וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: איזה תיק אתן חייבות להכיר?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:24

הבוסית שהצליחה לפתות, התיק החם של הכוכבות הבינלאומיות, הישגים למותג היופי, הלקים שיצבעו לכן את האביב, פריצת הדרך היפה ו... איך מתכוננים ליום השניצל?

GETTY IMAGESהבוקס שמככב  התיק של לונגשאמפ. יח"צ,
GETTY IMAGES הבוקס שמככב, התיק של לונגשאמפ/יח"צ

בוקס לפנים

המותג הצרפתי LONGCHAMP נוסד ב-1948 בפריז ומוצב כמותג למוצרי עור ייחודיים ואכן קולקציות רבות הפכו לאייקון כמו למשל תיק ה- PLIAGE שאיזבל ופיליפ הבעלים, השיקו ב-1993 ומאז התיק מככב בשלל גרסאות וגדלים.

בשנת 1955 המותג התרחב לעוד מוצרי עור וב-1960 התרחב לתחום הגברי. ב-1988 נפתחה חנות הבוטיק הראשונה בפריז ומאז נפתחו מעל 1.800 נקודות מכירה בעולם כולל ישראל. התיק הכי חם ששמשיך מחורף 2022 ל-2023, הוא ה-BOX TROT שכבש את ליבן של כוכבות בינלאומיות כמו ללופיטה ניאונגו בפרמיירה לסרטה החדש, מאדליין קליין שהגיעה עם ה-BOX TROT שלה לאירוע קידום סרטה החדש ועוד. תיק ה- BOX TROT זכה לשם זה בשל צורתו המרובעת והמהודרת, הוא עשוי עור איכותי ויש לו סוגר מדליון בגוון זהב עם לוגו הסוס והרוכב -הלוגו של LONGCHAMP .

הטרוט בוקס יכול לשמש כתיק קרוס בודי, נשיאה על הכתף או אחיזה ביד, התיק מהווה את הרוח החופשית והאלגנטיות הנצחית של פריז . להשיג בחנות LONGCHAMP ב- TLV MALL ובאתר היבואן הרשמי CHOZEN.

הבוקס שמככב התי של LONGCHAMP. יח"צ,
הבוקס שמככב התי של LONGCHAMP/יח"צ

עור עצום

כשערכי מותג חשובים לא פחות מהמקצועיות, שווה לדעת שבמקביל להשקת Hyper Real™-סדרת טיפוח יוקרתית לעור, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C, מציג הישגים מעשיים ראויים לציון בתחום הקיימות, עקרונות המציבים סטנדרטים לעתיד עם אריזות אקולוגיות-כי העתיד חשוב לא פחות מהפורמולות. אריזות הקרטון וכרטיסי המידע, מופקים מיערות המנוהלים באופן אחראי ופרוטוקול אחראי למיקור תמצית פרח האדמונית היפנית-מהרכיבים העיקריים המככבים בפורמולה של הסדרה.

ועכשיו לסדרה בה M.A.C, מביאה את המומחיות שלה באיפור לרמה מדעית במסגרתה 'אמנות האיפור' צועדת צעד קדימה עם Hyper Real™ -קו מוצרי טיפוח, מגובה במדע שאושר על-ידי אמני איפור.
המוצרים מבוססים על מטריצת Pro-4 Power Infusion, המורכבת מ-4 רכיבים עוצמתיים שנבחרו במיוחד על-מנת לשפר את מרקם העור באופן מיידי שעם הזמן, יהווה בסיס אופטימלי למריחת איפור.

בין רכיבי הסדרה: תמצית פרח האדמונית, תמצית נדירה ועמידה המשפרת באופן ניכר לעין את מרקם העור ותורמת למראה עור קורן, זוהר ובריא לאורך זמן; ניאצינמיד המסייע בהאצת חילוף התאים תוך ליטוש עדין של העור, הפחתת מראה נקבוביות ועמימות של העור; חומצה היאלורונית המעניקה לחות ונפח; סרמידים המשקמים את העור עם תוצאות מידיות לאורך זמן. בסדרה 3 מוצרים ומברשת, שילובם בשגרת הטיפוח יעניק לנו עור מוכן באופן מושלם לאיפור.

בקולקציה:HYPER REAL SERUMIZERTM- סרום לחות היברידי; HYPER REAL SKINCANVAS BALM MOISTURIZING CREAM- קרם לחות עשיר ל-24 שעות; Hyper Real Fresh Canvas Cleansing Oil- שמן ניקוי עדין ואקטיבי; 001 Serum + Moisturizer Brush-מברשת ייעודית לטיפוח בעלת ראש מעוגל וזוויתי, סיבים רכים חלקים ודחוסים, להנחה מדויקת ומיטבית של מוצרי הטיפוח, המברשת מעסה בעדינות את הקרם והסרום אל תוך העור ומעניקה מיקרו-פילינג. המברשת סינטטית 100% ועשויה מחומרים איכותיים. להשיג בחנויות מאק ובאתר האונליין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עור עצום סדרת Hyper Real של M.A.C. יח"צ,
עור עצום סדרת Hyper Real של M.A.C/יח"צ

הבוסית המפתה

BOSS THE SCENT MAGNETIC הוא הניחוח החדש של BOSS לנשים, הוא מכיל מושק לבן טהור ותמצית פרח אוסמנטוס כהה המעניקים לו חושניות עוצמתית וזרעי מושק הלוקחים את העוצמה המגנטית של הניחוח לפסגות חדשות.

את הבושם BOSS The Scent, רקחה אמנית הבשמים לואיז טרנר, שהצליחה ליצור בעזרת כל המרכיבים, ניחוח מפתה של ענבר ומושק רב עוצמה. הבקבוק בצורת יהלום מצופה לכה בגוון סגול עמוק ויש לו פקק מפוסל בגוון זהב קפוא. להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, משביר ו-BE.

הבוסית המפתה הבושם החדש של BOSS. יח"צ,
הבוסית המפתה הבושם החדש של BOSS/יח"צ

לייק ללק

איך יודעים שהאביב מעבר לפינה? מותג הלקים האיכותי OPI משיק את קולקציית Spring collection 2023 המזמינה אתכן לחגוג את הביטוי העצמי שלכן, מה זה אומר?

בקולקציה 12 גוונים המושפעים מהעידן החדש והמרחב הדיגיטלי, שהפך למרכזי בחיינו, המרחב בו אנו מאפשרים לעצמנו להיות מי שאנחנו, לחגוג ולשתף את חיינו בקהילות החברתיות שלנו מבלי להתנצל ולמה להתנצל כשיש 12 גוני פסטל שיצבעו את הציפורניים בצבעים אופטימיים.

להשיג אצל המניקוריסטיות ובסלונים, הקולקציה זמינה בג'ל ובלק. אם אתן אוהבות את כל הגוונים, במהלך חודש מרץ ניתן יהיה לרכוש מארז מיני שיעלה לאתר סופר-פארם במהדורה מוגבלת. אם חשקתן בלק ג'ל הוא זמין אם אתן מורחות לבד, ניתן להשיג ברשת אפריל.

לייק ללק קולקציית הלקים של opi. יח"צ,
לייק ללק קולקציית הלקים של opi/יח"צ

פורצים דרך

חדשנות פורצת דרך הפכה לשם נרדף במותגי טיפוח מובילים, מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה, משיק סרום ניאצינאמיד 10 המכיל ריכוז גבוה-10% של ניאצינאמיד טהור.

מדובר בפורמולה רבת עוצמה המטפלת בכתמים כהים, סימני פיגמנטציה ומונעת את הישנותם ומבטיחה שינוי ניכר לעין מהשבוע הראשון.

הסרום מתאים לגילאי 25-65 והוא נבדק על כל גוני וסוגי עור, כולל עור רגיש ויעילותו הוכחה מחקרית. הסרום מתאים לפנים, צוואר וידיים, הוא היפואלרגני, נון קומדוגני ומכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה בצרפת.

סרום ניאצינאמיד 10, נלחם בהיפר-פיגמנטציה באמצעות 3 פעולות: הפחתת מלנין: אפקט הרגעה והגנה על העור. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

פורצים דרך חדשנותצפורצת דרך ב'לה רוש פוזה'. יח"צ,
פורצים דרך חדשנות פורצת דרך ב'לה רוש פוזה'/יח"צ

המאסטר של השניצל

אוהבים שניצל? (שאלה די רטורית בואו נודה), המותג הקולינרי מאסטר שף החליט להשיק לראשונה בישראל את "יום השניצל" שיחול ביום חמישי הקרוב, לרגל החגיגה, מושקת סדרה של 4 סוגי פירורי לחם הנאפים בסטנדרטים מחמירים ואיכותיים ביותר, כדי שיהיה לכם ציפוי פריך ומושלם.

בסדרה: פירורי לחם מוזהבים המעניקים קראנצ'יות לשניצל מטוגן או אפוי; פירורי לחם מתובלים שהם שילוב מנצח של פרורי לחם, שומשום, שום ועשבי תיבול המעניקים ציפוי פריך עם טוויסט מתובל, מתאים לאפיה או לטיגון; פירורי פנקו בסגנון פנקו יפני, פרורים גדולים, קראנצ'יים ומוזהבים, מתאימים במיוחד להכנת שניצלים ומאכלים עם ציפוי אקסטרה פריך והם סופגים פחות שומן בזמן הטיגון; ציפוי נאגטס-הדרך הקלה והטעימה להכין נאגטס בבית, צריך רק להוסיף מים, לערבב, לטבול ולטגן. התערובת מתאימה לציפוי וטיגון מגוון גדול של מאכלים כמו: עוף, בשר, דגים, טופו וירקות טמפורה.

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

המאסטר של השניצל הסדרה של מאסטר שף. נמרוד סנדרס,
המאסטר של השניצל. הסדרה של מאסטר שף/נמרוד סנדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully