וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת דבי נבחרה לניהול מערך יחסי הציבור של המשביר 365

16.2.2023 / 13:48

המשביר מונה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, THREE SIXSTY FIVE. התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ואילנה צ'רננקו, סמנכ"לית שוק ההון וקשרי משקיעים

המשביר 365. יחצ,
המשביר 365/יחצ

קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית, מערך יחסי הציבור וקשרי משקיעים של המשביר 365, חברה ציבורית המחזיקה ב-100% בחברות המשביר לצרכן בתי כלבו בע"מ ומועדון 365 פיננסים בע"מ, ותנוהל תחת מנהל השיווק והסחר של הרשת, סער שביט, ורז לוי, מנהל דיגיטל, יח"צ ומותגים בינלאומיים.

המשביר לצרכן בתי כלבו, היא רשת בתי הכלבו הגדולה בישראל, שנוסדה בשנת 1947 ומונה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, THREE SIXSTY FIVE. רשת המשביר לצרכן משווקת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בתחומי האופנה, מוצרי חשמל, קוסמטיקה ועוד, ומעסיקה כ-2,000 עובדים. הרשת משמשת גם כזכיינית הבלעדית בישראל של מותג האופנה הבינלאומי KENNETHE COLE ומותגי הלבשה בינלאומיים נוספים כמו מותגי האופנה Morgan ו-Punt Roma, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי Etam ומותגי הלבשת הילדים Okaïdi- Obaïbi.

מועדון 365 פיננסים מפעילה את מועדוני הלקוחות של המשביר "CLUB365" ו-"CAL 365VIP", כרטיס אשראי לחברי מועדון, בשיתוף ויזה כאל.

בעל השליטה ומנכ"ל החברות הינו רמי שביט.

משה דבי. אסנת רום,
משה דבי/אסנת רום

רמי שביט, מנכ"ל: "המשביר 365 שמחה להמשיך ולהתחדש ולצרף לשותפיה את משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה דבי. בשנים הקרובות, אנו צפויים להשקיע בהחדרת מותגים בינלאומיים מובילים לשוק הישראלי, הרחבת פעילותנו בתחום האיקומרס והרחבת מועדוני הלקוחות שלנו. אני סמוך ובטוח שהעבודה המשותפת שלנו עם קבוצת דבי תניב הישגים משמעותיים".

"אנחנו מתרגשים להתחיל בעבודה המשותפת של קבוצת דבי עם המשביר 365 ומודים על הבעת האמון בנו. המשביר לצרכן היא רשת בתי הכלבו של ישראל, המציעה לצרכנים הישראלים מגוון רחב של קטגוריות מוצרים תחת קורת גג אחת ואני שמח על הבחירה בנו להיות השותפים של הרשת", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.

התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ואילנה צ'רננקו, סמנכ"לית שוק ההון וקשרי משקיעים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרינה קפלון דיגמי. אלי שרם,
מנהלת התיק מרינה קפלון דיגמי/אלי שרם

קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman) והיא מנוהלת על ידי המנכ"ל נדב ברקוביץ'. הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים כגון יוניליוור, קימברלי קלארק, מכבי שירותי בריאות, נתיבי איילון, Waze, Nvidia, רשות החדשנות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully