וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי קרנות חדשות לאגוד קרנות נאמנות:אגוד חיסכון שקלי ואגוד חיסכון צמוד

MyMoney

2.3.2003 / 11:45

מנכ"ל אגוד קרנות נאמנות, אליעזר לופטנר, אומר כי על רקע המס שהוטל על הריבית בתוכניות חיסכון, במסגרת הרפורמה במס, מעדיפים רבים להשקיע בקרנות נאמנות עם מחיר מיועד



חברת אגוד קרנות נאמנות (א.ק.ן), מקבוצת בנק אגוד, משיקה שתי קרנות נאמנות חדשות: אגוד חיסכון שקלי (קרן חייבת במס) ואגוד חיסכון צמוד (קרן מעורבת). שתי הקרנות מבטיחות נזילות יומית ומוצעות ללא עמלות וללא שיעור הוספה. הקרנות מוצעות לציבור החל מ-6 במארס 2003.



קרן "אגוד חיסכון שקלי (ח)" היא קרן שקלית לתקופה של 3 שנים עם מחיר שקלי מיועד לפדיון של 128 (ייקבע סופית בהתאם למחירי האג"ח ביום ההנפקה). הקרן תעניק תשואה שקלית בשיעור 28% ל-3 שנים. מאחר שמדובר בקרן חייבת במס, המחיר המיועד הוא נטו - לאחר תשלום דמי ניהול ומס הכנסה.



קרן "אגוד חיסכון צמוד (מ)" היא קרן צמודה למדד לתקופה של שנתיים וחצי עם מחיר מיועד של 112-111.8 (ייקבע סופית בהתאם למחיר האג"ח ביום ההנפקה) לשנתיים וחצי. הקרן תעניק תשואה ריאלית בשיעור כ-12%.



מנכ"ל אגוד קרנות נאמנות, אליעזר לופטנר, אומר כי על רקע המס שהוטל על הריבית בתוכניות חיסכון, במסגרת הרפורמה במס, מעדיפים רבים להשקיע בקרנות נאמנות עם מחיר מיועד. "שתי הקרנות החדשות מציעות שילוב של מחיר מיועד אטרקטיווי ונזילות יומית, המאפשרת ללקוח לנצל הזדמנויות בשוק ההון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully