וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של מסורת: "לבבות אסתר" של רולדין בשת"פ עם 'עיגול לטובה'

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 8:25

זו השנה החמישית למסורת של 'רולדין' לכבוד פורים: המיזם החברתי 'לבבות אסתר' יוצא לדרך עם עוגיות לב גדושות בריבה אדומה שמפנות את הזרקור אל הדמות החזקה במגילה, אסתר המלכה, שמוכיחה את יכולתו של הכוח הנשי לחולל שינויים ולעמוד על ערכים ואמונות שמלווים אותן

לבבות אסתר של רולדין: תרומה של 10 שקלים על כל מארז שיימכר לעמותת עיגול לטובה. רונן מנגן,
לבבות אסתר של רולדין: תרומה ע"ס 10 שקלים לעמותת עיגול לטובה (על כל מארז שיימכר)/רונן מנגן

חג הפורים עוד רגע כאן, רשת הקונדיטוריות רולדין שמה במרכז את גיבורת המגילה אסתר -
עבור כל מכירה של מארז לבבות אסתר, רולדין תורמת 10 ש"ח לעמותת 'עיגול לטובה'. את העוגייה ניתן להשיג בסניפי הרשת

רולדין חברה לעמותת עיגול לטובה, עמותה שמטרתה להרחיב את מעגל הנתינה בישראל עבור 245 עמותות במגוון תחומים חברתיים. רולדין תתרום 10 ₪ עבור כל מכירה של מארז עוגייה - "לבבות אסתר", באמצעות עיגול לטובה לעמותות המסייעות לנשים במצוקה.

נועה בכר אהרוני מנכ"לית רולדין ציינה: "חשיבות התרומה לקהילה היא ערך עליון עבורנו. על כן רשת 'רולדין' מקדמת גם השנה, זו הפעם החמישית, את מיזם "לבבות אסתר"

לבבות אסתר של רולדין - מסורת שנתית לפורים. רונן מנגן,
העוגיות שמעגלות לטוב: "לבבות אסתר" של רולדין/רונן מנגן

לב מתוק מעגל לטובה

שלומי צדקי מנכ"ל עיגול לטובה הוסיף: "אנו מודים לרשת רולדין על שיתוף הפעולה החברתי והמרגש, שיסייע ל-14 עמותות הפועלות למען נשים במצוקה במגזרים השונים בישראל. התרומה תועבר לטיפול בנשים נפגעות אלימות ובילדיהן, לייעוץ משפטי וכלכלי, להפעלת קווי סיוע, מקלטי חירום ועוד".

מארז "לבבות אסתר" מציב בקדמת הבמה את דמותה של אסתר המלכה, שהצילה את העם היהודי מהשמדה. אסתר היא בבואה לדמות נשית חזקה ועוצמתית, שלא חששה להוביל את העם היהודי, ובאמצעות חוכמתה הרבה סיכלה את פעולותיו של המן הרשע.

את המארז ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת, בעלות של 10 שקלים למארז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לבבות אסתר. רונן מנגן,
המסורת השנתית של רולדין לפורים/רונן מנגן

'רולדין' רשת הקונדיטוריות האיכותית בישראל, מונה כיום 99 סניפים בפריסה ארצית, שמציעה מגוון רחב במיוחד של מאפי בוטיק וקפה איטלקי משובח שנטחן במקום.

עיגול לטובה היא עמותה שמטרתה חיזוק החברה הישראלית באמצעות מנגנון תרומות פשוט המאפשר לכל אחד ואחת לתרום מעט ולהשפיע הרבה. בכל רכישה בכרטיס האשראי (בסכום לא עגול) תתעגל העסקה לשקל הקרוב ועודף האגורות יועבר כתרומה לעמותה לבחירת בעל/ת הכרטיס.

ממוצע התרומה החודשי עומד על 4 שקלים. כיום רשומים בעיגול לטובה מעל 517,000 כרטיסי אשראי, ומאז הקמתה היא גייסה מעל ל-116 מיליון שקלים עבור מאות עמותות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully