וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי ויסמן ימונה למנכ"ל ונשיא נובה, איתן אופנהיים ישמש יו"ר דירקטוריון פעיל

22.2.2023 / 9:50

נובה מדווחת על שינויים בהנהגת החברה. ויסמן ימונה כמנכ"ל ונשיא החברה ויחליף את איתן אופנהיים, שימונה כיו"ר דירקטוריון פעיל ויחליף את מיכה ברונשטיין

גבי ויסמן. יחצ,
גבי ויסמן/יחצ

נובה דיווחה היום על שינוי מנהלים בכירים בחברה. גבי ויסמן, ששימש כמנהל העסקים של החברה משנת 2016, ימונה לנשיא ומנכ"ל החברה. איתן אופנהיים, ששימש כמנכ"ל ונשיא החברה משנת 2013, ימונה כיושב ראש דירקטוריון פעיל במקום מיכה ברונשטיין. השינויים יכנסו לתוקף במקביל בתאריך 31 למרץ, 2023.

בתפקידו כמנהל העסקים של החברה, ויסמן היה אחראי לכל עסקי החברה, וניהל את נציגויות החברה בעולם בתחומי המכירות, השירות והאפליקציה. ויסמן בעל נסיון מוכח של מעל 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות ציבוריות גלובליות, כולל תפקידי ניהול בכירים באסיה, ארה"ב וישראל.

אופנהיים, המשמש כיום כנשיא ומנכ"ל החברה, יתמנה כיושב ראש דירקטוריון פעיל. במהלך תפקידו כנשיא ומנכ"ל החברה, נובה הציגה שיעורי צמיחה מואצים תוך כדי חיזוק מעמדה הגלובלי בתעשייה וגיוון לקוחותיה. אופנהיים גם היה אחראי לרכישות המוצלחות של נובה שכללו את החברות ריוורה ואנקוסיס, ומיזוגן לתוך הפעילות של נובה כחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח לגוון את פעילותה ולהציג ביצועים עודפים על פני השוק. במקביל, אופנהיים המשיך לחזק את הבסיס של החברה כמותג חזק, בעל טכנולוגיה חדשנית ובסיס עובדים מוביל.

איתן אופנהיים. בני גמזו,
איתן אופנהיים/בני גמזו

"כבוד גדול עבורי להוביל את נובה כמנכ"ל ונשיא החברה בעשור האחרון" אמר איתן אופנהיים, מנכ"ל ונשיא נובה. "במהלך תקופה זו, בנינו חברה חזקה ומותג חזק, הממצבים אותנו בין החברות המצליחות בתעשייה. ביחד עם צוות האנשים המצוין של נובה, הצמחנו אותה להיות חברה מובילה וחדשנית, תוך הרחבת היצע המוצרים שלנו למגוון טכנולוגיות ותעשיות, והגשמת המוניטין שלנו כחברה שמציגה ביצועים עודפים. אני בוטח ביכולתה של ההנהלה המצוינת, המקצוענית והמנוסה של נובה, תחת הנהגתו של גבי, להוביל את החברה לשלב הבא ולעמוד ביעדי התוכנית האסטרטגית ארוכת-הטווח של החברה." סיים אופנהיים.

"אני שמח להכריז על המינוי של גבי כמנכ"ל ונשיא החברה", אמר אבי כהן, יו"ר הדירקטוריון הזמני של נובה. "חברי הדירקטוריון של נובה סומכים על גבי בהובלתה של החברה ובטוחים שנובה ממוצבת להמשך הצלחה בשנים הבאות. המינוי של גבי משקף את המחויבות של הדירקטוריון ליצירת תוכנית קידום מסודרת ועתודה ניהולית חזקה לניהול הבכיר בחברה."

"אנו מודים לאיתן על תרומתו במהלך 10 השנים האחרונות. המנהיגות של איתן, המומחיות שלו בתעשייה בה החברה פועלת, והחזון שלו לעתיד תמכו בביצועים החזקים ובצמיחה של החברה בסביבה שהפכה להיות מאתגרת יותר עם השנים. אנו מעריכים את התרומה של איתן כנשיא ומנכ"ל, ובטוחים ביכולתו להמשיך את הצלחת נובה בשנים הבאות כיושב ראש דירקטוריון פעיל שלה." הוסיף אבי.
"בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות למיכה ברונשטיין על 20 שנים כחבר בדירקטוריון נובה, מתוכן 17 שנים כיושב ראש. במהלך כהונתו נובה הפכה לחברה מובילה בתעשייה, תוך גיוון היצע המוצרים, הטכנולוגיות והלקוחות שלה. הניסיון המוכח של מיכה בתעשייה תמך במהלכים האסטרטגיים של נובה והיה חלק מתוכניות ההתרחבות שלה", סיכם אבי.

"לכבוד הוא לי להתמנות לתפקיד מנכ"ל נובה", אמר גבי ויסמן, "אני רוצה להודות לאיתן על תמיכתו והדרכתו במהלך השנים האחרונות, וכן לחברי דירקטוריון החברה על הבעת הבטחון והאמון בי. אני שותף לגאוותו של איתן בהישגים של הנהלת החברה ועובדיה, כמו גם לראייתו לגבי עתידה. אני מצפה להזדמנות שניתנה בידי להוביל את החברה לאופקים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • נובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully