וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל הישראלית תוביל פרויקט חממה טכנולוגית באיטליה

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:52

שר הבריאות של אחד המחוזות העשירים באיטליה מקדם הקמת חממה טכנולוגית בתחום הרפואה בעיר טרייסטה. לצורך כך נשכרו שירותי חברת ייעוץ וייזום החדשנות "אקסל" בהובלת משה תמיר

כנס הקמת חממה טכנולוגית טרייסטה, איטליה. יח"צ,
כנס בכירים שהתקיים בטרייסטה, איטליה/יח"צ

השר ריקרדו ריקרדי הוא גם סגן מושל המחוז השוכן בצפון איטליה בסמוך לאוסטריה וסלובניה.

חברת הטכנולוגיה של המחוז שכרה את חברת ייעוץ וייזום החדשנות, אקסל, בהובלתו של משה תמיר לגיבוש אסטרטגיה ויישום התכנית.

בין היועצים בצוות הפרויקט גם ד"ר שי מיזן המתגורר בטרייסטה , עידו הדרי, בעבר סמנכל פיתוח עסקי בקבוצת מכבי ואבינעם ספיר לשעבר מנכ"ל טבע ישראל.

בכנס בכירים שהתקיים בטרייסטה הדגיש השר ריקרדי כי "מודל החממות הישראלי הוכיח את עצמו. זה נשמע פשוט אבל ברור לי שנדרשת מומחיות בהקמת חממה. אנחנו חיים בעולם פתוח והקשר עם ישראל מצוין. גיוס הידע הישראלי להקמת החממה יקצר לנו את הדרך ויעשה אותה נכונה יותר".

משה תמיר, "אקסל". יח"צ,
משה תמיר, אקסל: "מתכון מנצח למשיכת יזמים ופיתוח חברות מצוינות"/יח"צ

משה תמיר שהתגורר בעיר בעבר בעת שכיהן כמנהל החדשנות הגלובלי של חברת הביטוח הבינ"ל ג'נראלי ציין כי: "יש כאן שילוב של תמיכה ממשלתית, נגישות למרכזי רפואה מובילים ודאטה. זה מתכון מנצח למשיכת יזמים ופיתוח חברות מצוינות".

מנכ"ל חברת הטכנולוגיה, אינסייל האחראית על יישום טכנולוגיות במחוז ציין כי " חשיפה לטכנולוגיות ישראליות יחד עם הידע המקצועי והנסיון שלנו תאפשר הזדמנות ליצירת ערך משמעותי לאזרחים"

עדו הדרי, שעד לאחרונה כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת מכבי ושותף בקרן הון סיכון ישראלית הוסיף כי "בריאות היא אוניברסלית ולכן נכון לשתף פעולה עם מדינות אחרות. מוצר שיפותח כאן יביא ערך לחולים באיטליה ובישראל גם יחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully