וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להחליף את אילון מאסק בתפקיד מנכ"ל טוויטר?

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 10:34

היזם והמיליארדר השנוי במחלוקת כבר סיפק לא מעט כותרות סביב הפלטפורמה החברתית שרכש, אבל עכשיו נדמה שהוא רציני בכוונתו למצוא עד לסוף 2023 מישהו שיחליף אותו על כס המנכ"ל. בין דרישות התפקיד: היכולת להסתדר עם בעלים דומיננטי

אילון מאסק והלוגו של טוויטר. רויטרס
אילון מאסק והלוגו של טוויטר. ישחרר סמכויות למנכ"ל החדש או יהפוך אותו לשק חבטות?/רויטרס

אילון מאסק לא מפסיק להפתיע. אחרי שלל הכותרות שסיפק סביב עסקת טוויטר, הוא הפתיע משתתפים של ועידה כלכלית בדובאי כאשר בנאום ששודר בווידאו השיק מכרז למילוי מקומו כמנכ"ל טוויטר. מאסק הודיע כי הוא מתכוון לאייש את המשרה עד לסוף שנת 2023.

מהן דרישות התפקיד: לא תאמינו, אבל הדרישה הראשונה היא "לייצב את החברה", דרישה שאפשר שתתקבל בחיוך מריר על ידי חלק ממפוטרי הפלטפורמה שמאסק בחר לזעזע מיד לאחר הרכישה.

עוד דרישה בסיסית מלמדת שאולי אפילו לאיש שנחשב עד לא מזמן לעשיר ביותר בעולם, נמאס להפ0סיד כסף: "לייצב את העסק מבחינה פיננסית".

כזכור, בחודש דצמבר 2022, אחרי שרכש את הרשת החברתית שהיא לא הגדולה בעולם, אבל נחשבת למשפיעה ביותר, בעיקר בתחום הפוליטי, מינה עצמו מאסק למנכ"ל. לאחר מכן הוא פנה לגולשים באמצעות הפלטפורמה ושאל האם עליו להתפטר מתפקידו, שאלה רטורית שעליה השיב בעצמו: "אעזוב את התפקיד אחרי שאמצע מישהו שיהיה טיפש מספיק כדי למלא אותו" צייץ מאסק, מה שאולי מאפשר להוסיף עוד סעיף לא כתוב לדרישות התפקיד:

יכולת מוכחת להתמודד עם מצבי רוח משתנים של בעלים מעורב אך בלתי צפוי בעליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully