וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי ההתחדשות של אל על: המיתוג, התפריט של השף והקמפיין החדש

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 15:25

לאחר שדיווחה על שיא ביקושים לטיסות וחזרה למסלול של רווח וצמיחה, חושפת אל על מהלך רחב של התחדשות הכולל בין היתר: מיתוג חדש, תפריטים של שף עם כוכב מישלן, נבחרת שגרירים משפיעים וקמפיין תדמית שיעלה ממש הערב (ג) עם פרזנטור ראשון ומפתיע שמייצג את "הישראלי הטוב"

הקמפיין החדש של אל על יעלה הערב עם הפרזנטור חנן בן ארי עם מילים חדשות לשירו 'חנניה'/דוברות אל על
אל על חושפת שפה פרסומית חדשה ופרטים על מהלכי התחדשות שהיא עוברת. דוברות אל על,
במהלך ההתחדשות של אל על הושקעו כ-5 מיליון שקלים/דוברות אל על

הביטחון של הבית עם הסקרנות למתרחש בחוץ

בחודשים האחרונים דיווחה חברת התעופה הישראלית אל על, כי הביקושים לטיסות שלה הגיעו לשיא והצהירה כי חזרה למסלול של רווחיות וצמיחה.

השבוע, בהמשך ישיר לתהליך הצמיחה וההתחדשות, היא חשפה פרטים נוספים על תהליך שהיא עוברת, בראשם עומדת שפה מיתוגית ופרסומית חדשה.

נדב חנין, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק באל על: "אל על עשתה מהלכי מיתוג קטנים בשנים האחרונות. אבל הרגשנו שאין התחדשות משמעותית ולכן הרעיון היה לצאת עם משהו חדש שיוציא את כל החידושים שבוצעו בשנים האחרונות והתוצאה הסופית מאד מעניינת".

אל על חושפת שפה פרסומית חדשה ופרטים על מהלכי התחדשות שהיא עוברת. דוברות אל על,
אל על חושפת שפה פרסומית חדשה, 2023/דוברות אל על

הסלוגן "הכי בבית בעולם" - נשאר בבית

ההשראה - השפה המיתוגית החדשה של אל על שואבת השראה מסילואט חלון המטוס שמסמל את החיבור בין הביטחון של הבית לבין הסקרנות וההרפתקה של המתרחש בחוץ, כך מדגישה אל על את השאיפה שלה לאפשר לנוסע לגלות עולם ובו זמנית ליהנות מתחושת ביטחון שהוא בידיים טובות.

החלון האייקוני מקבל חיים משלו ובא לידי ביטוי בשפה המיתוגית בצורת איורים ייחודיים על רקע תמונות מרהיבות שצולמו על ידי הצלמים המובילים גיא כושי ויריב פיין.

הסלוגן האייקוני - ומה לגבי הסלוגן המוכר "הכי בבית בעולם"? מה שהפך למטבע לשון ומקור גאווה ישראלי, ימשיך ללוות את פרסומי החברה גם בהמשך.

הקמפיין החדש של אל על עם הפרזנטור הראשון של החברה, חנן בן ארי. דוברות אל על,
הקמפיין החדש של אל על עם הפרזנטור הראשון של החברה, חנן בן ארי/דוברות אל על

הפרזנטור הוא קונצנזוס

מיתוג מחדש - את תהליך המיתוג הובילו Eureka מבית גיתם, בהובלת מנכ"לית יחידת המיתוג מירב פלד ועל מנת להעצים את המהלך ולייצר את התחושה "הכי ישראלית שיש", בחרה אל על במוזיקאי חנן בן ארי שישמש פרזנטור ראשון של החברה.

הפרזנטור הראשון של אל על - ההחלטה לבחור בחנן בן ארי כפרזנטור התקבלה בהמשך למחקר שביצעה אל על, ממנו עולה כי 84% מהנשאלים תייגו אותו כמי מייצג ישראליות ו-91% העידו שהוא מייצג עבורם את מה שטוב ויפה בישראלים.

קמפיין פרסום נרחב - במסגרת ההסכם בין המוזיקאי לחברת התעופה, הקו הפרסומי החדש יתבסס על שיריו המוכרים של בן-ארי, כאשר הראשון בהם "חנניה", יעלה הערב (ג) עם מילים חדשות בפרסומת הקרובה בה ניראה בן-ארי עולה על טיסה וחושב שהכל קורה לו כי הוא-הוא, חנניה, אך בפועל, מילות השיר ששונו במיוחד עבור הפרסומת, מעבירות את החוויה של הנוסעים מרגע ההמראה: ההתרגשות באוויר, תנאים משודרגים עם Fi-Wi ,כסאות מרווחים, יחס אישי מצוות האוויר ועוד.

"הקמפיין צולם במשך יומיים על שני מטוסים שונים של אל על כיוון שאחד מהם היה צריך לצאת לטיסה והוחלף במהלך יום הצילומים. בצילומים השתתפו מעל 80 ניצבים, כאשר צוותי האוויר והקרקע הם אמיתיים, משלנו".ישתף חנין.

הקמפיין החדש של אל על יעלה הערב עם הפרזנטור חנן בן ארי עם מילים חדשות לשירו 'חנניה'. דוברות אל על,
הקמפיין החדש של אל על יעלה הערב עם הפרזנטור חנן בן ארי עם מילים חדשות לשירו 'חנניה'/דוברות אל על

השף עם הכוכב ונבחרת המשפיעים

הקולינריה במטוסי אל על - נושא אחר שקיבל התייחסות במהלך ההתחדשות ושודרג לטובת רווחת הנוסעים, הוא תחום הקולינריה אותו נבחר להוביל השף והמסעדן המצליח בישראל ובאירופה, אסף גרניט, שיבנה תפריטים חדשים לכל מחלקות השירות במטוסי אל על.

משפיענים לרשתות החברתיות - המהלכים התדמיתיים שבחרה אל על לתהליך ההתחדשות כוללת גם נבחרת של שגרירים משפיעים שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד וכוללת את: הזמרת נועה קירל שבקרוב תייצג את ישראל באירוויזיון, המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד, השחקנית חן אמסלם, שחקנית ומנחת הטלוויזיה יעל בר זהר, אשת תקשורת ויוצרת התוכן דנית גרינברג, מנחת הטלוויזיה עדן הראל והבלוגרים המובילים בעולם התיירות - לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.

מטוסים ויעדים חדשים - גם דגמים חדשים של מטוסים, טיסות ליעדים חדשים והרחבת קווים קיימים, מהווים נדבך במהלך ההתחדשות של החברה.

נדב חנין סמנכ"ל דיגיטל ושיווק באל על. יח"צ,
נדב חנין, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק באל על/יח"צ

"חוויית טיסה 5 כוכבים"

חנין מסכם את מהלך ההתחדשות הרחב שעברה החברה: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת ביטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה
וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה".

"חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו - חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות הטיסה הנוחות ביותר ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully