וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לטכנאי: שירות חדש של Yes יתקן תקלות מרחוק

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 14:49

חברת yes בשיתוף רדיקס טכנולוגיות, משיקה מערכת דאטה ובינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לקבל שירות טכני מרחוק באמצעות השתלטות נציג תמיכה על מסך הטלוויזיה - ללא צורך בהגעת טכנאי. איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes: "בשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את הכללים"

טלוויזיה. ShutterStock
לא מחכים לטכנאי: שירות חדש של yes יאפשר תמיכה טכנית מרחוק/ShutterStock

בלי לבקש מהלקוח להמתין שעות בבית

באמצעות טכנולוגיה חדשה שפותחה ע"י החברות רדיקס ו-yes, יוכלו נציגי תמיכה להשתלט מרחוק על הממיר של הלקוח, בכפוף לאישורו ובקשתו, לראות את הממיר על המסך שלו, לאתר תקלות ולפתור אותן מבלי "להפעיל" את הלקוח.

השדרוג החדש יאפשר לנציגי התמיכה של החברה להיות פרואקטיביים יותר אל מול הלקוחות, לסייע בנושאים שונים כמו: הורדה והעלאת אפליקציות, שינוי הגדרות ועוד, ללמוד על תקלות שכיחות בממירים, לעדכן ולשדרג גרסאות מבעוד מועד במידת הצורך, כמו גם סיוע והסבר על המוצר ותפעולו ללקוחות מתקשים.

במהלך השבועות האחרונים הוטמעה המערכת החדשה וכבר נרשמו דיווחים על שיפור גבוה בשביעות הרצון וברמת השירות, ממנו יכולים ליהנות כ-500 אלף בעלי ממיר אנדרואיד, שיקבלו שירות מהיר ויעיל, כמו גם סיוע לאוכלוסייה מבוגרת בתפעול שוטף של הממיר.

yes+. יח"צ,
הסתבכתם עם הממיר? נציג תמיכה של yes ישתלט לכם על המערכת מרחוק, ממש כמו טכנאי המחשבים/יח"צ

מקצרים את זמני ההמתנה

"מדובר בבשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את כללי המשחק ואת כל מה שהלקוח התרגל אליו עד היום" אמר איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes. "המערכת החדשה תקצר זמני המתנה, הן במרכזי התמיכה שלנו והן בזמני ההמתנה לטכנאים המגיעים לבתי הלקוחות וגם תסייע לנו להדריך את הלקוחות בתפעול הממשק".

"אנחנו משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, וגאים להוביל יחד עם השותפים שלנו פתרונות יצירתיים לטובת הצרכנים", הוסיף אליקים.

"שמחנו לשתף פעולה עם yes ולספק עבורם פתרון טכנולוגי ייחודי ומתקדם, שיאפשר להם לתמוך בלקוחות ולתפעל תקלות בפשטות, קלות ומהירות", הוסיף מיכאל שוהם, מנכ"ל רדיקס. "מדובר במהפכה של ממש בעולם שירות הלקוחות, שתחסוך זמני המתנה מיותרים ותייעל את הטיפול בתקלות בצורה ניכרת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
yes משיקים שיררות טכני לתמיכה מרחוק. יח"צ,
yes משיקים שירות טכני לתמיכה מרחוק/יח"צ

הקהל הרלוונטי: יותר מ-300 אלף מנויים

לחברת הטלוויזיה הרב ערוצית yes, כ-575 אלף לקוחות, מתוכם למעלה מ-56% מחוברים לשירותי הטלוויזיה מבוססי האינטרנט.

רדיקס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח פתרונות לניהול, שליטה ובקרה מרחוק של מכשירים טכנולוגים שונים. מערכת הניהול החדשנית של רדיקס, מאפשרת לכל ארגון לנהל מרחוק את כל המכשירים השונים שבבעלותו, לייעל ולשפר את תהליכי העבודה, להעלות את רמת השירות ושביעות הרצון של הלקוחות ולהוריד את עלויות התפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully