וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp מגייסת בישראל עשרות עובדים

16.2.2023 / 9:16

יתווספו ל-70 עובדים קיימים לשלוחת החברה בתל-אביב' שיספקו שירותים לשורה ארוכה של חברות נוספות בישראל

צוות וובהלפ. אייל טואג,
צוות Webhelp/אייל טואג

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp נכנסה לשוק הישראלי בדיוק לפני שנה עם הקמת השלוחה הישראלית בראשות המנכ"לית עינת בנימיני. בתקופה זו הספיקה החברה לגייס יותר מ-70 עובדים המספקים שירותים שונים לחברות גלובליות מהמובילות בעולם במודל מיקור חוץ. זו היא רק ההתחלה ובשנה הקרובה מתעתדת Webhelp ישראל לגייס עשרות עובדות ועובדים נוספים לשלוחת החברה בתל-אביב שיספקו שירותים לשורה ארוכה של חברות נוספות בישראל.

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים ((BPO - Business Process Outsourcing הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מעסיקה יותר מ-110,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,300 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, וחמש חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

Webhelp מספקת ללקוחות שורה של שירותים לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי (הפקת תלושי שכר וגיוס עובדים זמניים וקבועים), וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט וכדומה.

70 העובדים בישראל כוללים מהנדסים המספקים שירותי תמיכה טכנולוגיים ללקוחות של חברות גלובליות הפעילות בישראל וכן מוקדנים טלפוניים ואנשי שירותי לקוחות לחברות. העובדים שתגייס Webhelp יעסקו גם הם בתחומים הללו ובתחומי פעילות נוספים של החברה, ככל שפעילותה תתרחב בארץ.

עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל: "אנו נציע לעובדות ולעובדים שנגייס מגוון גדול של תפקידים, הן בתחומי השירות והתמיכה הטלפוניים וכן בתחומים טכנולוגיים שונים ברמות מקצועיות גבוהות ובתחומים נוספים שהחברה תיכנס אליהם בקרוב בישראל. יתרה מכך, יש לנו מודלים שונים של העסקה כולל עבודה במשמרות, משרות ייעודיות לאימהות עם יום עבודה בין 08.00 - 16.00, משרות עם שעות משרד רגילות ועוד". בנימיני הוסיפה: "אני פועלת רבות לקדם את הקריירה של עובדי Webhelp ישראל, לפתוח להם הזדמנויות ומרחב להגשים את הפוטנציאל שלהם. החברה דואגת לרווחתם של העובדים, ביניהם אימהות, ומבטיחה סביבת עבודה ותנאים שיאפשרו לשלב ולאזן בין עבודה לחיי משפחה. כיום 55% מעובדי החברה הן נשים, שתיים מהן מנהלות מחלקה בכירות - ואני אקדם כל אישה בעלת יכולות ומוטיבציה גבוהה". "אנו מחפשים עובדים ועובדות בעלי גישה שירותית שיצטרפו לחברה במשרדינו החדשים והיפים שחנכנו החודש בתל-אביב על מנת להיערך ולהכיל את הצמיחה במצבת העובדים של החברה בישראל. הם ימצאו לא רק תנאים טובים אלא חברה עם לב שתדאג להם ולרווחתם".

שוק מיקור החוץ של תהליכים עסקיים הגיע בשנת 2022 להיקף של 260 מיליארד דולר. זו היא תפישה שצוברת תאוצה בעולם כיוון שחברות, במיוחד בימים אלה, רוצות להתמקד בליבה העסקית שלהן ולהיעזר בחברות חיצוניות כדי לבצע מטלות שגרתיות (כמו מוקדי שירות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully