וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאה צפר מונתה למנהלת הגיוס של חברת 365scores

19.2.2023 / 14:12

המינוי מגיע כחלק מאסטרטגיית גיוס העובדים של החברה, שחוותה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה כשהכפילה את מספר העובדים שלה ומעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים ועובדות בישראל וכ-80 ברחבי העולם

ליאה צפר. יחצ,
ליאה צפר/יחצ

חברת 365scores, המפתחת את האפליקציה הפופולארית בעולם לתוצאות ועדכוני ספורט, מודיעה על מינויה של ליאה צפר למנהלת הגיוס של החברה. המינוי מגיע כחלק מאסטרטגיית גיוס העובדים של החברה, שחוותה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה כשהכפילה את מספר העובדים שלה ומעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים ועובדות בישראל וכ-80 ברחבי העולם.

ליאה מביאה עמה לתפקיד ניסיון עשיר במשאבי אנוש וגיוס. בין תפקידיה הקודמים, עבדה ליאה כמגייסת וHR בחברות Nielsen, GigaSpaces Technologies ו-Pagaya ולקחה חלק מרכזי ומשמעותי בגדילה המקומית והגלובאלית בעזרת פיתוח אסטרטגיות גיוס מקצה לקצה. ליאה היא בוגרת תואר ראשון במשאבי אנוש.

בתפקידה החדש בחברת 365scores תעסוק באסטרטגית הגיוס הישראלי של החברה, תוך דגש על מתודולוגיות גיוס מתקדמות וגיוס מונחה דאטה, תוך תשומת לב מרכזית לשיפור גיוון והכלה שסומנו כיעד מרכזי בחברה.

עמי סירקיס, מנכ"ל חברת 365scores: "ניסיונה העשיר של ליאה ויכולותיה הרבות והמוכחות בתפקידיה הקודמים, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שאנו עוברים. אני משוכנע כי בתפקידה החדש תרומתה תהיה משמעותית עוד יותר".

ליאה צפר, מנהלת הגיוס: "שמחה להצטרף לחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית ורואה בגיוס אוכלוסיות מגוונות חשיבות עליונה. אני רואה את העיסוק בגיוס עובדים כלב הפועם של הארגון ומאמינה שההון האנושי הינו הגורם החשוב ביותר להצלחת וצמיחת החברה. במסגרת תפקידי אתמקד בפיתוח תהליכי גיוס ובבניית תשתיות ותוכניות שיקחו את תהליך הגיוס האיכותי שלנו לגבהים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully