וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת SecureNet מודיעה על הצטרפותו של עידו לכשקוב כסמנכ"ל המכירות בחברה

22.2.2023 / 11:08

לכשקוב, בעל ניסיון רב בהובלה של תהליכי מכירות מורכבים בענף אבטחת המידע והסייבר, יוביל את המכירות של SecureNet מקבוצת Aman - מהמובילות בתחום ה - IT בישראל

עידו לכשקוב. יחצ,
עידו לכשקוב/יחצ

חברת SecureNet מקבוצת Aman, מודיעה היום על מינויו של עידו לכשקוב כסמנכ"ל המכירות של החברה בישראל.

במסגרת תפקידו יהיה אמון לכשקוב על הובלת תחום המכירות של החברה, יצירת מנועי צמיחה חדשים ופיתוח שיתופי פעולה עם יצרנים מהמובילים בעולם בתחומי אבטחת המידע והסייבר.

עידו לכשקוב, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, עם ניסיון של 15 שנה בניהול בסביבות ארגוניות גדולות וניהול מכירות ללקוחות Enterprise מהגדולים ביותר במשק הישראלי. עידו מגיע לתפקיד עם ידע רב בענף אבטחת המידע והסייבר בישראל והיכרות עמוקה עם גורמי מפתח בארגונים המניעים את המשק הישראלי, הובלת מהלכים ופרויקטים בתחום המכירות ובפרט בענף אבטחת המידע, תשתיות PKI , מערכות חתימה, פתרונות ביומטריים, חומרה ותוכנה.

ינאי מילשטיין - מנכ"ל SecureNet: "עידו מצטרף לחברה במטרה להעמיק את הקשרים עם השותפים והלקוחות הקיימים ויצירת שיתופי פעולה חדשים שיסייעו ל- Securenet לתת מענה לצרכי לקוחות ה - Enterprise בישראל בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר."

עידו לכשקוב: "אני שמח להצטרף לחברתSecureNet - שנת 2023 צפויה להיות שנה מעולה בין היתר בזכות שיתופי הפעולה עם CyberArk ו Kiteworks, לצד שיתופי פעולה חדשים עם שותפים חדשים בתחום אבטחת המידע והסייבר ויצירת מנועי צמיחה חדשים".

קבוצת Aman היא אחת מ-5 חברות הIT המובילות בישראל, הקבוצה מעסיקה מעל ל- 3,000 עובדים בארץ ועוד כ - 500 עובדים באירופה וארה"ב, לקבוצה 11 חברות בנות המעניקות פתרונות טכנולוגיים ובכך עונה על צרכי השוק בתחומים טכנולוגיים מגוונים - ניהול נתונים, פיתוח תוכנה יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, מיקור חוץ, ייעול שרשרת אספקה, מערכות ניהול מידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע ועוד.

SecureNetנוסדה בשנת 1991, החברה מספקת הגנה על שירותי רשת, פתרונות אבטחת מידע, תמיכת מחשבים וייעוץ IT, מתוך הבנה עסקית של מטרותיהם ומטפלת בכל היבטי תשתית ה-IT של לקוחותיה, לרבות ניהול חומרה ותוכנה, תחזוקה וצרכי טכנולוגיה נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully