וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה קבור הכלב: שופרסל משיקה מחלקות יעודייות לחיות מחמד

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 13:14

ברשת שופרסל זיהו את הגידול בביקוש למוצרים לחיות מחמד וכעת תושק ברשת מחלקה ייעודית שתספק שירותים של עובדים מומחים מהתחום, לצד ממכר של מאות מוצרי מזון ואביזרים לבעלי חיים

כלב לברדור אוכל מזון לכלבים. ShutterStock
חסר וטרינר אישור כניסה לבעלי חיים: שופרסל פותחת מחלקה חדשה למזון ואביזרים לחיות מחמד/ShutterStock

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רבע ממשקי הבית בישראל מגדלים חיות מחמד ושוק חיות המחמד בישראל מגלגל כ-1.2 מיליארד שקל בשנה.

רשת שופרסל, שהבחינה כי שוק המוצרים לבעלי חיים הוא צומח ומכובד, כזה שלא יפחתו בו הביקושים אלא להיפך, החליטה שלא להתעלם מהזדמנות למקור רווח נוסף וכעת היא משיקה מחלקות ייעודיות ומקצועיות לטובתם ורווחתם של ההולכים על ארבע.

המחלקה החדשה תפעל באתר האונליין של הרשת וכן בשטח של 60-100 מ"ר בתוך סניפים נבחרים של שופרסל דיל (store in store) והיא תציע מגוון רחב של מוצרים ייעודים ורפואיים לכלבים וחתולים הכוללים בין היתר: שמפו וקונדישנר אורגניים, כלי טיפוח, מחסומי פה לכלבים, מגוון מיטות, רצועות וקולרים לכלב ולחתול, מגוון גדול של חטיפים ועצמות לעיסה, משחקים לכלב ולחתול, תיקי נשיאה ועוד.

המחלקה הראשונה לחיות מחמד נפתחה בשבוע שעבר בסניף שופרסל דיל בכפר סבא ובשבועיים הקרובים תיפתח מחלקה דומה גם בסניפי שופרסל דיל בפתח תקווה, באר שבע, טירת הכרמל, קריית ביאליק, נשר ועוד.

רשת שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק חיות המחמד ופותחת מחלקה ייעודית למוצרי מזון ואביזרים לבעלי חיים. יח"צ שופרסל,
רשת שופרסל מרחיבה פעילות בשוק חיות המחמד ופותחת מחלקה ייעודית לבעלי חיים/יח"צ שופרסל

צרכן הקצה לא מוזמן לסניפים

אם השאלה הבאה שלכם תתעניין באפשרות הגעה לסניפים עם חיית המחמד, אז התשובה היא - לא. הרגולציה לא מאפשרת כניסה של בעלי חיים למקום בו נמכרים מוצרי מזון וכיוון שזו מחלקה פתוחה בתוך הסניף, לא ניתן להגיע איתם לקניות, אלא אם הם כלבי נחייה כמובן.

יחד עם זאת, עבור הבעלים של ההולכים על ארבע, המחלקה החדשה לחיות מחמד מבטיחה להציע חווית קנייה ייחודית וחדשנית הכוללת שירות לקוחות בשעות פעילות הסניף וכן סיוע של עובדים מתמחים בשעות השיא, בדומה לחנויות המתמחות בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רשת שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק חיות המחמד ופותחת מחלקה ייעודית למוצרי מזון ואביזרים לבעלי חיים. יח"צ שופרסל,
על שטח של 60-100 מ"ר: מחלקה ייעודית לבעלי חיים תיפתח בסניפי שופרסל דיל נבחרים/יח"צ שופרסל

הטכנולוגיה שתקשר לשירות הלקוחות

לטובת שירות לקוחות למחלקה זו, עומדת לרשותכם הטכנולוגיה HOPA על המדפים, באמצעותה, הצמדת מכשיר הטלפון למדף תקשר אתכם לשירות הלקוחות הטלפוני של המחלקה, שירות שיהיה זמין בין השעות 9:00-20:00.

בין המותגים שתוכלו למצוא על המדפים במחלקת בעלי החיים שמתרחבת: פרופלאן, פירסט צ'וייס, אקנה, אדוונס, N&D ,נוטרי בסט, קונג, פטספרוג'קט ועוד רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully