וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי ברגר, מנכ"לית TripleP, מונתה למנהלת הפדגוגית ב-Israel Cyber Campus

21.2.2023 / 12:12

ברגר, מוסמכת תואר שני (LL.M) במשפטים, מנכ"לית ומייסדת-שותפה בחברתTripleP ובעלת ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה בתחום סייבר, משמשת גם כיועצת וכמרצה פעילה בתחומי שמירת הפרטיות ברשת, התחבורה החכמה וטכנולוגיית הסייבר

אתי ברגר. אריאל לוי-ניסנבוים,
אתי ברגר/אריאל לוי-ניסנבוים

לרגל פתיחת מחזור הלימודים הראשון של קמפוס לימודי הסייבר המתקדם בישראל,Israel Cyber Campus, מינתה הנהלת הקמפוס בכירה בעולם הסייבר הישראלי לעמדת מפתח בתחום הפדגוגי הכולל של הקמפוס.

לפני ימים אחדים, מינתה הנהלת הקמפוס את אתי ברגר, מומחית בעלת שם בתחום סייבר, לתפקיד המנהלת הפדגוגית של Israel Cyber Campus. ברגר היא מוסמכת תואר שני (LL.M) במשפטים, מנכ"לית ומייסדת-שותפה בחברתTripleP Cyber Security Experts, ובעלת ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה בתחום הסייבר. במקביל, היא משמשת כיועצת וכמרצה פעילה בתחומי שמירת הפרטיות ברשת, התחבורה החכמה וטכנולוגיית הסייבר. ברגר בעלת ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה בתחום הסייבר כמנהלת מוצר מובילה בחברות מובילות בתחום התוכנה, ההיי-טק והסייבר, כדוגמת ,Computer Associates SanDisk ,Nyotron ו-Votiro.

עיסוקה העיקרי של ברגר במסגרת תפקידיה, נרשם בדגש על ההיבטים הטכנולוגיים של עולם הסייבר, בחקירת טכנולוגיות חדשות ובניתוח עתידי של עולמות האיומים, הסיכונים ומתן הפתרונות האפשריים לסיכונים אלה. בנוסף, בהיותה מוסמכת תואר שני במשפטים וכמומחית בתחומי הפרטיות, התחבורה החכמה וטכנולוגיות סייבר, נודעה ברגר בהובלת גישה רב-תחומית מעשית, הן מבחינת הדרישות הרגולטוריות והן מבחינת היישום המעשי של דרישות הטכנולוגיה הנדרשות, על מנת לעמוד בהן.

המנהלת הפדגוגית של Israel Cyber Campus, אתי ברגר: "עולם הסייבר סובל ממחסור באנשי מקצוע, המסוגלים לתת מענה הולם לאיומים ולסיכונים בשטח, וכן לזיהוי מתקפות הסייבר באופן מיטבי. רק הכשרת אנשים המשלבת את להיבט המתודולוגי יחד עם עבודת Hands-On מאסיבית, היא זו אשר יכולה להכין את אנשי המקצוע לאתגרים אלה. את כל אלה, אנו מבקשים להנחיל לסטודנטים ב-Israel Cyber Campus. בכוונתנו לשים דגש מיוחד על הכנת הסטודנטים לעולם האמיתי מיומם הראשון בעבודה בכל הקשור להיבט המעשי".

מנכ"ל IMPROVATE, רונית חסין הוכמן: "מינויה של אתי, שלה ניסיון בן עשרות שנים בתחום הגנת הסייבר, ובמקביל גם כיועצת וכמרצה פעילה בתחומי שמירת הפרטיות, התחבורה החכמה וטכנולוגיית הסייבר, לתפקיד המנהלת הפדגוגית שלIsrael Cyber Campus, מהווה תוספת כוח משמעותית לצוות הפדגוגי בקמפוס, כמו גם לצוותו המנהלי. בטוחני כי אתי תתרום מכישרונה, ממרצה, מהניסיון ומהידע הרב שלה בתחום, הן לתלמידים והן לצוות המורים והמורות, המלמדים במסגרת הקמפוס".

בראש Israel Cyber Campus עומד ראש מערך הסייבר הלאומי ובכיר שירות הביטחון הכללי לשעבר, יגאל אונא, אשר מכהן כנשיא הקמפוס. בדירקטוריון הקמפוס יושב אלוף העולם האגדי בשחמט לשעבר, גארי קספרוב, אשר נחשב כיום לאחד ממומחי ה-AI והסייבר המובילים בעולם. Israel Cyber Campus מגיש מגוון קורסים במסלולים שונים: מסלול מלא להכשרה כ-SOC Analyst (Security Operation Center Analyst), מסלול מתקדם לאנשי IT, המעוניינים להשתדרג למיישמי סייבר, מסלול לבני נוער לקראת תפקידים טכנולוגיים בשירות הצבאי ובכלל, מסלול לדירקטורים ומנכ"לי ארגונים, המחויבים כיום באחריות אישית וזקוקים לידע ניהולי בנושא איומי הסייבר. הלימודים בקמפוס מתמקדים ברכישת מיומנויות סייבר, הן בהיבט ההתקפי והן בהיבטי ההגנה האתית, ומעניקים כלי עבודה פרקטיים של ממש לבוגרים כבר מיום עבודתם הראשון בתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully