ריצה

ענקית הספורט אדידס, מציינת עשור להכנסת טכנולוגיית ה- BOOST לנעלי הריצה האייקוניות שלה בהשקת Ultraboost Light, גרסה חדשה לנעל המבוקשת ביותר של המותג.

השקת הנעל החדשה תהיה חלק מקמפיין הדגל של המותג IMMPOSIBLE IS NOTHING וייקחו בו חלק בכירים מענפי הספורט השונים וביניהם: האצן בלסינג אפריפה, הכדורגלן הצעיר אוסקר גלוך ולוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג.

בתכנון הנעל החדשה מסדרת Ultraboost ב-adidas נתנו אמנם דגש לבסיס האנטומיה הנשית אך הנעל מיועדת וזמינה גם לילדים וגברים. דגמי Ultraboost Light יושקו תחילה בצבעי שחור לבן ותכלת ובהמשך בצבעים נוספים ובמהדורות מיוחדות.

המחיר: 800 שקל. להשיג באתר הסחר ובחנויות adidas

ULTRABOOST LIGHT של אדידס. יח"צ,
ULTRABOOST LIGHT הדגם החדש של אדידס, המחיר: 800 שקל/יח"צ

נועזות אורבנית לגברים

קבוצת גלובל ברנדס גלרי היבואנית הרשמית של מותג האופנה GUESS מציגה ליין אופנתי עשיר לגברים של נעליים ואביזרים.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון נעלי גברים, בעיקר מגפונים וסניקרס עם טוויסט מעניין ומיוחד, תיקי גב פונקציונליים, חגורות, ארנקים קטנים ופרקטיים כמו שגברים אוהבים, תיקי צד ועוד.

הקולקציה מציגה אסתטיקה נועזת, המשלבת רוח אורבנית עם סגנון חיים דינמי, בפלטת צבעי הדגל של המותג - שחור, אפור, לבן וקאמל בהדפסי לוגומאניה טרנדיים. התוצאה יוצרת מבחר מתוחכם אך רגוע, שבו הקודים הקלאסיים של בית האופנה משתלבים עם סגנונות מודרניים באופן קוהרנטי. כך נוצרת צומת מלוטשת המפגישה חייטות רכה עם אלמנטים מעולם הספורט.

טווח מחירים: 280-900 שקל. ניתן להשיג: בחנויות GUESS ובאתר היבואנית

נעלי לגבר מקולקציית הגברים של guess לש- 2023. יח"צ חו"ל,
guess , נעלי נועזות לגבר מקולקציית קיץ 2023/יח"צ חו"ל

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

תחתונים לימים מיוחדים

נשים בישראל יוכלו כעת לרכוש בסניפי סופר-פארם את הדגם עם הפטנט הייחודי של מודיבודי שמאפשר לתחתונים לספוג ווסת, דליפות שתן, והפרשות ללא צורך בתחבושת או טמפון.

התחתונים מתכבסים וניתנים לשימוש חוזר לטווח ארוך - מה שעושה אותם לפתרון לווסת הכי נוח, בריא, ואקולוגי.

עם עיצוב נוח ופשוט בשחור קלאסי, עשוי מכותנה אורגנית נוחה, תחתוני ה"מיד רייז בייסיק" נראים ומרגישים כמו תחתונים רגילים, אבל עם יתרון נסתר - הבטנה הסופגת המהפכנית היא דקה מאוד ומתאימה לימי ווסת עם זרימה בינונית עד חזקה, הפרשות כבדות ודליפות שתן קלות.

הבטנה עשויה מבד פולי-בראש (טבעוני) ועמיד במיוחד והוא גם אנטימיקרוביאלי. טכנולוגיית הטקסטיל המהפכנית של מודיבודי הוכחה מדעית וקיבלה את האישורים והתקנים הבינלאומיים המובילים בעולם, כולל אישור Oeko-Tex.

התחתונים מגיעים בגזרת ביקיני ב-5 מידות: XS, S, M, L, XL ומתאימים גם לנערות. המחיר: 129 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר האונליין.

תחתוני מודי בודי. יחצ,
תחתוני מודיבודי לימים של המחזור, המחיר:129 שקל/יחצ

האינדיבידואל הנשי

קולקציית קיץ 2023 של המותג הבינלאומי להלבשה תחתונה 'טריומף', חוגגת את האינדיבידואל הנשי כשההשראה היא מציאות חייהן של נשים והמעבר בין נעורים לנשיות, מעצמאות לאמהות נשים בהריון, נשים בגיל בוגר ועוד.

הקולקציה החדשה של 'טריומף' מציעה הלבשה תחתונה מעוצבת ונוחה תוך שימת דגש על שימוש בחומרים ממוחזרים, עם אחריות ומחויבות לנושא הקיימות ושמירה על כדור הארץ.

הפריטים בקולקציה מתחשבים בצרכים האמיתיים של נשים, מתוך ההבנה שנשים אומנם דומות האחת לשניה בהרבה מובנים אך לכל אחת מהן, צרכים ייחודים לה.

בגדים והלבשה תחתונה משמשים כדרך לביטוי עצמי וטריומף דואגים שהנשים יעשו זאת עם פריטים פונקציונליים, מודולריים ונוחים, שכן על פי נציגי המותג, לנוחות מקסימלית קיימת השפעה על הרווחה הנפשית והפיזית.

בעקבות הצלחת דגם ה-FLEX SMART בעונה הקודמת, מושק העונה הדגם FLEX SMART LIFE שהינו חזיית סטרפלס רב תכליתית ללא ברזלים המתאימה למגוון שימושים: כחזייה מתחת לבגד, לפעילות גופנית ואפילו כטופ עצמאי.

דגם הAmourete האייקוני המזוהה כל כך עם המותג מתחדש גם הוא ומציג את ה-Amourette Charm Conscious החזייה האהובה בבדים רכים יותר, מחומרים ממוחזרים ובשילובים של תחרות עדינות בצבעים קייצים.

התחתונים בקולקציה מגיעים במגוון גזרות ומתאימים לכל אירועי החיים, מימי המחזור החודשי, לחודשי ההריון השונים,והימים בשיגרה. הפריטים עשויים מבדים רכים, כותנה אורגנית נושמת והם בעלי תכונות נדיפה טבעיות.

צבעים מובילים בקולקציה: פודרה, ורוד בזוקה, כחול, בורדו ושחור ולבן, טווח מידות :B75-F95.

טווח מחירים: 180-440 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת טריומף בפריסה ארצית ובאתר המותג

הקולקציה החדש של מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף'. יח"צ חו"ל,
חזיה מתחת לבגד או טופ עצמאי? הקולקציה החדשה של 'טריומף'/יח"צ חו"ל

בימים ההם

'ליליבלום' מותג ההלבשה התחתונה לנשים משיק מארז תחתוני מחזור בסטים של 3, 5 ו-7 זוגות תחתונים במידות XS-XXL ובדגמי בריף וביקיני. התחתונים מיוצרים מבד מיקרו-מודל, בד טבעי, רך ונושם המיוצר משבבי גזע עץ האשור.

טווח המחירים למארז: 345-700 שקל. ניתן להשיג באתר 'ליליבלום'

תחתוני ביקיני לימי המחזור, ליליבלום. נואמי גוזלן,
תחתוני ביקיני לימי המחזור, ליליבלום, המחיר למארז של 3/5/7 יחידות: 345-700 שקל/נואמי גוזלן

* * * * אביזרי אופנה * * * *

Spring is in the air

תכשיטי Pandora משיקים קולקציה חדשה לרגל בוא האביב, מהשקט העיצובי המלווה עם החורף ועד האביב מלא התקווה, מציגה פנדורה עיצובים חדשים המלאים ביופי המזוהה עם השינוי שמביאה העונה הזו.

שהאביב מקיף אותנו באפשרויות חדשות ונוצצות, פנדורה הינה הראשונה לשקף תחושת אלו . עם תכשיטים נוצצים ממש כמו קרני השמש בגימורי כסף וציפוי זהב או רוז. כל פריט שמצטרף לקולקציות הוותיקות של פנדורה נועד כדי לשקף את השינוי באוויר להפיח חיים חדשים. בקופסאות תכשיטים אצלנו על המדף ובכל מקום שנענוד אותו .

מוטיבים של ציפורים ופריחה, לצד צבעוניות בגווני כחול, חיתוכים מבריקים ושיבוצי זרקונים, מופיעים בקולקציה ומעניקים תחושה של ציפורים מרחפות בשמיי התכלת האביביים.

דמויות של בעלי חיים כמו פרת משה רבנו וציפורים מעופפות מבשרות את בשורת האביב, כולם בעיצובים רעננים ובצבעוניות קסומה של גווני כחול לצד אדום.

פיליפו פיקארלי, סמנכ"ל הקריאייטיב של PANDORA: עם בוא האביב ישנה תחושה שהכל סביבנו משתנה, ניתן ממש לעצום את העיניים ולדמיין את האביב באויר. עם השקת קולקציית האביב בפנדורה, רצינו ללכוד את התחושה הזו שיש באויר, שהימים מתארכים והשמש זורחת לאורך זמן ומחממת יותר. תחושה של קלילות ותקווה לימים שעתידים לבוא עלינו לטובה לצד תחושת חופש".

טווח מחירים החל מ: 129 שקל. ניתן להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויות PANDORA ובחנויות התכשיטים המובחרות

פנדורה pandora צארם כסף וזהב הכרכרה של סנדרלה מחיר 779 שקל בלעדי באונליין. יח"צ חו"ל,
פנדורה pandora צ'ארם כסף וזהב הכרכרה של סינדרלה/יח"צ חו"ל

הדוגמנית ואשת העסקים הבינלאומית קיילי ג'נר והדוגמן הבנלאומי מיקאלה מורונה בקמפיין משותף לקולקציית משקפי השמש של המותג דולצ'ה גבאנה

ניתן להשיג בחנויות משקפי השמש המובחרות

קיילי גנר לדולצ'ה גבאנה. יח"צ חו"ל,
קיילי ג'נר לדולצ'ה גבאנה,לקמפיין משקפיים/יח"צ חו"ל

* * * * לבית * * * *

ג'חנון גם בשבת בבוקר

חברת מיניליין, המייבאת מגוון מותגים בינלאומיים בקטגוריית מוצרי החשמל, משיקה סדרת תנורי שבת רב תכליתיים מבית AEG.

בעת הפעלת התנור במצב שבת, התנור עובד בעוצמה וטמפרטורה קבועים וניתן לפתוח את הדלת מבלי להשפיע על פעולת המכשיר, כך נמנע כל חשש מבישול ומתאפשר שימוש בשבת וחג.

התנור במצב שבת מאפשר חימום המזון ללא ייבוש, בעד 3 מפלסי גובה וכך נחסך הצורך בשימוש בפלטת שבת לצד בטיחות מוגברת וחסכון בחשמל. לצד המערכת המיוחדת, מציעים התנורים פונקציית טורבו ומגוון יכולות אפייה וחימום, אשר יענו על כל צרכי המטבח.

התנורים בקולקציה החדשה מגיעים בשני צבעים: תנור שבת בצבע נירוסטה עם ציפוי דוחה טביעות אצבע ותנור שבת בצבע שחור בעל דלת עם מנגנון סגירה רכה.

המחיר: החל מ-2,990 שקל. להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים

מיניליןן, תנורי שבת של AEG. יח"צ,
מיניליין, התנורים של AEG מאפשרים שימוש בשבת גם לשומרי המסורת/יח"צ

מסך מעוגל לשחקנים

מוניטור גיימינג קעור 30 אינצ' דגם - Xiaomi Curved Gaming Monitor 30 אידיאלי למשחקים וסביבת עבודה מרובת משימות, ללא שוליים בצדדים ובחלקו העליון בעל קצב ריענון גבוה מאד 200Hz ורזולוציה במסך רחב 2560*1080WFHD.

מסך קעור ביחס עקמומיות R1800 המותאם לזווית הצפייה של העין האנושית ומעניק חווית צפייה ייחודית.

תמיכה בטכנולוגיית AMD FreeSyncTM Premium המבטיחה סנכרון חלק של פלט קצב המסגרות בין הכרטיס הגראפי למסך, ומונע מתיחת פריימים והשהיות בתמונה. למסך יחס ניגודיות של 3000:1 ובהירות של nits300.

מחיר: 1,299 שקל. את הדגמים החדשים יהיה ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store, באתר הרשמי שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.

מוניטור קעור המילטון. יחצ שיאומי,
המילטון מציגים: מוניטור קעור לגיימרים, שיאומי. המחיר: 1,299 שקל/יחצ שיאומי

עיצוב החדר - משחק ילדים

לקראת פסח, רשת רהיטי הילדים והנוער, עצמל'ה , השיקה קולקציה חדשה של אביזרים וטקסטיל.

הפריטים החדשים שמתאימים לעיצוב חדרי ילדים, נוער ותינוקות, יתווספו לתמהיל המוצרים הרחב של החברה ויימכרו באתר ובסניפי הרשת.

מבין האביזרים שהושקו: מתלים מעץ, קולבי מתכת מעוצבים, מוצרי דקורציה כמו שלישיות עציצים מלאכותיים במעמדים מעוצבים, עציץ מלאכותי נתלה, לוכד חלומות, שרשרת דקורטיבית עם לדים.

בנוסף הושקו, שרפרפים, הדומים עם אחסון, כוננית עם מגירה, כריות נוי, מדפים, מצעים ושמיכות, מראות, שולחנות יצירה, שידות לילה, קופסאות אחסון, נדנדת עץ בצורת ג'ירפה וחד קרן, מטבח מעוצב מעץ ועוד.

לדברי עדי הופמן מנהלת השיווק בעצמל'ה: "הרשת מתחדשת מספר פעמים בשנה בריהוט ואביזרים כדי להציע ללקוחות מוצרים עדכניים בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב".

מטבח עץ לילדים 599 שקלים להשיג בעצמל'ה. יח"צ,
מטבח עץ לילדים 599 שקלים להשיג בעצמל'ה/יח"צ

מתכרבלים

לכתר, יצרנית ריהוט הגינה שכולכם מכירים, ישנו מגוון רחב גם של מוצרים לבעלי חיים שהופכים את החיים שלכם למעוצבים ונוחים יותר.

לצד קופסאות אחסון מזון מתקדמות, מלונות ועריסות חתול, תמצאו גם מיטת כרבול מפנקת ונוחה, המתאימה לחתולים ולכלבים.

מיטת הכרבול, מסדרת מוצרי ה-COZY של החברה, מגיעה בעיצוב יפיפה וטקסטורה סרוגה ומעניקה חמימות ותחושת כרבול לחיית המחמד. כולל כרית נעימה ואיכותית.

המחיר: 280 שקל, ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר.

מיטת כרבול לחיות מחמד. סטודיו כתר,
מיטת כרבול לחיות מחמד, המחיר: 280 שקל, כתר/סטודיו כתר

* * * * פנאי * * * *

מתגלגלות

כחלק מקטגוריית האקססוריז המורחבת והעשירה של המותג GUESS, קולקציית החורף הנוכחית, המזוודות הן השחקן החדש.

ליין המזוודות מתהדר בפלטת צבעים מגוונת ב-4 גדלים שונים ביניהם גם תיק איפור וכיסוי לדרכון תואם.

המזוודות עשויות מחומר פלסטיק קשיח והן בעלות ידיות מתכווננות, נעילה ע"י קוד, 4 גלגלים מגומי קשיח ורוכסן הגדלה שמרחיב משמעותית את המקום לשופינג הנרכש בכל טיול!

מידות:
גדולה: גובה: 49 ס"מ, עומק: 20 ס"מ, רוחב 34 ס"מ.
טרולי: גובה: 46 ס"מ, עומק: 24 ס"מ, רוחב: 31 ס"מ.
תיק רחצה: גובה 20 ס"מ, רוחב 28 ס"מ, עומק 17 ס"מ.
כיסוי דרכון: גובה: 14.5 ס"מ, רוחב: 10.5 ס"מ.

טווח מחירים: 200-900 שקל. ניתן להשיג: בחנויות GUESS ובאתר היבואנית

מזוודות guess. יח"צ חו"ל,
המזוודות החדשות של המותג guess, טווח מחירים: 200-900 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully