וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליבה או יניקה? משאבה שמדמה יניקה טבעית הושקה בישראל

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 13:36

150 שנים לא השתנה כלום בתחום שאיבת חלב אם: מכונות השאיבה הקיימות מבוססות על פעולתן של מכונות חליבה לבקר שפותחו במאה ה-19. בימים אלו הושקה ההמצאה החדשנית בתחום: משאבת החלב היחידה בעולם שמדמה את פעולת היניקה הטבעית של התינוק

150 שנים

בלעדי בשילב אנבלה המשאבה עם הפטנט הייחודי. נורית,
משאבת הנקה "אנבלה" עם הפטנט הייחודי, בלעדי בשילב/נורית

המלצת ארגון הבריאות העולמי להניק את התינוק עד גיל שנתיים, בשל התרומה המשמעותית של חלב אם לבריאות והתפתחות התינוק, הובילה לזינוק במספר הנשים המניקות וכתוצאה מכך לזינוק בשוק המשאבות, שנמצא מאז בעליה של כ-7% בשנה.

גודל שוק משאבות החלב בעולם, כולל האביזרים הנלווים, מוערך כיום בכ-4 מיליארד דולר, כאשר רק בישראל, מוערך שוק זה בכ-80 מיליון שקל.

בסקר שנערך על ידי המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), עלה כי - 77% מהנשים מתארות באופן שלילי מאוד את חווית השימוש במשאבה, שהמשאבות גורמות לכאב, לא יעילות מספיק, חלקן רועשות וחלקן לא מצליחות להוציא חלב בכלל.

ביוחד עבור אותן נשים, השיקה רשת החנויות למוצרי תינוקות 'שילב', את Annabella, משאבת החלב הראשונה והיחידה בעולם שמדמה את פעולת היניקה של התינוק. על פי היצרן, משאבת החלב Annabella מספקת חווית שימוש נעימה, שקטה, קלה ונוחה, ללא כאב ובזמן שאיבה קצר.

פעולת היניקה המדומה שמציגה המשאבה, מתבססת על שתי פעולות: הפעלת וואקום בפולסים על הפטמה ופעולת "גל" של הלשון שיוצרת את הסחיטה וגירוי הורמונלי.

בעזרת מנגנון ייחודי המדמה את פעולת הלשון של התינוק Annabella יונקת את החלב ומעודדת את ייצור ההורמונים האחראיים לייצור ושחרור החלב באופן טבעי, ובכך מגבירה את ייצור החלב בגוף, כך שבמקרים רבים, תתאפשר שאיבת כמות כמעט כפולה של חלב ושאיבת חלב בפחות זמן בהשוואה למתחרים מובילים בשוק.

בלעדי בשילב אנבלה המשאבה עם הפטנט הייחודי מחיר השקה 1290 שקל. נורית ברו,
בלעדי בשילב: המשאבה עם הפטנט הייחודי. מחיר השקה 1290 שקל/נורית ברו

כבר לא מכונות חליבה לבקר משנת 1864

3 חברות שולטות כיום בשוק העולמי של משאבות החלב:

Medela - מותג מוביל בשוק (על פי הערכות מהווה 25% מנתח שוק משאבות ההנקה ואביזרים נלווים), Philips Avent ו-Spectra - חברה אמריקאית שמוכרת בעיקר דרך חברות הביטוח. ישנן חברות נוספות קטנות יותר כגון אמדה, ארדו ולנסינו וחברות סיניות שמציעות מוצרים זולים יותר.

בנוסף בשנים האחרונות מתפתח טרנד משאבות נישה לבישות כגון Willow, Elvie שתופסות תאוצה באזורים מסוימים (בעיקר בבריטניה).

בישראל, קיימות שלוש חברות מובילות: Hegen המותג מסינגפור, Philips Avent ו- Medela.

משאבות החלב הנמכרות בעולם מבוססות על פטנט ששוכפל מפטנט למכונות חליבה לבקר משנת 1864. פטנט שהעיקרון הבסיסי שלו לא השתנה ב-150 השנים האחרונות - עיקרון הוואקום.

כאמור, 77% מהנשים מתארות את חווית השימוש במשאבת חלב כחוויה שלילית מאוד של כאב, חוסר יעילות, רעש לא נעים ואי הצלחה בשאיבה מספקת, מה שמביא את הגוף לייצר כמות קטנה מידי של חלב.

Annabella היא החברה הראשונה בעולם שפיתחה משאבה יונקת. המשאבה היחידה בעולם שמשלבת מנגנון דמוי לשון המעודד את ייצור ההורמונים להם זקוקה האישה על מנת לייצר ולשחרר חלב באופן טבעי.

באמצעות המנגנון הייחודי, Annabella שואבת בממוצע כמות כמעט כפולה של חלב בהשוואה למתחרות המובילות בשוק. עבור נשים מסוימות מדובר בהבדל בין חלב להעדרו, עבור אחרות מדובר בהבדל משמעותי בין מנת אוכל מלאה לתינוק לבין מנה חלקית שמצריכה חיפוש אחר פתרונות נוספים להזנה.

אנבלה משאבת החלב עם הפטנט הייחודי. אה ווינד,
אנבלה משאבת החלב עם הפטנט הייחודי/אה ווינד

"יותר עצמאות ושקט פנימי"

רוני דוהן, מנכ"ל שילב: "כמותג המוביל בישראל, שהוא בית להורים ולתינוקת, אנחנו נושאים את בשורת החדשנות, המקצועיות והאיכות במטרה להציג את הטוב ביותר להורים ולתינוקות. אנבלה המיזם החדשני הישראלי, המהווה בשורה חדשה לשוק משאבות החלב, מציג את ערכיה של שילב ומאפשר לנו להעניק להורים ולתינוקות אפשרות נוספת בתחום משאבות החלב".

אורי יפה, מנכ"ל אנבלה: "אנבלה תשנה את שוק משאבות החלב לעד, החברה תמשיך לפתח מוצרים נוספים שישימו את האמהות במרכז ויעניקו חווית שימוש נעימה, יעילה ובטחון לאמהות בכל העולם".

מאשה ולדברג, סמנכ"לית מוצר ומייסדת אנבלה: "אני יודעת שאני נמצאת רק בתחילת הדרך, ויש עוד אינספור רעיונות וחידושים ושיפורים שאני הולכת לממש, אבל החלום הראשון כבר כאן, משאבת חלב נעימה, שמוציאה יותר חלב. למשאבה שלנו קוראים אנבלה, זה גם השם המלא של הבת שלי, אניה, היא ההשראה לפרויקט הגדול הזה, ואני מקווה שהצלחתי להעניק לה, ולנשים רבות אחרות, חווית הנקה קצת אחרת, עם קצת יותר עצמאות, עם קצת יותר שקט פנימי, ועם משאבה אחת יעילה, ונעימה".

בלעדי בשילב אנבלה המשאבה עם הפטנט הייחודי. נורית ברו,
בלעדי בשילב אנבלה המשאבה עם הפטנט הייחודי מחיר השקה 1290 שקל/נורית ברו

הישגים מרשימים, מעוף וחזון

חברת Annabella כוללת נבחרת של אנשי מקצוע ומשקיעים, אך מי שהגתה את אנבלה היא מאשה ולדברג בעזרתו של בעלה סניה, ובשיתוף עם רון אדלמן מהנדס מכונות ואורי יפה מנכ"ל ומייסד החברה.

אנבלה סיימה בהצלחה ניסוי קליני בשיתוף בית החולים אסף הרופא והיא עומדת בכל בדיקות האיכות המחמירות, כולל אישורים ממכון התקנים הישראלי ותקן רפואי בינלאומי ISO13485.

מחיר השקה: 1,290 שקל (במקום 1,390 שקל). להשיג בלעדית בחנויות ואתר שילב וכן באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully