וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים ב-max-ימום: מחלקת החג של מקס סטוק מבטיחה "מחירים מצחיקים"

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 10:19

ההתרגשות לקראת פורים, החג הצבעוני ביותר בשנה, מלווה בהתלבטויות: שנכין תחפושת בעצמנו או שנרכוש אחת מוכנה? אילו אביזרים משלמים נצטרך, מה נבחר למשלוח המנות, האם כדאי לבחור יותר מתחפושת אחת וכמה זה יעלה? רשת מקס סטוק מציעה חגיגה של פתרונות ו"מחירים מצחיקים"

פורים ב MAXימום פורים ברשת מקס סטוק. יח"צ,
פורים ב MAX-ימום: מחלקות מיוחדות לחג ברשת מקס סטוק/יח"צ

לקראת פורים 2023 כמו בכל שנה, ההתרגשות בקרב המתחפשים (גדולים כקטנים) היא מתגברת. בשבועות שלפני החג, מתעורר הרצון להפתיע, להיות מקוריים, אולי אפילו יצירתיים עם הכנה עצמית של תחפושת ייחודית וגם עולות המחשבות: תחפושת משפחתית, כיתתית או אישית, מקורית ובלתי נשכחת? וכמה בכלל יעלה לנו לציין את החג במקסימום?

רשת מקס סטוק משתדלת לענות על הציפיות, על הצרכים ועל התקציב של הלקוחות ולשם כך היא מציעה בעשרות סניפיה, מחלקות ייחודיות לפורים עם מלאי רחב של אביזרים והבטחה למחירים הוגנים במיוחד.

עד כמה הוגנים? כל התחפושות יימכרו במחיר: 49.90 שקל (למעט תחפושות פרימיום ואוברולים).

אלפי אביזרי פורים במקס סטוק. מקס סטוק,
אלפי אביזרי פורים במקס סטוק/מקס סטוק

אישית, כיתתית או משפחתית?

כאמור, רשת מקס סטוק לובשת חג ומזמינה אתכם למצוא את הפריטים שאתם מחפשים לימי החג, במחלקה ייעודית לפורים שתציע משלוחי מנות, תחפושות, אביזרים משלימים, מוצרי איפור והכל, על פי דברי הרשת, "במחירים מצחיקים במיוחד".

מחלקת התחפושות לפורים - מגוון התחפושות במחלקת פורים כולל עשרות דגמים בעיצובים שונים ובטווח מידות רחב לכל הגילאים, מתינוקות ועד מבוגרים. בין התחפושות האישיות יוצעו גם תחפושות לזוגות ואפילו תחפושות משפחתיות. בים התחפושות על המדפים מצאנו: בייבי שף מתוק, ילד/ת קומיקס, כבאי אמיץ, מתאגרפת נועזת, קליאופטרה אלגנטית, אסטרונאוט ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פורים במקס סטוק. תחפושות בנות.. מקס סטוק,
חגיגת פורים ענקית במקס סטוק: תחפושות בחיר: 49.90 שקל./מקס סטוק

אביזרי משלימים - בגזרת האביזרים הנלווים לחג תמצאו מגוון עשיר פריטים, אם ליצירת תחפושת משלכם ואם כאביזרים משלמים לתחפושת מוכנה שבחרתם. בין האביזרים שתפגשו על המדפים: כובעים, חצאיות טוטו, סטים, כתרים, אקדחי צעצוע, מסיכות, פאות, קשתות, משקפיים, רעשנים וכל מה שרק חולמים עליו!

מחלקת איפור צבעונית - המחלקה מציגה קולקציה עשירה של מוצרי איפור לפורים, ביניהם: ערכות איפור לפנים במגוון דגמים, מדבקות לפנים, לקים, קישוטי ציפורניים, אודמים, אבקות לקישוט השיער ועוד.

פורים במקס סטוק. תחפושות בנים. מקס סטוק,
מקס סטוק לובשים חג ומציעים אלפי פריטים לפורים במחלקה ייעודית בסניפים. תחפושות בנים/מקס סטוק

משלוחי מנות

משלוחי מנות - במחלקת "סוכריה" במגוון סניפי הרשת, תוכלו להצטייד במשלוחי מנות ארוזים או לקנות את כל מה שנחוץ להכנת משלוח מנות משלכם: הממתקים, הקופסה, הכלי או הסלסלה.

מחלקת DIY - המחלקה מציעה את הפריטים להשלמת החוויה: רוצים להכין משלוח מנות יצירתי? מתכננים פעילות הכנת מסיכות או רעשנים עם הקטנטנים? משקיעים בסעודת פורים מעוצבת? מחלקת היצירה עומדת לרשותכם עם מגוון פריטים שיסייעו לכם בהכנת עבודות יצירה חגיגיות ומשמחות.

מגוון פריטי איפור לפורים במקס סטוק. מקס סטוק,
מגוון פריטי איפור לפורים בסניפי רשת מקס סטוק בפריסה ארצית/מקס סטוק

רשת מקס סטוק, הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם - Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.

כיום מונה הרשת 56 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה נוכחות עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים ונגישים.

הסניפים החדשים משתרעים על שטחי ענק בני 2000-4000 מ"ר, וחלק מהסניפים החדשים שיוקמו מתוכננים להיות בני 2 קומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully