וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-100 אפשרויות: הדור הבא של הכרטיסים הדיגיטליים כבר כאן

בשיתוף max

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 17:04

בפסח הזה מציעה חברת MAX למעסיקים את הדור הבא של מתנות החג: גיפט קארד MAX הדיגיטלי. מקבלי הכרטיס יכולים לקנות איתו ביותר מ-100 מותגים מוכרים ואהובים

עובדים מרוצים במשרד. ShutterStock
הדור הבא של המתנות לחג/ShutterStock

בארגונים רבים בכל רחבי ישראל יושבים בימים אלו מנהלים ואנשי משאבי אנוש ושוברים את הראש: איזה שי להעניק הפעם לעובדים לחג הפסח?

לחברת MAX יש את הפתרון המושלם עבורם: גיפט קארד MAX הדיגיטלי. מדובר בדור הבא של המתנות לחג. חסל סדר תלושי שי וכרטיסי פלסטיק - מקבלי הכרטיס הדיגיטלי יכולים לערוך קניות ביותר מ-100 מותגים מוכרים ואהובים וגם בחנויות אונליין, בלי לקום מהכיסא ובלי לעמוד בתורים הארוכים המאפיינים את החנויות בתקופת החג. גיפט קארד MAX שווה גם מעבר לשופינג הרגיל: ניתן להזמין באמצעותו נופשים במלונות, טיסות וכרטיסי כניסה ללונה פארק ולסופרלנד.

עובדים בחברה. ShutterStock
את Gift Card MAX ניתן להזמין לא רק כמתנה לחגים/ShutterStock

איך זה עובד?

בצורה פשוטה מאוד. המעסיק מזמין את כרטיסי המתנה מאתר MAX, ומגדיר איזה סכום כסף יוטען על כל כרטיס (ניתן לשלם בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית). הזמנת גיפט קארד MAX הדיגיטלי מוכנה תוך שני ימי עסקים בלבד!

העובדים מקבלים הודעת סמס עם לינק שמפנה אותם לברכת חג מיוחדת שכתב המעסיק ולאחר הפעלת הכרטיס הם מורידים את אפליקציית MAX למכשיר האייפון או האנדרואיד שלהם ולאחר זיהוי קצר, נהנים מכרטיס דיגיטלי ואפליקציה מתקדמת שמציגה את היתרה העדכנית, פירוט עסקאות ואפשרות העברת כרטיס המתנה לחבר. הכרטיס תקף ל-5 שנים כך שהעובד יכול להשתמש בו מתי שירצה, בקלות דרך כניסה לאפליקציה.

אם המעסיק בוחר לרכוש כרטיסי פלסטיק ולחלק לעובדים פיזית, העובד יוכל לבחור להמיר את הכרטיס לגיפט קארד דיגיטלי במקום להסתובב עם כרטיס פלסטיק בארנק, כך היתרה והכרטיס אף פעם לא הולכים לאיבוד. לא רק שמדובר בפתרון נוח לכל הצדדים, הוא גם משתלם לכולם. העובד יכול לבחור באיזה חנות לממש את הכרטיס ולקנות לעצמו את המתנות הכי שוות בכמה קליקים והמעסיק זוכה בהנחות מיוחדות על הזמנת הגיפט קארד MAX, בהתאם למספר הכרטיסים שהזמין והסכומים שהטעין עליהם. (זמן אספקה לכרטיסי מתנה פיזיים: עד 10 ימי עסקים).

את גיפט קארד MAX ניתן להזמין לא רק כמתנה לחגים, אלא לכל מטרת תגמול עובדים: פרסים לתחרויות, בונוס לעובדים מצטיינים וכדומה. אין ספק, זהו הכרטיס המושלם לפנק את העובדים.

את רשימת הרשתות המלאה מהן ניתן להזמין בעזרת הגיפט קארד MAX הדיגיטלי ניתן לראות כאן.
את רשימת הרשתות המלאה מהן ניתן להזמין בעזרת הגיפט קארד MAX הפיזי ניתן לראות כאן.

מעסיקים: להזמנת גיפט קארד MAX לחצו כאן.

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully