וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודקאסט החדש ש"יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם התקשורת הישראלי"

21.2.2023 / 10:49

אשת התקשורת דנה כחלון כהן משיקה בימים אלה את הפודקאסט "תקשורתית" שיעסוק בנבכי עולם התקשורת עם רשימת אורחים מרשימה

פודקאסט תקשורתית. יחצ,
הפודקאסט "תקשורתית"/יחצ

פודקאסט חדש - "תקשורתית" - עלה לאוויר ומציע קונספט מעולם תוכן חדש וייחודי מסוגו עם פרקים שנועדו לחשוף את כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם התקשורת, התחקירים והמשפיענים. את הפודקאסט תנחה אשת התקשורת המוערכת דנה כחלון כהן ומי שמשמשת כבעלים של המשרד דנה כחלון תקשורת ויחסי ציבור.

במסגרתו, כחלון תארח מדי שבוע דמויות בולטות ומובילות בתחום התקשורת, אלו ישתפו על כל הסיפורים החמים והסודות העסיסיים מאחורי הקלעים של הענף. בין האורחים שכבר התארחו בפרקים המוקלטים והמצולמים : איש הקריאייטיב עידו גרינברג (מיסמס), המשפיענית והיזמית המובילה מור סילבר, גילה צוקרון גולן העיתונאית שחשפה את פרשת ההטרדות המיניות של שי אביטל יפעת הללי אברהם כתבת הבידור של מאקו ועוד.

דנה כחלון כהן: "אני גאה ונרגשת לעלות לאוויר את הפודקאסט "תקשורתית". מדובר בפרויקט עליו עבדתי לא מעט ומאחוריו מושקעת מחשבה רבה. הפודקאסט פונה לקהל רחב של מאזינים שרוצים לשמוע את הסיפורים המעניינים מאחורי האייטמים עליהם כולם מדברים. סדרת הפרקים תאפשר לקהל לקבל הצצה למתרחש בענף מהאנשים הבכירים שמובילים אותו, לאלו שכדי להכיר אם רוצים להיכנס לתחום, אלו שקובעים לנו את סדר היום התקשורתי, מי שמייצרים את הסיפורים ואלו שהם הסיפור בעצמם."

  • עוד באותו נושא:
  • פודקאסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully