וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם חדש של מורן אטיאס זכה לחסות ראשית מבנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 13:28

לרגל יום האישה הבינלאומי, מעניק 'בנק הפועלים' חסות ראשית למיזם החדש של מורן אטיאס, ששם את הנשים במקום הראשון. במסגרת המיזם ME FIRST! תארח השחקניות והדוגמנית נשים מעוררות השראה ששברו את תקרת הזכוכית והגשימו את עצמן

מורן אטיאס במיזם נשים me first. יח"צ,
מורן אטיאס במיזם me first. קיבל חסות ראשית של בנק הפועלים/יח"צ

לקראת יום האישה הבינלאומי, שיצוין בתאריך 8.3, נרקם שיתוף פעולה בין מורן אטיאס, בנק הפועלים ושותפים נוספים לקידום המיזם ME FIRST! מיזם שיוקדש כולו ללנשים וייארח נשים מעוררות השראה שיספרו למורן אטיאס כיצד שברו את תקרת הזכוכית והגשימו את עצמן.

מורן אטיאס: "זאת הפוליטיקה שאני רוצה לקדם - פוליטיקה של ערכים, אנחנו לא מחכות לאף אחד שיעשה את השינוי עבורנו אלא לוקחות אחת את השנייה לעתיד שבו האישה שמה את עצמה במקום הראשון. חיזוק הערך העצמי, הגשמה ועצמאות כלכלית עבור כל אישה בישראל. היה חשוב לי לקדם את השיח הכלכלי עבור כל אישה לכן פניתי לבנק הפועלים שמיד נרתם למיזם והפך לשותף פעיל בבניית יום אישה שלא נראה בישראל".

"היה לי חשוב לחזק את השיח הכלכלי עבור כל אישה ולכן פניתי לבנק הפועלים שמיד נרתם למיזם והפך לשותף פעיל בבניית יום אישה שלא נראה בישראל. אנחנו הנשים לא זקוקות לכך שייבחרו עבורנו, או שמישהו יאשר לנו להגשים את עצמנו. כל אישה יכולה להחליט עבור עצמה ולהגשים את חלומותיה ומאווייה בזכות יכולותיה".

"רבות מהנשים מתמודדות עם מערך שלם של מחויבויות יומיומיות בין אם מדובר בקריירה, משפחה, ותכתיבים של החברה הסובבת אותן ולצערי, שוכחות את הצורך לדאוג לעצמן. מטרת האירוע היא להפגיש בין נשים, לייצר להן דרכי חשיבה ומידע על הדרכים הקיימות לפניהן, ובעיקר לתת להן כלים להגשמה עצמית".

מורן אטיאס יוצאת עם מיזם להעצמה נשית me first. ספיר סבג,
מורן אטיאס: "זאת הפוליטיקה שאני רוצה לקדם"/ספיר סבג

ועדיין, נשים משתכרות פחות מגברים

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "גם בשנת 2023 אנחנו עדין נדרשות לציין את יום האישה. למרות הדרך הארוכה אותה עברנו משנת 1909 בה צוין לראשונה יום האישה הבינלאומי, גם היום השכר הממוצע של אישה בישראל עומד על 83% משכרו של גבר".

כהוכחה לכך מציינת הלוי פאר כי: "בכל חברות מדד 125 יש רק 5 מנכ"ליות. כחלק מהשליחות החברתית רבת השנים של בנק הפועלים אנו פועלות לקידום שוויון מגדרי וטיפול בסוגיות איתן מתמודדת נשים. בנוסף שמנו לעצמנו כמטרה להעמיד לרשות נשים כלים בדרך לעצמאות פיננסית וכלכלית באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית".

"אני גאה שהבנק החליט לתת חסות ולתמוך באירוע מעורר השראה ששם את הנשים במרכז. נמשיך לפעול במעגלים רחבים כדי שלא נצטרך לחוות גם בשנים הבאות אי שוויון מגדרי, פערים בשכר ואלימות גואה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חסות ראשית של בנק הפועלים למיזם של מורן אטיאס להעצמה נשית. יח"צ,
השרה לשעבר פנינה תמנו שטה, במיזם העצמה נשית !ME FIRST/יח"צ

הגשמה אישית ועצמאות כלכלית

המיזם ME FIRST! יתמקד בשני נושאים מרכזיים:

הגשמה אישית: נשים מעוררות השראה יספרו כיצד שברו את תקרת הזכוכית והגשימו את עצמן עם סיפורים אישיים של נשים שהן במודל אמהות 2023, כמו: בל אגם שבחרה להיות אישה, אדווה דדון כתבת חברת החדשות, השרה האתיופית הראשונה פנינה תמנו שטה, ד''ר לקבלת החלטות קרן אור חן, נגה ד'אנג'לי שקורעת מצחוק, קרן אלאלוף שרעבי- מצחיקה כל הדרך אל הבנק, ועד אלופת העולם הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל.

עצמאות כלכלית: מורן אטיאס מביאה לקדמה הבמה את הנושא של עצמאות כלכלית עם "כסף מדבר אליי", איך לדבר על כסף, איך לנהל אותו ואיך להשקיע בעצמך. בעזרת מומחית מעולם הפיננסי ד"ר מורן אופיר ונשות עסקים שמגלגלות מיליונים כמו חוה זינגבוים ונוי הדס (נוי השדה).

בנק הפועלים מעניק חסות ראשית למיזם החדש של השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס me first!. יח"צ,
"כסף מדבר אליי", נוי הדס (נוי השדה) תתארח ותדבר על עצמאות כלכלית/יח"צ

#אני רוצה להגשים חלומות

כחלק מהאירוע, נשים רבות יופיעו במהלך השבועות הקרובים במרחב הדיגיטלי, כדי לומר מה הן רוצות עם ההאשטג אני רוצה (#אנירוצה). הרצונות האישיים יעלו לפרסום על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ: #אני רוצה עצמאות כלכלית, #אני רוצה לקנות בית #אני רוצה להגשים חלומות #אני רוצה אהבה.

כל אלו כבר עולים בימים אלו, ברחבי הרשת ועל שלטי החוצות שתרמו אדרי וחברת נור, מנשים שאומרות מה שהן רוצות בלי להתבייש, בלי להסתתר.

האירוע יתקיים ביום רביעי ה-1 במרץ בהאנגר 11 תל-אביב מהשעה 09:00 בבוקר, בהשתתפותן של נשים אשר מהוות חלק מהפסיפס הנשי בחברה הישראלית והצליחו כל אחת בתחומה לשבור את תקרת הזכוכית להגשמת עצמה. רכישת כרטיסים לאירוע אפשרית באתר המיזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully