וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר רוזן מונה לסמנכ"ל לקוחות של קליק ישראל

21.2.2023 / 11:55

רוזן שימש ב- 8 השנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים בקליק, בהם: מנהל פרויקטים אל מול לקוחות אסטרטגיים, מנהל קבוצה ביחידת השירותים המקצועיים של החברה ומנהל פעילות ה- Customer Success

ניר רוזן. יחצ,
ניר רוזן/יחצ

חברת הדאטה וה-BI קליק ישראל (Qlik Israel) מינתה את ניר רוזן לתפקיד סמנכ"ל לקוחות החברה, במסגרתו יוביל את מערך התמיכה והשירות של הארגון ואת פעילות ה- Customer Success.

Qlik ישראל מקבוצת חילן היא הנציגה הרשמית של חברת הדאטה והאנליטיקה הגלובלית Qlik, מיישמת פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה בלמעלה מ- 1,400 ארגונים בישראל. החברה מדורגת על ידי חברת המחקר STKI כמובילת שוק ה- BI והאנליטיקה מזה 11 שנים ברציפות.

רוזן, מהנדס מערכות מידע בעל רקע של 15 שנה בתפקידי יישום וניהול (ERP, BPM ,BI), הנחשב למומחה בניהול פתרונות אנליטיקה עסקית ותהליכי איפיון מורכבים, שימש ב- 8 השנים האחרונות בתפקידי ניהול שונים בקליק, בהם: מנהל פרויקטים אל מול לקוחות אסטרטגיים, מנהל קבוצה ביחידת השירותים המקצועיים של החברה ומנהל פעילות ה- Customer Success.

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל: "ניר רוזן, אחד המנהלים הוותיקים והמוערכים בחברה, לוקח לניהולו את הנכס האסטרטגי ביותר של קליק ישראל - לקוחות החברה. במסגרת תפקידו, יהיה רוזן אחראי רוחבית על כלל היבטי השירות מול לקוחותינו ובכללם: מרכז התמיכה, הצלחת לקוח וחידושים, בכדי לתמוך ולהצמיח את פעילותם העסקית של אלפי לקוחותינו. אני מאחל לניר הצלחה רבה במילוי תפקידו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully