וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוסט או סטייק? מסתבר שאפשר להכין גם וגם על אותו מכשיר

דוד רוזנטל

19.2.2023 / 10:51

המטבחים של היום זקוקים למוצרים מולטי-פונקציונליים. בדקנו את EliteGrill, טוסטר של המותג Teka שנפתח ל-180 מעלות ומאפשר גם צליית סטייקים. זו ההתרשמות שלנו

טוסטר של TEKA/דוד רוזנטל

לאורך השנים התרגלנו לכך שלכל מוצר במטבח יש את התפקיד שלו, אבל הקדמה יוצרת עבורנו הזדמנויות שונות ומשונות. קחו, למשל, טוסטר, לאורך השנים מכשיר ביתי עם גוון חד ממדי מאוד ברור - לעשות טוסטים, פשוט וקל.

האומנם?

ריבוי המכשירים תופס לנו מקום, במיוחד במציאות של ימינו, שבה אנחנו מתגוררים בדירות קטנות יותר עם מטבחים קטנים יותר. טוסטר, מכשיר גנרי שכמותו, כבר ממש לא חייב להיות כזה. גריל חשמלי חדש מציג חמש תוכניות בישול: סטייקים, דגים, המבורגרים, נקניקיות וטוסטים.

טוסטר חשמלי. דוד רוזנטל
מוצר מנצח למטבחים קטנים. הטוסטר של Teka/דוד רוזנטל

מדובר במכשיר של מותג מוצרי החשמל Teka, שהשיק את ה- EliteGrill הכולל בתוכו 5 תכניות בישול ו-3 אפשריות צלייה: Medium, Medium, Medium Well ו-Well done. לגריל ווסת הטמפרטורה הנע בין 150 ל- מעלות 230. כוחו של הגריל יכול להגיע עד ל-2000 ואט. השימוש בו הוא במגע (טאץ'), ואפשרות פתיחה של 180 מעלות המאפשרת לנצל את כל משטח הבישול, מה שבעצם הופך אותו לפלנצ'ה.

אז איך התרשמנו?

ובכן, זהו מוצר מנצח למטבחים קטנים. עיניכם הרואות כי המכשיר עושה את העבודה. הוא נוח לתפעול, הניקיון שלו קל הודות לציפוי הנון-סטיק, כאשר שני מגשי הפלנצ'ה נשלפים ויש בו גם מגש לאגירת שומנים הניתן לשליפה ולניקוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טוסטר חשמלי. דוד רוזנטל
נפתח לרווחה. הטוסטר של Teka/דוד רוזנטל

אשר למחיר, הוא עולה 690 שקל. טוסטר לחיצה ממוצע עולה בין 170 ל-440 שקל, כך שברור שאם אתם רוצים את המכשיר להכנת טוסטים בלבד ו/או כי יש לכם משטח אחר להכין בו סטייקים, הוא מיותר עבורכם. עם זאת, מי שיש לו מטבח קטן ימצא במוצר הזה הרבה ערך. אנחנו מאוד נהנים ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • טוסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully