וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן נדל"ן מבקשת להתקשר בהסכם העסקה ל-5 שנים עם אלי אלרואי; השכר השנתי יעמוד על כמיליון שקל

אלי דניאל

2.3.2003 / 12:18

בשונה מהסכם ההעסקה הקודם, אלרואי המשמש כסגן יו"ר הדירקטוריון לא יזכה לבונוסים; בארבע השנים הקודמות זכה אלרואי למענקים של כ-405 אלף שקל לשנה



חברת קרדן נדל"ן , הנמצאת בשליטת קרדן השקעות , מבקשת להתקשר בהסכם העסקה חדש עם סגן יו"ר הדירקטוריון שלה, אלי אלרואי.



על פי ההסכם החדש, אשר תוקפו יהיה למשך 5 שנים - עד תום שנת 2007, אלרואי יזכה לשכר שנתי בעלות כוללת של כמיליון שקל. שכר זה, אשר יוצמד למדד המחירים לצרכן, כולל בחובו הפרשות סוציאליות, תשלום בגין שעות נוספות והחזר הוצאות.



עם זאת, בשונה מהסכם ההעסקה הקודם שהיה בין הצדדים ואשר הגיע לקיצו בתום שנת 2002, ההסכם החדש אינו כולל מתן בונוסים לאלרואי. מבחינת החברה מדובר בחיסכון של כמה מאות אלפי שקלים בשנה, שכן בארבע השנים הקודמות זכה אלרואי למענק ממוצע של כ-405 אלף שקל לשנה.



אלרואי, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל החברה ומחזיק כיום בכ-6.2% מהון המניות שלה, יהיה זכאי, עם סיום העסקתו, להודעה מוקדמת של שלושה חודשים ולארבעה חודשי הסתגלות, המהווים תמורה כספית בסך כולל של כ-586 אלף שקל.



ועדת הביקורת והדירקטוריון של החברה מנמקים את ההתקשרות עם אלרואי בכך, שעלות שכרו על פי ההסכם החדש לא תעלה על עלות השכר לפי ההסכם הקודם. כן מציינים בחברה כי עלות שכרו של אלרואי היא סבירה והוגנת, בהתחשב בהיקף פעילותו ובתרומתו לחברה. בעלי המניות של קרדן נדל"ן יתבקשו לאשר את ההתקשרות באסיפה שתכונס ב-23 במארס, 2003.



קרדן נדל"ן סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-108.7 מיליון שקל והפסד נקי של כ-1.8 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully