וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעורים באהבת אופנה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 13:33

גליה הראל-דור, יערה קידר, אילן בז'ה ואלון בן טולילה. רפי דלויה,
גליה הראל-דור, יערה קידר, אילן בז'ה ואלון בן טולילה/רפי דלויה

מוזיאון העיצוב חולון, המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" ובני משפחתו של מעצב האופנה הבינלאומי אלבר אלבז שהלך לעולמו, הציגו בשלישי את "שיעורים באהבה".

מדובר במיצג אופנה ייחודי, במהלכו נחשפו יצירותיהם של תלמידי שנה ג' לעיצוב אופנה בשנקר, אשר עיצבו דגמים מרהיבים בהשראת אלבר אלבז ז"ל, בעצמו בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

את האירוע הנחתה יערה קידר, אוצרת התערוכה המצליחה "אלבר אלבז מפעל החלומות". באירוע נבחרו שלושה זוכים מבין הסטודנטים אשר זכו במלגת לימודים בשנקר מטעם משפחתו של אלבר אלבז.

באירוע נכחו: דני וייס מנכ"ל המדיטק בחולון, מיה דבש - האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, אילן בז'ה - ראש מחלקת האופנה של "שנקר", אורית אפרתי - יו"רית חבר הנאמנים של "שנקר", עידית ברק ומוני מנדיק - מנחי הסטודנטים ומרצים בכירים במחלקת האופנה ב"שנקר", גליה הראל- דור יו"ר אגודת ידידי מוזיאון העיצוב חולון, ציפי ויגאל לנדאו, מירי טוכמאייר, גיתית פרידנברג, צבי ואיילת ימיני, רותי קסטיאל, ועוד.

בני משפחתו של אלבר אלבז שנכחו באירוע - אחיותיו: רבקה בן טולילה, גלדיס אזן ובתה מאיה אזן, אחייניו: אלון בן טולילה שהעניק את פרס המלגות לזוכים, ואייל בן טולילה.

יה דבש ואורית אפרתי. רפי דלויה,
מיה דבש ואורית אפרתי/רפי דלויה
גיתית פרידנברג. רפי דלויה,
גיתית פרידנברג/רפי דלויה
מירי טוכמאייר. רפי דלויה,
מירי טוכמאייר/רפי דלויה
רותי קסטיאל. רפי דלויה,
רותי קסטיאל/רפי דלויה
דני וייס. רפי דלויה,
דני וייס/רפי דלויה

רגע של עברית עם ריכטר

היזם, איש העסקים, והתעשיין קובי ריכטר, לשעבר יו"ר תנועת "דרכנו", פנה גם הוא דרך הרשתות החברתיות לראשי המדינה ברגע של עברית ועקרונות משא ומתן: עמק השווה.

לשפה יש תכונה מעניינת שביטויים שגורים מכילים בתוכם הגיון צרוף. כשמדברים על תוצאות משא ומתן שנגמר בהסכמה הצדדים "מגיעים לעמק השווה"! לא לפסגת השווה ואפילו לא מישור השווה. זאת משום שכל צד יורד אל עמק השווה מפסגת שאיפותיו או עמדות הפתיחה שלו.

זה ההיגיון שבהסכם פשרה ולכן אין דרך למשא ומתן כשאחד הצדדים נשאר תקוע בפסגת שאיפותיו. אנא, נתניהו ויריב לוין, עצרו את תהליך החקיקה כדי שאפשר יהיה לחפש את עמק השווה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully