וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר אוקראינה ב"עדי נגב-נחלת ערן": "חבר שמושיט יד בצרה הוא חבר אמיתי"

22.2.2023 / 10:12

שגריר אוקראינה בישראל הגיע הבוקר לביקור בבית החולים השיקומי ב"עדי נגב-נחלת ערן" במסגרת ציון שנה למלחמה, ביקר חיילים אוקראינים מאושפזים והתרשם מפעילות הכפר: "יותר מדי חיילים ואזרחים זקוקים לסיוע רפואי, אני מודה למדינת ישראל על הסיוע"

אבי וורצמן ושגריר אוקראינה. עדי נגב - נחלת ערן,
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק עם אבי וורצמן/עדי נגב - נחלת ערן

במסגרת ציון שנה למלחמה באוקראינה, יבגן קורניצ'וק - שגריר אוקראינה בישראל, הגיע הבוקר לכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן" הממוקם בתחום המועצה האזורית מרחבים ומופעל על ידי עמותת "עדי". משלחת השגריר אשר כללה את הנספח הצבאי דימיטרו טרחוב ואת הקונסול איגור רומן, הדרימה לכפר על מנת לבקר חיילים אוקראינים פצועים אשר הגיעו לישראל לטובת תהליך שיקום, זאת במסגרת הסכם קליטת פצועים בין משרד החוץ לבין ממשלת אוקראינה.

המשלחת מלווה במנכ"ל הכפר אבי וורצמן ובמנהל מחלקת שיקום באשפוז דר' שילה קרמר, סיירה בבית החולים השיקומי החדש הפועל בכפר ע"ש "הארווי וגלוריה קיילי", התרשמה מהיצע הטיפולים המוענקים במקום וכן צפתה בטיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק אשר עברו החיילים בזמן הביקור. השגריר בנוסף, זכה להיכרות עם השירותים השונים הניתנים בכפר ועם הפעילות הענפה שלה העמותה.

בסיום הביקור השגריר הודה לאנשי הכפר ולמדינת ישראל על ההירתמות ועל הסיוע לפצועים האוקראינים ומסר: "לצערנו יותר מדי חיילים ואזרחים אוקראינים זקוקים לעזרה רפואית. אני אסיר תודה למדינת ישראל על הקליטה והסיוע של הפצועים. מאוד התרשמתי מהכפר השיקומי ומבית החולים כאן, זה נראה יותר כמו מלון 5 כוכבים ולא כמו בית חולים. החיילים נראים מרוצים מבחינת איכות הפרוטזות ותהליך השיקום, הם עובדים קשה להשתקם. אני מאוד מעריך את העזרה והסיוע של הרופאים והאחיות ושיתוף הפעולה של כולם. כידוע, חבר שמושיט יד בצרה הוא חבר אמיתי. זה חשוב לנו מאוד."

אבי וורצמן מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן": "שמחנו לארח הבוקר את שגריר אוקראינה בישראל כאן אצלנו בכפר. אנחנו גאים שיש לנו את היכולת לסייע לא רק לתושבי ישראל והדרום, אלא גם לתושבי חוץ שנזקקים לעזרה רפואית. החיילים אשר מאושפזים אצלנו זוכים לקבל את הטיפולים הטובים ביותר שקיימים בתחום, מקבלים תמיכה וליווי מהצוות המסור עד לשיקומם המלא וחזרתם לאוקראינה. כולנו תקווה שהמלחמה תסתיים במהרה והשקט יחזור למדינה ולאזור כולו".

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully