וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר חכמה: 2,000 עגלות קנייה חכמות בדרך לשופרסל

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:34

חברת Shopic מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל, במסגרתה יפרסו 2,000 עגלות קנייה חכמות ב-30 מסניפי הרשת ברחבי הארץ עד סוף חודש מרץ השנה. מטרת המהלך לשפר את חוויית הצריכה ללקוחות הרשת ולהביא את היתרונות של המסחר המקוון אל תוך החנויות הפיזיות

התוסף של Shopic שיהפוך כל עגלה לחכמה. shopic,
התוסף של Shopic, יהפוך את עגלות הסופר לחכמות/shopic

חברת Shopic, שנוסדה ב-2015 ומספקת פתרונות דיגיטליזציה של עגלות וחנויות חכמות לרשתות מזון בעולם, מודיעה היום (ג) על הרחבת שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל, במסגרתו ישתלבו 2,000 עגלות קנייה חכמות ב-30 מסניפי הרשת ברחבי הארץ עד סוף חודש מרץ השנה.

המערכת שמציעה Shopic, היא למעשה תוסף (clip-on device) לעגלות הקנייה הקיימות, מאין טאבלט שמוצמד לעגלת הקניות בסופר ומהווה פתרון מהיר ונוח לעניין הלוגיסטי, כיוון שהוא מייתר את הצורך של הרשת לשדרג תשתיות בחנויות או להחליף את העגלות עצמן במטרה להביא את היתרונות של מסחר מקוון לחנויות פיזיות.

התוסף של Shopic מבוסס על בינה מלאכותית (AI) ואלגוריתמים של ראייה ממוחשבת (Computer Vision), הוא יודע לזהות כל פריט שיונח בעגלה, כמוכן, המערכת מזהה מתי פריט הוכנס או הוצא מעגלת הקניות עם דיוק מובטח של 99.4%.

המערכת צפויה לספק חווית קנייה נוחה ותשלום מיידי בעגלה, הצגה של מבצעים בהתאמה אישית ותובנות על הרגלי הקנייה של הצרכנים לרשתות עצמן.

התוסף של Shopic שיהפוך כל עגלה לחכמה. shopic,
עוקבים אחר סכום הקנייה המצטבר בזמן אמת באמצעות התוסף החכם של shopic/shopic

בינה מלאכותית לשיפור חווית הצריכה

רז גולן, מנכ"ל ומייסד שותף של Shopic מסר: "שיתוף הפעולה בין שופרסל ל- Shopic מסמן אבן דרך משמעותית בתעשיית עגלות הקנייה החכמות העולמית. נכון להיום, אף חברה אחרת לא דיווחה על פריסה של עגלות חכמות בקנה מידה מסחרי. הפריסה המהירה של המערכת שלנו בשופרסל מציבה את שופיק כמובילה בתחום עגלות הקנייה החכמות. זוהי פריסה בקנה מידה חסר תקדים, שמגשימה את החזון שלנו לגבי עתיד חווית הקניות".

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "שופרסל ממשיכה להוביל את החדשנות והשירות בשוק הקמעונאות בישראל. שופיק נותנת פתרון טכנולוגי מצוין שמאפשר את כל היתרונות של קנייה אונליין בחנויות הפיזיות, באופן מותאם אישית, יעיל ובשקיפות מלאה, ללא צורך להמתין בתור לקופה. הבינה המלאכותית המוטמעת בטכנולוגיה מאפשרת לנו לשפר בכל עת את החוויה על פי הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל: "משפרים את חווית הצריכה"/אלעד גוטמן

עוקבים אחר סכום הקנייה בזמן אמת

הפתרון הטכנולוגי המתקדם עליו מדבר וטרמן, כולל מסך שמציג לקונה את מחירי המוצרים בזמן אמת, כך שהקונים יכולים לעקוב אחר סכום הרכישה המצטבר וכמו כן, מאפשר תשלום בשירות עצמי ללא צורך בהמתנה בתור לקופה.

יתרון נוסף שמציעה המערכת של Shopic, היא מאפשרת לקונים לבקש מנציגי שירות הלקוחות עזרה בניווט בחנות ומציאת מוצרים.

תחום קידום המכירות עשוי לרתום את המערכת של Shopic כך שרשתות המזון יוכלו להציג על המסך פרסומות, הצעות למוצרים, מבצעים ותוכן ממומן בהתאם להרגלי הקנייה של הלקוח.

הנתונים שנאספים באנונימיות מהמערכת של Shopic עוזרים לרשתות המזון לייעל את ניהול המלאי שלהם ואת פריסות החנויות וכוח האדם וכן לזהות העדפות צרכנים. בנוסף, המערכת מסייעת לחזק את קשרי הלקוחות על ידי שיפור חווית הקנייה ובידול ממתחרים.

התוסף של Shopic שיהפוך כל עגלה לחכמה. shopic,
שואפת להביא את היתרונות של המסחר המקוון לחנויות פיזיות, shopic/shopic

תשלום עצמי בתהליך מקוצר

הצרכנים שישתמשו בתוסף, יוכלו ליהנות מתהליך תשלום מהיר יותר - עם עגלות הקנייה החכמות של Shopic זמן ביצוע התשלום נמשך פחות מדקה, לעומת שלוש וחצי דקות בשימוש עם קופה בשירות עצמי ותשע דקות בשימוש בקופה רגילה.

בנוגע לתהליך התשלום, המערכת של Shopic קיבלה משוב חיובי גבוה מלקוחות הרשת, וציון עקבי של 85-95% במדד שביעות רצון במהלך פיילוט שהתקיים בסניף שופרסל דיל בגלילות.

התוסף של Shopic שיהפוך כל עגלה לחכמה. shopic,
התוסף של Shopic יודע לזהות כל מוצר שהונח בעגלה או הוצא ממנה/shopic

גייסה הון והכפילה את מצבת העובדים

ההודעה על פריסה מסחרית של עגלות הקנייה החכמות של Shopic ברשת שופרסל מגיעה לאחר שנה של צמיחה משמעותית לחברה, במהלכה, Shopic גייסה 35 מיליון דולר בסבב B בהובלת שופרסל ומשקיעים נוספים.

Shopic הכפילה לאחרונה את מצבת כוח האדם שלה ל-80 עובדים, וערכה פיילוטים ברשתות סופרמרקט גדולות בצפון ודרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully