וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל במו"מ לרכישת בית יבמ בפתח תקוה מגנדן ב-35 מיליון דולר

מירי ריילי

2.3.2003 / 7:31

הבניין מצוי בבעלות שווה של חברת נכסי אזורים שבבעלות גנדן, וכפר מל"ל, וכדי לרכוש אותו צריכה מגדל לקבל את הסכמתם של שני בעלי הנכס



מאת מירי ריילי ושלומי שפר



חברת הביטוח מגדל מנהלת משא ומתן לרכישת בניין יבמ בפארק אזורים בפתח תקוה מנוחי דנקנר, בעל השליטה בחברת גנדן נדל"ן; שווי העסקה מוערך ב-35 מיליון דולר.



הבניין מצוי בבעלות שווה של חברת נכסי אזורים שבבעלות גנדן, וכפר מל"ל, וכדי לרכוש אותו צריכה מגדל לקבל את הסכמתם של שני בעלי הנכס. בין נכסי אזורים לכפר מל"ל קיימת הסכמה עקרונית על נכונות למכירת בניין יבמ אם תתקבל עבורו הצעת מחיר כדאית.



מדובר בנכס הנחשב אטרקטיווי בשל הדייר המאכלסו, שלו ביטחונות גבוהים וחוזה שכירות ארוך טווח לתקופה של עשר שנים. מדובר בנכס מניב אשר יבמ משלמת תמורתו דמי שכירות חודשיים של כ-225 אלף דולר.



באחרונה בוחנת מגדל אפשרויות להגדלת השקעותיה בנדל"ן מניב, כדי לייצב את תיק ההשקעות שלה. מגדל גם שוקלת בחיוב מתן אשראי של כ-25 מיליון דולר לחברת גנדן, למטרת רכישת השליטה בקונצרן אי.די.בי.



גנדן זקוקה להון עצמי גדול - כ-170 מיליון דולר - כדי להשלים את רכישת אי.די.בי, ומימוש נכס יוכל להזרים לה מזומנים לצורך השלמת העסקה. עם זאת ההערכות הן כי רכישת הבניין, אם תתבצע, תארך עוד זמן, ואילו דנקנר אמור להשלים את רכישת אי.די.בי עד מארס 2003. כמו כן המדובר באחד הנכסים המניבים ביותר של גנדן, כך שההערכות הן כי דנקנר לא ימהר למכור את הנכס - שהחברה יכולה להעמיד כבטוחה לבנקים לטובת אשראי שהתקבל או יתקבל .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully