וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת דלק מחלקת דיבידנד לבעלי המניות בסך 450 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 16:10

קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, מחלקת דיבידנד לבעלי מניותיה בהיקף כספי כולל של 450 מיליון שקל. חלוקת הדיבידנד התאפשרה, בין השאר, בזכות השלמתם המוצלחת של שורת מהלכים עסקיים אותם הובילה הנהלת החברה בשנה האחרונה

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק. רון קדמי,
עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק/רון קדמי

קבוצת דלק מחלקת דיבידנד לבעלי מניותיה בהיקף כספי כולל של 450 מיליון שקל. קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, דיווחה על החלטת דירקטוריון החברה לחלק לבעלי מניות הקבוצה דיבידנד בהיקף כספי כולל של 450 מיליון שקל בחודש מרץ הקרוב.

מדובר על חלוקת דיבידנד הראשונה של החברה מזה כ- 3 שנים. חלוקת הדיבידנד התאפשרה, בין השאר, בזכות השלמתם המוצלחת של שורת מהלכים עסקיים אותם הובילה הנהלת החברה בשנה האחרונה ובכללם ביצוע פדיון מוקדם מלא לסדרות לא' ו-לד' והשלמתה של הצעת רכש חליפין לסדרה חדשה (סדרה לז') בהיקף כספי כולל (פדיון והצעת הרכש) של כ- 2.7 מיליארד שקל; הנפקת איתקה בבורסה הראשית בלונדון בחודש נובמבר האחרון.

איתקה הודיעה לפני ימים ספורים על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ- 470 מיליון שקל (133 מיליון דולר) לבעלי מניותיה כאשר קבוצת דלק, המחזיקה בשרשור בכ-89.2% ממניות איתקה, צפויה לקבל במסגרת החלוקה כ-420 מיליון שקל.

יום האקס לחלוקת הדיבידנד בקבוצת דלק נקבע ליום 2.3.2023 ומועד תשלום הדיבידנד נקבע ליום 15.3.2023.

יצחק תשובה, יו"ר קבוצת דלק. גדעון לוין,
יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק/גדעון לוין

אודות קבוצת דלק

קבוצת דלק הינה חברת אחזקות מהגדולות בישראל, הפועלת בתחומי האנרגיה - פעילות חיפוש, הפקה ושיווק של נפט וגז טבעי באמצעות החברות הבנות איתקה (Ithaca Energy), הפועלת באזור הים הצפוני בסמוך לבריטניה, וניו-מד אנרג'י, שותפות מוגבלת הפועלת בתחום הקידוחים וחיפושי הגז והנפט בישראל ובאגן הים התיכון.

לקבוצה אחזקות נוספות, הכוללות, בין היתר, 100% מחברת תמלוג על לווייתן, המחזיקה בזכויות לקבלת תמלוגי על ממאגר לווייתן, 25% מחברת דלק הישראלית, 25% מחברת דלק נכסים וכן נכסי נדל"ן. מנכ"ל הקבוצה הינו מר עידן וולס ויו"ר הדירקטוריון הינו מר אודי ארז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully