וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורת הקאשבק של ישראכרט: הכרטיסים החדשים ישנו את הכללים?

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 11:38

ישראכרט משיקה כרטיסים חדשים עם הצעה להחזר כספי הגבוה בענף. לראשונה תתאפשר גם צבירה משפחתית משותפת. מהחברה נמסר: "הכרטיסים החדשים צפויים לשנות את כללי המשחק. הלקוחות כבר לא מסתפקים בכרטיס פונקציונלי, הם רוצים תמורה ברורה ופתרונות ראויים לעידן יוקר המחיה"

כרטיס קאש בק החדש של ישראכרט. יח"צ,
הכרטיס החדש שיאפשר גם צבירה משפחתית, CashBack+ של ישראכרט/יח"צ

בשורה בענף האשראי? כרטיסי CashBack+ ו- Premium CashBack יאפשרו ללקוחות לצבור ולקבל כסף חזרה בהתאם להיקף הרכישות שהם מבצעים בכרטיס בשיעור חסר תקדים של 1.35% ו-1.6% בהתאמה. זאת, בעוד ששאר הכרטיסים הקיימים בשוק מאפשרים החזר של עד 1% בלבד בשנה הראשונה. (הכרטיסים הינם כרטיסים חוץ בנקאיים ומעניקים מסגרת נוספת).

את הסכומים הנצברים אפשר יהיה לממש באמצעות גיפטקארד דיגיטלי בכל עת ובקליק אחד
ישראכרט מאתגרת את שוק כרטיסי האשראי ומשיקה את כרטיס CashBack+ של ישראכרט ומאסטרקארד ואת Premium CashBack של אמריקן אקספרס שמציעים את הצבירה להחזר הכספי הגבוה מבין חברות כרטיסי האשראי.

בנוסף, לראשונה בישראל, הכרטיסים החדשים יאפשרו צבירה משפחתית משותפת להחזר כספי ממספר כרטיסים יחד כאשר הם משויכים לאותו חשבון בנק, תוך נגישות דיגיטלית פשוטה למימוש הכספים שנצברו בכרטיסים במאות עסקים, רשתות אופנה, מזון ותיירות.

קבלת שיעור ההחזר הגבוה מותנית בביצוע רכישות בהיקף של מעל 7,500 שקל בחודש בכרטיס CashBack+ ושל מעל 10,000 שקל בכרטיס Premium CashBack.

כרטיס אשראי פרימיום קאש בק, אמריקן אקספרס. יח"צ,
כרטיס האשראי Premium CashBack, אמריקן אקספרס/יח"צ

מבטיחה "חידוש מהפכני" עם צבירה משפחתית

במסגרת ההצטרפות למסלולים שמציעים הכרטיסים החדשים, יוענק פטור מדמי כרטיס (למבצעים עסקאות בסכום של 500 ש"ח ומעלה בחודש) לשנה הראשונה. דמי הכרטיס בשנה השניה יהיו 15.90 שקל ל CashBack+ ו-29.90 שקל לכרטיס Premium CashBack.

לרגל ההשקה, תינתן בשני הכרטיסים מתנת הצטרפות בסך 75 שקלים (לרוכשים במינימום 5,000 שקל למשך שלושה חודשים רצופים).

כדי לאפשר לכמה שיותר לקוחות להגיע להיקף צבירה גבוה, תציע החברה חידוש מהפכני בשוק: צבירה משפחתית משותפת. כאשר מספר כרטיסים משויכים לאותו חשבון בנק, אפשר יהיה להגיע למדרגת הצבירה הגבוהה יותר מהר ביחד. למשל: אם כרטיס אחד ביצע רכישות ב-4,000 שקל והכרטיס השני ב-3,500 שקל אחוז ההחזר הכספי לשני הכרטיסים ייחשב כמו לכרטיס אחד שצבר 7,500 שקל.

במקרה כזה שני הכרטיסים ייהנו משיעור הזיכוי הגבוה ביותר גם כשמדובר בזוג עם כרטיס אחד של ישראכרט וכרטיס נוסף של אמריקן אקספרס.

את הכסף הצבור ניתן יהיה לממש באמצעות גיפטקארד דיגיטלי של ישראכרט בכל עת ובקליק אחד באמצעות האפליקציה של ישראכרט ואתר אמריקן אקספרס.

השקת הכרטיסים החדשים היא שלב נוסף בתהליך השינוי של ישראכרט בשנה האחרונה וחלק ממאיצי הצמיחה שלה, לרבות מהלך מיתוג חדש עם המסר "ישראכרט מאפשרת הזדמנות להזדמנות", שמבטא את שאיפתה של החברה להיות מחוללת הזדמנויות במגוון תחומים עבור לקוחותיה העסקיים והפרטיים כאחד במטרה לאפשר להם צמיחה כלכלית.

לדברי רן עוז מנכ"ל ישראכרט: "כרטיסי CashBack+ ו- Premium CashBack צפויים לשנות את כללי המשחק בענף ולהעניק ללקוחות את הצעת הערך הטובה ביותר מבין כרטיסי האשראי הקיימים היום בשוק. עם שיעור ההחזר הכספי הגבוה מכולם והאפשרות לצבירה משפחתית משותפת הממקסמת את גובה ההחזר, אני מאמין שהם יהיו הכרטיסים המובילים שבהם יבחרו הלקוחות להשתמש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן עוז מנכ"ל ישראכרט. פזית עוז,
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט: "הכרטיסים החדשים צפויים לשנות את כללי המשחק בענף"/פזית עוז

"פתרונות מתאימים לעידן יוקר המחיה"

לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק ודאטה בישראכרט: "בעידן שבו יוקר המחיה עולה וניהול הוצאות משק הבית מעניין כל משק בית בישראל, אזי גם עולם כרטיסי האשראי צריך להמציא את עצמו מחדש ולייצר פתרונות שמתאימים לצורת ההתנהלות העכשווית של מיליוני אנשים ומאות אלפי משקי בית".

"למרות השינויים הרבים בצורה בה אנחנו מתנהלים, לרבות סוגים רבים של משפחות, בעולם כרטיסי האשראי נשאר רק כרטיס אישי ולכן הפיצוח של צבירה משפחתית משותפת, מאפשר לראשונה ניהול נכון יותר של כלל ההוצאות במשק בית ולא רק בצורה אישית של בעל הכרטיס".

עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק ודאטה בישראכרט. תמי בר שי,
עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק ודאטה בישראכרט/תמי בר שי

"הלקוחות רוצים ודאות"

"אנו רואים שהלקוחות רוצים הצעת ערך ברורה וישירה, משהו שהם יוכלו לכמת ולהבין (לא כמו בהטבות שקשה להבין את מה אני מקבל ומה הערך הכספי של כל הטבה והטבה) ובקאש בק זה מאד ברור - כמה הוצאת וכמה תקבל בחזרה".

"אחרי מחקר וקבוצות מיקוד רבות אנחנו מאמינים שהלקוחות רוצים וודאות, כרטיסים שיוכלו לרכז בהם את ההוצאות ושידעו בוודאות שככל שהם יוציאו יותר כך הם יקבלו יותר וזה מה שמאפשרת הצבירה המשפחתית המשותפת. הלקוחות היום כבר לא מסתפקים בכרטיס פונקציונלי, הם רוצים גם תמורה ברורה וישירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully