וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים על מדפי הסופרמרקט

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 16:14

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

משקאות הרטרו של rebar. רונן מנגן,
משקאות הרטרו של rebar/רונן מנגן

הנוסטלגיה חוזרת לתקופה מוגבלת

פודיז חובבי נוסטלגיה ישמחו לשמוע שרשת rebar משיקה את מהלך I'm retro, במסגרתו היא מחזירה לתפריטי סניפיה, 3 משקאות אהובים במיוחד, לתקופה מוגבלת.

המשקאות הקלאסיים recharge, mix mango ו-mix acai יהיו שוב זמינים בין התאריכים 8.3-2.4 באמצעות הערוצים הדיגיטליים של הרשת: באפליקציה שמאפשרת לדלג על התור ובקיוסק הדיגיטלי שסמוך לקופות הסניפים. מחירי המשקאות: 22 / 26 / 30 שקל, בהתאם לגודל הכוס.

סדרת I'm retro:

recharge - בננה, גרנולת הבית, דבש, regurt, חלב. המשקה עשיר במגנזיום, סידן וסיבים תזונתיים.

mix mango - מנגו, בננה, מלון, דבש, קינמון, משקה מנגו, regurt. המשקה עשיר בויטמין C ובסידן.

mix acai - אסאי, מנגו, בננה, משקה מנגו, סילאן, regurt. משקה סופר פוד עשיר בויטמין A ובסידן.

mix מנגו freeze passion fruit_rebar. רונן מנגן,
mix מנגו freeze passion fruit_rebar - הנוסטלגיה חוזרת לתקופה מוגבלת/רונן מנגן

ארוחה טבעונית לדרך

חטיבת המזון של שסטוביץ קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק מותג חטיפי החלבון הטבעוניים TRIBE הנחשב למספר 1 בקטגורית הטבעונות בבריטניה

חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג טרייב, הינם חטיפים ללא גלוטן, עם שלוש שכבות מפנקות ומעושרות בחלבון מן הצומח, בעלי מגוון רכיבים איכותיים כגון: חמאת בוטנים, זרעי צ'יה וחמנייה, שקדים, סוכר קוקוס, סילאן, ופקאן.

החטיף חלבון מגיע בארבעה טעמים מיוחדים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים.

היתרון המשמעותי של חטיפי טרייב בשונה מכל מה שהכרנו עד היום, הוא השילוב המנצח בין מוצר מזין וטעים המתאים לכל שעות היום. החטיפים יכולים גם לשמש כארוחה ON THE GO, בריאה ומלאת חלבון (19-21% חלבון)

המחיר המומלץ לצרכן: 10.90 שקל, ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוירה - טרייב חטיפי חלבון. יח"צ חו"ל,
זיכיון חדש לשסטוביץ: חטיפים של מותג חטיפי החלבון הטבעוניים TRIBE/יח"צ חו"ל

מענה לתזונה מוקפדת

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר". מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלבון הפונקציונליים של יטבתה עם שני משקאות חלב עשירים בחלבון, ללא סוכר לבן ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן, בטעמים מפנקים.

לאחרונה התקיים מחקר תזונה חדש שנערך על ידי מחלקת תובנות צרכן של שטראוס בשנת 22, ומתוכו עלה כי קיימת מגמה בה יש עלייה במודעות לתזונה מאוזנת ולתפריט תזונתי מוקפד ובריא יותר: 7% הגבירו צריכה של ירקות ופירות, 16% הפחיתו/הפסיקו צריכה של סוכר לבן, 12% הפחיתו/הפסיקו צריכה של פחמימות ו-2% הפחיתו/הפסיקו צריכה של שומן.

קרין לקסר, מנהלת שיווק מחלבת יטבתה: "בשנים האחרונות אנו עדים לגידול במספר המתאמנים המחפשים פתרונות של תוספת חלבון, המשתלבים בצורה טבעית בשגרת התזונה שלהם, בהתאם אנו עדים לצמיחה מואצת של כלל קטגוריות החלבון. למעשה, החלבון הפך למנוע צמיחה בכלל בשוק המזון"

משקה PRO יטבתה. סטודיו שטראוס,
משקה PRO יטבתה, מענה לתזונה מוקפדת/סטודיו שטראוס

עם קפה או ישר מהכוס

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, המשווק על-ידי מחלבות שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות תחליפי חלב שתימכר במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל המועשרים בסידן ובוויטמינים.

המתכון לסדרה החדשה של אלפרו מותאם לטעם הישראלי, כאשר המוצרים החדשים מתאימים להקצפה ו/או להוספה לקפה, שהינו השימוש העיקרי של משקאות תחליפי חלב. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, ואף לשתייה ישר מהכוס.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת משקאות תחליפי החלב בישראל הולכת וגדלה. זו אחת מהקטגוריות הצומחות ביותר במקרר ויותר צרכנים מאמצים מוצרים אלה ומשלבים אותם בתפריט היומי שלהם. אנו גאים להרחיב את היצע המוצרים האיכותיים של אלפרו ובטוחים כי הצרכנים ייהנו מהתאמתם לטעם הישראלי E5במיוחד מכך שהם מעולים להקצפה ולשילוב בקפה!".

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. בשנה האחרונה צמחה ב-14%, כאשר המשקאות מובילים את הצמיחה עם גידול של 15%. שיבולת שועל הוא הבסיס הצומח ביותר והשימוש העיקרי במשקאות תחליפי החלב (כ-80%) הוא לקפה.

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

אלפרו שקדים ושיבולת שועל. סטודיו שטראוס,
אלפרו שקדים ושיבולת שועל: המתכון החדש מותאם לטעם הישראלי/סטודיו שטראוס

הבסיס לבישול

סנפרוסט, החברה המובילה בתחום הירקות הקפואים, משיקה לקט בצלים - טבעות בצל סגול ובצל לבן, וכן כרישה (פרסה) חתוכה. אלו יצטרפו למוצר הבצל הלבן הקצוץ של סנפרוסט - מוצר שזוכה לפופולריות גבוהה בקרב הצרכנים.

בצל הוא מהירקות השימושיים ביותר במטבח, כאשר כמעט כל תבשיל, פשטידה או מרק מתחיל בבצלים על מגוון סוגיהם. סדרת הבצלים של סנפרוסט נוחה לבישול, טיגון או הקפצה ומסייעת לקצר את זמני העבודה במטבח עם מבחר של בצלים חתוכים ב-2 תצורות שימושיות לכל תבשיל: טבעות וקצוץ.

מסנפרוסט נמסר כי תהליך ההקפאה הייחודי שהירקות עוברים במפעל, שעות ספורות לאחר הקטיף, שומר על הערכים התזונתיים של הירק. הבצל הקצוץ, לקט הבצלים והכרישה הינם מוצרי בסיס מעולים לחיסכון בזמן נוכח עומס הבישולים בחג הפסח.

לדברי רוני בהט, מנהלת היחידה העסקית של מותגי הליבה בחטיבת המזון בתנובה: "לקראת החג החלטנו להרחיב את קטגוריית בסיסי הבישול ולהוסיף 2 מוצרים חדשים של סנפרוסט. ניקיון, קילוף וחיתוך בצלים ידוע כשלב פחות נעים בתהליך הבישול והאפיה, הגוזל זמן יקר ולרוב מלווה בתחושת צריבה בעיניים. המוצרים החדשים של סנפרוסט, לצד המוצרים הקיימים, נותנים לכך מענה, מקצרים תהליכי עבודה במטבח וזאת מבלי להתפשר על איכות חומרי הגלם ועל תוצאות הבישול".

ניתן להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

סנפרוסט מוצרים חדשים. יח"צ,
סנפרוסט: מוצרים חדשים בקטגוריית בסיסי הבישול/יח"צ

ה- THIN של Fitness

המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה better for you המוביל בקטגוריית המאפה.

מוצרי Fitness מביאים לצרכן הישראלי את השילוב המושלם בין טעם מצוין וייחודי, תזונה טובה יותר עם חומרי גלם בעלי ערך תזונתי גבוה ( דגנים מלאים, קטניות וירקות ) והמלצה על מנה מדודה של קלורית.

בשנים האחרונות Fitness עשה מהפכה של ממש עם קרקר THIN, סדרת מוצרים שכבשה את קטגוריית הקרקרים. כעת המותג מביא בשורה דומה גם אל עולם הפריכיות עם פריכיות פיטנס THIN - פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות.

המוצרים בסדרה החדשה: מיקס דגנים אפונה וסלק 80 גרם ומיקס שלושה דגנים וקינואה 80 גרם

פריכיות THIN החדשות מציעות חווית אכילה מרעננת בעולם הפריכיות - הן דקות, קריספיות ומתפצחות בפה, משלבות טעמים מרגשים לצד ערכים תזונתיים גבוהים: מכילות דגנים מלאים ותוספות כגון קטניות וירקות, ומציעות מנה מדודה של כ - 13 קלוריות ביחידה.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "קרקר THIN של פיטנס סחף אחריו את הקהל הישראלי ואנחנו מביאים בשורה דומה גם לסגמנט הפריכיות. סדרת המוצרים החדשה המציעה חווית אכילה שלא נראתה כמותה בעולם הפריכיות, עם מרקם חדש, שימוש בחומרי גלם טובים, נראות מגרה ואריזת מגש נוחה להגשה ואירוח"

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

פיטנס פריכיות thin. סטודיו אסם,
ה- THIN של Fitness: פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות/סטודיו אסם

פסטה של פסח

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציג סדרת פסטות כשרה לפסח, ללא גלוטן, הכוללת 4 סוגים שונים: פסטת ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה.

סדרת ברילה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול.

הסדרה כוללת: לזניה כשרה לפסח 250 גרם | ספגטי כשר לפסח 400 גרם | פוזילי כשר לפסח 400 גרם | פנה כשר לפסח

המחיר לצרכן לפי אתר פרייסס פסטה: 14.80-15.90 שקל, המחיר ללזניה 19.80-24.90 שקל לאריזה

את כל מוצרי "ברילה" ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

ברילה פסטות ורטבים כשרים לפסח. יח"צ,
ברילה, פסטות ורטבים כשרים לפסח/יח"צ

תזונה בריאה גם פסח

מותג הטונה ריו מרה, מציע לחג הפסח: נתחי טונה בהירה בשמן זית, כשרה לפסח. הטונה האיטלקית היא אמיתית, ורודה ועסיסית, מזינה ועשירה בחלבון והיא מיוצרת בתהליך הניקוי הכפול.

כיום השמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה הם ערכים שנמצאים בכל בית, ואיתם גם החשיבות של שילוב חלבון בתפריט היומיומי, טונה ריו מרה (160 גרם) מכילה 38.4 גרם חלבון ממקור טבעי, חצי מכמות החלבון המומלצת ליום לאדם במשקל ממוצע.

טונה ריו מרה מספקת פתרון מצוין לתזונה בריאה בחג הפסח: בנוסף לתכולת החלבון שלה, גם עשירה בחומצות שומן מסוג אומגה-3, הידועות גם בשם שמן דגים. שמן זה מסייע בשמירה על בריאות תקינה בזכות היכולות האנטי דלקתיות החזקות שלו.

מותג הטונה ריו מרה, מציע פסח 3 אופציות צריכה בגדלים שונים אשר מתאימים לנו לכל ארוחה - משפחתית (מארז של שלישייה 80 גר כל אחת ), זוגית (מארז 2 יחידות 160 גר כל אחת) ואישית - קופסה אחת 160 גר.

המחירים לצרכן (על פי pricez):
מארז שלישייה 240 גרם: 23.90-35.50 שקל
מארז זוגי 320 גרם:28.90-36.90 שקל
יחידה אחת 160 גרם: 14.90-20.90 שקל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

ריו מארה שליישית טונה בשמן זית. יח"צ,
ריו מארה שליישית טונה בשמן זית, תזונה מאוזנת גם בפסח/יח"צ

משנים את עתיד המזון

Violife מבית Upfield, החברה יצרנית מוצרים מהצומח, ומובילה עולמית בתחום פיתוח וייצור מוצרים טבעוניים, מרחיבה את שוק המוצרים ללא לקטוז ומהצומח.

שלושת הטעמים החדשים שמושקים בימים אלה וניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות הטבע:

Violife בסגנון צ'דר בוגרת מגוררת - בעלת טעם עשיר, מתאימה להקרמה של תפוחי האדמה או לפיזור על הפיצה ומצויינת גם כצ'דר מגוררת למנות פסטה, פשטידות וסלטים.

פתיתי פרוסיציאנו בסגנון פרמז'ן - בטעם ארומתי ועשיר בדיוק כמו פרמז'ן מהחי, רק ללא לקטוז ואלרגנים אחרים. הפיתים מצויינים - למנות פסטה, מאפים וסלטים.

LA ROND בסגנון קממבר - בטעם קממבר רך, עגול וקרמי ומתאים לשימוש חם או קר. אפשר להשתמש בו לאפייה בתנור, לטיגון במעטפת פירורי לחם במחבת חמה, או הישר מהאריזה - לקרקרים או לצד פירות יבשים וכוס יין.

דורין מאור, מנהלת השיווק (MENA) של המזרח התיכון באפפילד העולמית: "Violife מציעה לצרכן הישראלי שמעדיף גבינות מהצומח שלל מוצרים בטעמים איכותיים ועתה מצטרפים לרשימה גם מוצרים שלא היו קיימים עד היום בישראל שגם מתאימים לבישול ולאפייה ומוצר נוסף בסגנון קממבר. אני גאה בכך ש- Violife לוקחת חלק בשינוי עתיד המזון".

כל המוצרים של המוצג ללא לקטוז, אינם מכילים אלרגנים, הם ללא אגוזים, ללא GMO, ללא חומרים משמרים ומועשרים בויטמין B12 ו 100% ויגן פרנדלי.

גבינות טבעוניות ויולייף. יח"צ,
גבינות טבעוניות ויולייף, משנים את עתיד המזון/יח"צ

והטעם החדש של הגלידה הוא....

לכבוד חג הפסח בן&ג'ריס משיקים: גלידה בטעם חרוסת במהדורה מוגבלת.

מדובר בגלידת וניל משמנת משובחת ועשירה, בשילוב 10% חרוסת איכותית,תמרים אמיתיים ואגוזי מלך פריכים עם מרקם קרמי ועשיר, היא טעימה, מיוחדת ומתובלת בתערובת של אגוזים, קינמון, יין ותפוחים.

הגלידה ללא גלוטן והיא פותחה ע"י בן&ג'ריס ישראל שמיוצר בטכנולוגייה חדשנית וייחודית. מגיעה באריזת פיינט 500 מל'. הגלידות כשרות לפסח בכשרות מהדרין, ללא חשש קטניות.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

יחצ_פסח_חרוסת_ג גלידת חרוסת של בן אנד ג'ריס. ורדית דפני ובה,
בן אנד ג'ריס משיקה גלידה חדשה לפסח. והטעם הנבחר - חרוסת!/ורדית דפני ובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully