וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסורת לעסוקים: לא הכנתם משלוח מנות? קבלו רעיונות שאפשר לקנות

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 18:50

עוד לא הכנסנו את התחפושת מהשנה שעברה לארגז והופ, הגיע שוב חג פורים. כמו בכל שנה, לצד תחפושות, מסיכות ומסיבות, קיימת גם מסורת הנתינה ואם לא הכנתם עדיין משלוח מנות כי אתם טיפוסים "ממהרים" - ריכזנו פה הצעות למארזי פורים שאפשר לקנות בהתראה קצרה, אפילו מהנייד

משלוח המנות של המעצבת לאה קליינהנדלר מלבנדר עיצובים. עצמי,
משלוח המנות של המעצבת לאה קליינהנדלר מלבנדר עיצובים, בשיתוף מחלבות יטבתה/עצמי

מהמדריך שיצרו 'מחלבות יטבתה' לפורים: "איזה משלוח מנות אתם? ספרו לנו מי אתם ונגיד לכם איזה משלוח מתאים לכם" מצאנו טיפוסים שיתעניינו במשלוחי מנות שאפשר לקנות.

המשקיעים - אין לכם מה לחפש פה, צאו לקנות אביזרים ולכו להכין בעצמכם כי שום רעיון למארז לא יהיה מיוחד מספיק לטעמכם?

הממהרים - שתמיד קצרים בזמן, עסוקים בטירוף, נזכרים בדקה ה-99 ובדרך כלל מוצאים את עצמכם עומדים שעות בתורים של הרגע האחרון כדי למצוא את מה שהם מחפשים,

המרגשים - שחושבים על כולם, שתמיד יהיו לכם אוזן קשבת ולב פתוח, הם יודעים בדיוק מה כל אחד ואחת אוהבים לקבל ויודעים איך לרגש, פשוט יש להם את זה.

אם אתם נמנים על הטיפוסים האחרונים (ממהרים / מרגשים) הרעיונות שהבאנו פה למשלוח מנות קנוי, נועדו לכם.

אם אתם "מרגשים", כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצרף ברכה אישית, מושקעת ומוקפדת בכתב יד ברור, בדיוק כמו שאתם יודעים, ואם את "ממהרים", בקשו מחברים לכתוב עבורכם וצרפו למתנה בטענה שאתם כתבתם, או בקשו מהילדים לצייר לכם וצרפו למתנה בטענה שאתם מאמינים שציור של ילד מרגש יותר מברכה של מבוגר.

משלוח המנות של המעצבת לאה קליינהנדלר מלבנדר עיצובים. עצמי,
משלוח המנות של המעצבת לאה קליינהנדלר מלבנדר עיצובים/עצמי

מותג המתוקים המצליח Sweetweet משיק משלוח מנות סוויטבוקס Wonderland במהדורה מוגבלת לכבוד פורים, והפעם, התכולה הפעם, תרגש לא רק את הילדים ובאנשים שאוהבים ממתקים, אלא גם את החברים שלכם על ארבע - הכלב והחתול.

בנוסף לעשרות הממתקים, החטיפים וההפתעות שהמארז עשיר בהם, משלוח מנות אישי בשיתוף עם חברת השוקולדים "עלית" ועם מסר חברתי "#תעבירו_את_זה_הלאה" יחכה לכם בתוכו, עם השוקולדים האהובים.

בנוסף, תוכלו (בתוספת של 15 שקלים) לצרף משלוח מנות ייחודי לכלב או לחתול שלכם. משלוח המנות לחברים על 4 יכלול את החטיפים הייעודיים להם, הפתעות שהם ישמחו לקבל ושוברי הנחה למוצרים שתרצו לרכוש עבורם.

המחיר: 195 שקל (+תוספת 15 שקל למשלוח מנות לכלב או לחתול). ניתן להשיג באונליין: https://sweetstore.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סוויטבוקס וונדרלנד. יח"צ,
בתוך מארז פורים 'סוויטבוקס וונדרלנד', מוחבא משלוח מנות אישי כדי שתעבירו אותו הלאה/יח"צ
משלוח מנות כלבים' sweetweet. יח"צ,
משלוח מנות כלבים של sweetweet עם pro plan, בתוספת 15 שקלים לסוויטבוקס וונדרלנד/יח"צ

עם שוקולד קלאסי אי אפשר לטעות

כמיטב המסורת, כמו בכל שנה לקראת חג פורים, משקיה רשת 'מקס ברנר', קולקציית משלוחי מנות צבעונית במהדורה מוגבלת, המכילה את מגוון מוצרי השוקולד המיוחדים והאהובים של הרשת, במארזים מעוצבים ובשילוב של מסיכות אופנתיות ברוח החג.

טווח המחירים של המארזים המוצעים על מארזים בקולקציית פורים של "מקס ברנר": 99-259 שקל. ניתן לרכוש באתר האונליין של מקס ברנר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

פורים במקס ברנר. ditales,
קולקציית פורים במקס ברנר, משלוחי מנות בטווח מחירים: 99-259 שקל/ditales

אקסקלוסיבי עם אהבה לטבע

משלוח המנות של "נוי השדה" כולל פירות טריים וטעימים: אננס ישראלי, מארז תותים של נוי ואוכמניות טריות שמגיעים בארגז עץ מהודר.

לצד הפירות, נוספו למארז פורים גם אוזני המן של מאפיית טאטי במגוון טעמים, יין IMPRESSION סירה אדום יבש של יקב טפרברג בצירוף 2 כוסות יין, מארז תמר מג'הול במילוי חלבה, כדורי שוקולד וחמאת בוטנים של צמד האופים "דני וגלית", 2 טבלאות שוקולד מריר "ספלנדיד" בטעמים שונים, תה ירוק של תה יזרעאל ודבש טהור מפרחי הדרים "אוצרות הטבע" של יד מרדכי.

המחיר: 359 שקל. להשיג באתר "נוי השדה"

משלוח מנות מהודר נוי השדה. שני בריל,
אהבה לטבע: משלוח מנות מהודר של 'נוי השדה', פירות לצד הפתעות, המחיר: 359 שקל/שני בריל

כששף פטיסייר ושוקולד צבעוני נפגשים

חברת הממתקים הגדולה בעולם 'מרס' (MARS), משיקה לרגל פורים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם השף פטיסייר דודו אוטמזגין, במסגרתו יושק מארז אוזני המן במהדורה מוגבלת: "אוזני המן" M&M's".

תכולת המארז: 12 אוזני המן-פרלינים במילוי M&M's ובציפוי שוקולד איכותי במגוון צבעים. את המארז ניתן לרכוש כמתנה לרגל חג הפורים כמשלוח מנות ייחודי והוא יהיה זמין לרכישה בין התאריכים 1-14/3/2023

מארז "אוזני המן" M&M's", המחיר: 144 שקל. ניתן להשיג ברשת הקונדיטוריות "דודו אוטמזגין - Dudu Outmezgine" הכוללת 15 סניפים ברחבי הארץ.

אוזני המן mm's דודו אוטמזגין. דניאל סיילן,
אוזני המן mm's עם השף פטיסייר דודו אוטמזגין, המחיר: 144 שקל/דניאל סיילן

משלוח מנות עד דלא ידע

המזקקה הראשונה והגדולה בישראל, M&H (מילק אנד האני), מציעה משלוחי מנות מקוריים במיוחד לפורים הקרוב:

מארז וויסקי מסדרת אלמנטס - המארז כולל: סינגל מאלט וויסקי 700 מ"ל מסדרת ELEMENTS
לבחירה, כוס גלנקרן, שוקולד מריר משובח, עוגיות חמאה סקוטיות מסורתיות, חטיפים מלוחים, 2 בקבוקי ג'ינג'ר אייל תומס הנרי 200 מ"ל, מארז מושלם לחובבי אלכוהול ובעיקר לאוהבי וויסקי סינגל מאלט. המחיר: 349 שקל.

מארז ג'ין - המארז כולל: ג'ין לבנטין 700 מ"ל, 2 כוסות לואו-בול מעוצבות, מי טוניק תומס הנרי 200 מ"ל 2, דבש טהור, עלי ורדים ומקלות קינמון, מארז אלכוהול שמתאים כמתנה לחובבי הג'ין שיוכלו להכין קוקטייל טעים ומרענן על בסיס הג'ין של המזקקה שמכיל הרבה ערער ותבלינים מקומיים: זעתר, קליפות לימון, תפוז, קמומיל, לואיזה, קינמון ופלפל שחור. 46% אלכוהול. המחיר: 249 שקל.

המארזים זמינים בחנות המזקקה בלבד עם משלוח עד הבית בכל הארץ. https://mh-distillery.com/

משלוח מנון וויסקי. אסף אמברם,
ויסקי או ג'ין, משלוחי מנות לערב משכר של מילק אנד האני. המחירים: 249 / 349 שקל./אסף אמברם

משלוח מנות בהרכבה אישית - בטלפון

לקראת פורים: Yango Deli משיקה את מארז פורים Box בהרכבה אישית, עם מוצרי שטראוס במשלוח מהיר.

באמצעות האפליקציה של Yango Deli, כל לקוח יבחר את המוצרים האהובים עליו ממגוון מוצרי שטראוס, ויקבל אותם ארוזים בקופסא ממותגת כמשלוח מנות חגיגי ושווה. כמובן שהמשלוח עומד בסטנדרט המשלוחים המהירים של Yango ויגיע לבית הלקוח תוך דקות.

ניתן להשיג באפליקציה ובאתר https://deli.yango.com/he-il

משלוח מנות יאנגו דלי. יח"צ,
משלוח מנות יאנגו דלי, משלוח בהרכבה אישית (בטלפון), Yango Deli/יח"צ

עניין של mood

מארז MOOD של ליימן שליסל וסוויטוויט, כולל מותגים אהובים של ממתקים וחטיפים מכיל עם מגוון של מעל 15 פריטים שונים והפתעות נוספות.

פירוט המוצרים: טופיפי, אמיצ'לי, ורטר אורגינל פופקורן קרמל, קנופרס, טוניס שוקולד חלב עם שקדים ודבש, טוויזלרס, ריסז' קאפס, היט סנדוויץ גליל ממולא קרם שוקולד, ריטר מרציפן, לואקר טבלת שוקולד , קאודרטיני אגוז, סניידרס צ'דר, 3 מנטוס ספרמינט ננו, קלמר מנטוס, יוגטה מקלות חמוצים, רמקול מנטוס.

המחיר: 145 שקל. ניתן להשיג באתר sweetweet

מארז MOOD פורים של סוויטוויט. סוויטוויט,
מארז MOOD פורים של סוויטוויט, המחיר: 145 שקל/סוויטוויט

אגדה של גלידה לפורים

לכבוד פורים מציעה רשת הגלידריות מהאגדות "לג'נדה", משלוח מנות במארז מיוחד ומקורי הכולל: שלושה טעמים של גלידה (1 קילו/חצי קילו) עם תוספות ורטבים לבחירה, גביעי גלידה, שלושה אוזני המן והפתעה לפורים.

משלוח המנות המקורי מגיע במארז צבעוני מיוחד במחיר החל מ: 89 שקל.

בנוסף, כמו לפני כל פורים מצטרף לקולקציית טעמי הגלידה של לג'נדה גלידת פרג אזני המן - גלידת וניל בטעם ביסקוטי בשילוב פרג, הטעם האהוב והקלאסי לחובבי הפרג, אשר מחכים לו כל השנה במיוחד.

ניתן להשיג בסניפי רשת לג'נדה ברחבי הארץ.

מארז גלידה ג'נדה לפורים, טעם פרג עם אוזני המן והפתעה. יערה גדרון,
מארז גלידה לג'נדה לפורים, טעם פרג עם אוזני המן והפתעה, החל מ-89 שקל/יערה גדרון

בר הקוקטיילים נכנס למארז

ספייסהאוס, בר הקוקטיילים הייחודי בתל אביב, מארח לראשונה את שוופס למארז קוקטיילים תוסס במיוחד BUBBLES, במהדורה מוגבלת וחגיגית, שמכניסה בשיא הסטייל את הבר הביתה.

המארז מיועד לאירוח מושלם או כמתנה מדויקת למארחים, כך שיוכל להתאים כמשלוח מנות לשליחה למקבלים או משלוח מנות שתביאו איתכם למארחים.

המארז מיועד להכנת 3 או 6 קוקטיילים מבעבעים (330 מ"ל) בטעמים מכיל: GIN LYCHEE TONIC, TROPICAL RUM PUNCH, RASPBERRY FIZZ MULE, שייקר, כוס נחושת, ג'יגר ופותחן כולם ממותגים שוופס, או מארז בכמות גדולה יותר המכיל: שישיית קוקטיילים (2 מכל סוג) ו-2 כוסות הייבול.

המחיר למארז החל מ: 129 שקל. ניתן להשיג באתר של ספייסהאוס או באפליקציית המשלוחים wolt

שוופס ספייסס. יפאורה יח"צ,
מארז קוקטיילים תוסס במיוחד BUBBLES של ספייסהאוס ושוופס, החל מ: 129 שקל/יפאורה יח"צ

מאכלים שהתחפשו

עוד משלוח מנות שתוכלו לארח איתו או להביא איתכם למארחי המסיבה: אוזני המן בטעמים שעוד לא טעמתם, ומאכלים שהתחפשו!

קייטרינג מונייר מציע מגשי אוזני המן מפנקים, בטעמים אקזוטיים לצד מנות מיוחדות שהתחפשו קוקטיילים מסקרנים וערכת עיצוב שולחן שתעשה לכם שמח!

קולקציית אוזני המן בעבודת יד, מבצק פריך כוללת בטעמים מיוחדים, כמו לימון, פרג, לוטוס ביגלה מלוח, שוקולד פאדג', פטל, פיסטוק ואוראו לצד מגש מיקס אוזני המן מלוחים (שני טעמים) בטטה וחציל, שמגיעים עם מטבלים (רוטב יוגורט וסלסה).

'המאכלים שהתחפשו' שמציע מונייר הם המבורגר מתוק ופחזנית מלוחה כמנות מפתיעות ובלתי צפויות.

ניתן להזמין בשילוב קוקטיילים מיוחדים מבית ספייסהאוס וערכת עיצוב שולחן מושלמת, הכוללת ראנר מעוצב למרכז שולחן, מסכות, רעשנים מעץ, שלושה פלייסמיטים עם משפטים ברוח החג, ועוד.

בנוסף מציע מונייר תפריט "עד לא ידע" המתאים ל- 50 איש וכולל מגוון אוזני המן, קישים, מאפים מלוחים, פרנה סביח, קינוחים, טראפלס פחזניות, מארזי קוקטיילים מיוחדים שיקפיצו את המסיבה.

המחירים:
אוזני המן מתוק בטעמים - 36 יח' 169 שקל.
מגש אוזני המן מלוח 20 יח' עם מטבל טחינה וסלסה 168 שקל
פחזניה שהתחפשה במילוי קרם גבינה ותירס לצד מתבלים 180 שקל
המבורגר שהתחפש 12 יח' 182 שקל

ניתן להזמין דרך אתר קייטרינג מונייר לכל רחבי הארץ או בחנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון.

תפריט מיוחד של קייטרינג מונייר לפורים. אפיק גבאי,
מגשי אירוח כמשלוח מנות: קולקציית אוזני המן ומאכלים שהתחפשו, קייטרינג מונייר/אפיק גבאי

משלוח מנות לנשים בלבד

אתר Starletshop.net שמתמחה במארזי דייט נייט סקסיים ואביזרי עונג לנשים ולזוגות, מציעה מהדורות מוגבלות של מארזי הפתעה במועדים מיוחדים, כך גם לרגל יום האישה שחל השנה בסמיכות לפורים.

משלוח המנות לנשים בלבד מוצע למכירה למשך 72 שעות בלבד והוא מכיל מגוון מוצרים מהמחלקות השונות בחנות. המארז כולל גם אלכוהול.

בסטארלט לא יכלו לגלות לנו את כל הפרטים, כדי לשמור על רמה של סקרנות והפתעה, בכל זאת משלוח מנות...

"אפשר לומר שמדובר באוסף משובח שחוגג נשיות, מוצרים שיפנקו ויעוררו אותך, כמו שהיינו רוצות לקבל בעצמנו וכמו שנרצה להעניק לנשים שאנחנו הכי אוהבות בעולם. בחרנו בקפידה מכל הקטגוריות הראשיות בחנות, כלומר גם ספא, גם סטייל וגם מהמיקס אנד מאצ' וכולל בין היתר תכשיט גוף של חברת Bijoux indescrets הספרדית ואביזר עונג רוטט ומפנק של חברת סטיספייר".

המחיר: 499 שקל, המחיר כולל משלוח. ניתן להשיג באתר

משלוח מנות ליום האישה 2023, Starletshop.net. Starletshop.net,
משלוח מנות ליום האישה 2023, Starletshop.net, המחיר: 499 שקל (כולל המשלוח)/Starletshop.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully