וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של מאות אלפי שקלים: ערד טקסטיל משיקה סניפים חדשים בצפון ובמרכז

22.2.2023 / 7:17

חברת הטקסטיל הידועה משיקה בימים אלה סניפים חדשים בקניון עזריאלי ברמלה ובמתחם צים-אורבן במעלות בעלות כוללת של כ-360 אלף שקלים. מנכ"ל ערד טקסטיל אסף סויסה: "חלק נוסף ממגמת ההתרחבות והצמיחה"

ערד טקסטיל. יחצ,
סניף ערד טקסטיל במעלות/יחצ

בימים אלה משיקה חברת ערד טקסטיל שני סניפים חדשים לרשת הארצית ברמלה ובמעלות-תרשיחא. הסניף חדש בקניון עזריאלי ברמלה משתרע על פני שטח של 130 מ"ר והושקעו בו כ- 180,000 שקל. במקביל, משיקה ערד טקסטיל חנות נוספת בצפון במתחם קניות צים-אורבן במעלות-תרשיחא. הסניף החדש משתרע על שטח של 70 מ"ר והושקעו בו כ-180,000 שקל.

עם פתיחת הסניפים החדשים מונה הרשת 20 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר אונליין. כזכור, לאחרונה פתחה ערד טקסטיל שני סניפים נוספים בדרום, בקניון עין בוקק בים המלח ובמתחם הקניות פרץ סנטר בדימונה, זאת לצד מיקום חדש בחדרה בקניון עופר, כל זאת בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.

מנכ"ל ערד טקסטיל, אסף סויסה: "פתיחת החנויות החדשות ברמלה ובמעלות היא חלק נוסף ממגמת ההתרחבות והצמיחה של ערד טקסטיל. כיום הרשת מונה 20 סניפים ואנו עתידים לפתוח סניפים נוספים במהלך שנת 2023. החנויות החדשות שהושקו זה עתה ייתנו מענה לביקושים הגוברים עבור המוצרים הפופולריים והמוכרים של ערד טקסטיל. הייחוד של ערד טקסטיל הוא בכך שהלקוחות שלנו יכולים ליהנות ממגוון המוצרים שלנו בהתאם לטעם האישי וגם ליכולת הכלכלית. אצלנו ניתן למצוא ליין יוקרתי וגם ליין קלאסי לצד פריטי בייסיק במחירים נגישים. הגישה הזו מאפשרת לנו להנגיש את תחושת הפינוק של בית מלון 5 כוכבים לכל בית בישראל."

במשך למעלה מ-40 שנים ערד טקסטיל הינה הספקית הגדולה בישראל למוצרי טקסטיל, עם מגבות, מצעים, חלוקים ושלל מוצרים נוספים, באיכות בלתי מתפשרת, והיא בין חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל. בנוסף, החברה הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל בשוק בתי המלון.

  • עוד באותו נושא:
  • חנויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully