וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם סגל מונה למנכ"ל מור מקבוצת כללית

20.2.2023 / 12:52

סגל מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה, הוא החל את דרכו בכללית בשנת 1994 ובמהלך השנים הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים

יורם סגל. משה בוכמן,
יורם סגל/משה בוכמן

יורם סגל מונה למנכ"ל מור מקבוצת כללית. מור היא חברת בת של כללית המפעילה את רשת המרכזים הרפואיים- דיאגנוסטיים הגדולה בישראל בהם נבדקים ומטופלים מידי שנה מאות אלפי לקוחות.

סגל מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה, הוא החל את דרכו בכללית בשנת 1994 ובמהלך השנים הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים, בהם: מנהל מחוז צפון ומנהל מחוז ירושלים. בתקופת כהונתו כסמנכ"ל קהילה הוא פעל בהצלחה לחיזוק רפואת הקהילה בכללית, הגדלת מספר המתמחים ברפואת משפחה, שיפור תשתיות במרפאות בכל הארץ וניהל בהצלחה את מבצעי החיסונים ומתן טיפול למיליוני נדבקים בתקופת מגפת הקורונה.ליורם תואר ראשון במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במשפטים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים.

רו"ח אלי כהן, מנכ"ל כללית: "יורם מגיע לתפקיד מנכ"ל מור עם ניסיון מקצועי עשיר, היכרות רבת שנים עם מערכת הבריאות וידע רב שצבר בתפקידיו השונים. כל אלה יסייעו לו להוביל את מור להישגים חדשים, ולפיתוח השירותים והיכולות לטובת המטופלים".

המינוי יכנס לתוקפו במהלך החודש הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully