וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה בחשכה: מחסן רובוטי יקצר את המשלוח מ-Nespresso לעד שעתיים

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 15:19

נספרסו ישראל יוצאת בפיילוט עם חברת הסטארטאפ הישראלית 1MRobotics שמפתחת מחסנים רובוטיים זעירים, במטרה לקצר את זמן הגעת משלוחי הקפה ללקוחותיה לעד שעתיים מרגע ההזמנה. הזמנה שתתקבל במחסן הרובוטי, תהיה מוכנה למשלוח ולאיסוף תוך מספר דקות על ידי חברת השליחויות

שתפ נספרסו. עזרא רפאל,
שתפ נספרסו/עזרא רפאל

נספרסו ישראל, משיקה פיילוט בשיתוף עם חברת הסטארטאפ הישראלית 1MRobotics אשר פיתחה את הדור הבא של ה-dark stores (אתרי ליקוט ואריזה של הזמנות לטובת פיזור מהיר במשלוחים) או כפי שהחברה מכנה אותן - nano-fulfillment centers.

שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשר את צמצום זמן המשלוח מהמחסן ועד למסירה ללקוח, לפרק זמן שבשלב הפיילוט לא יעלה על כשעתיים וכך זה יעבוד: עם שיגור ההזמנה באתר, תתקבל ההזמנה במחסן הרובוטי ותהיה מוכנה למשלוח ולאיסוף תוך מספר דקות על ידי חברת השליחויות המשתתפת בפיילוט.

הפיילוט אשר נערך בת"א, ברחוב בן יהודה, יכלול בשלב הראשון מחסן רובוטי אחד ויתקיים בקרב קהל לקוחות נספרסו ברדיוס מוגדר.

פיילוט של נספרסו לקיצור זמני המשלוח לעד שעתיים מרגע הזמנת הלקוח. נספרסו,
פיילוט של נספרסו לקיצור זמני המשלוח לעד שעתיים מרגע הזמנת הלקוח/נספרסו

אוטומציה מלאה בתהליכי ליקוט, אריזה ומשלוח

הטכנולוגיה החדשה בה תעשה החברה שימוש תאפשר אוטומציה מלאה בתהליך הליקוט והאריזה של המשלוחים, תכנון וניהול אופטימלי של מלאי, וחסכון בעלויות חשמל בשל היכולת לעבוד ב- Lights Out Facility, זאת לצד שילוח מהיר לבית הלקוח ומתן שירות פרימיום.

שירות זה יתווסף לשירותי ההפצה שמציעה נספרסו ללקוחותיה, בהם: קבלת ההזמנה באותו היום או ביום למחרת ומשלוחי לילה, בין השעות 19:00 ל-07:00 בבוקר.

המחסנים הרובוטיים של 1MRobotics מותאמים לגודל של מכולה סטנדרטית וניתנים לפריסה בתוך המכולה או בלעדיה, מה שמאפשר להציב אותם בכל פינת רחוב או מתקן, ולהוזיל משמעותית את עלויות הנדל"ן וכוח האדם.

בעתיד, אם יוחלט להרחיב את הפרויקט לאחר שלב הפיילוט, כל מחסן קדמי רובוטי יכלול גם עמדת מיחזור של קפסולות הקפה. כחלק ממחויבות נספרסו לפעול לצמצום טביעת הרגל הפחמנית של פעילותה העסקית, בשלב הראשון, חלק מהמשלוחים יבוצעו באמצעות רכב דו גלגלי חשמלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סוניה נסטסה. שלומי יוסף,
סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל/שלומי יוסף

"תוכנה וחומרה לטובת אופרציה חלקה"

סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל: "נספרסו פועלת כל העת לפיתוח פתרונות וחדשנות ברמה הגבוהה ביותר. שיתוף הפעולה עם 1MRobotics יאפשר לנו להעלות רמה נוספת את השירות הניתן ללקוחותינו, באספקת קפה תוך פרק זמן קצר מאד. כמו כן, מדובר בפוטנציאל לפריסה רחבה יותר כאשר הצבת ה-dark stores במיקומים שונים נעשית באופן פשוט יחסית לביצוע".

אייל יאיר, מייסד שותף, ומנכ"ל 1MRobotics: "אנו מתרגשים לבשר על שיתוף הפעולה עם נספרסו ישראל. החנות בבן יהודה מהווה סנונית ראשונה מסוגה ומביאה את הבשורה בתחום אופרציית המייל האחרון וה-dark stores".

"מלבד היתרון הברור לצרכני הקצה שיקבלו את ההזמנה שלהם במהירות המירבית, 1MRobotics נותנת מענה לעלויות הגבוהות בתחום השילוח המהיר. בניגוד לשאר תשתיות ההפצה הקיימות בשוק, ה-dark stores שלנו הן קטנות, גמישות ואוטומטיות, וניתנות לפריסה כמעט בכל מקום. המערכת שלנו מספקת שילוב של חומרה ותוכנה על מנת לייצר אופרציה חלקה בכל מורכבות וקנה מידה נדרשים", מוסיף יאיר.

בוטיק נספרסו רמת אביב, עמדת המיחזור בבוטיק. אנטולי מיכאלו,
עמדת מחזור קפסולות בחנויות: בעתיד, כל מחסן קדמי רובוטי יכלול גם עמדת מיחזור/אנטולי מיכאלו

1MRobotics מפתחת מחסנים זעירים רובוטיים, אתרים לוגיסטיים לליקוט ואריזת הזמנות, המאפשרים פריסה בכל מקום וכפועל יוצא קרבה פיזית ללקוח ושילוח מהיר לצרכני הקצה.

החברה, שהוקמה ב-2021 על ידי אייל יאיר ורועי תובל, הודיעה לאחרונה על גיוס של 25 מיליון דולר והכריזה על שיתופי פעולה עם חברות Fortune 500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully