וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושת של נמר לא מצאנו, אבל קולקציה לפורים דווקא כן

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:35

רשת הלייף סטייל הדנית, Flying Tiger Copenhagen, משיקה קולקציית תחפושות לילדים במחירים אטרקטיביים במיוחד - כמה אטרקטיבים? 15-45 שקלים, אבל סביר שהחשבון הסופי בקופה יסתכם ביותר בגלל מגוון מפתה של אביזרים משלימים וערכות ה-DIY (עשה זאת בעצמך) במתיקות לא מתונה

flying tiger copenhagen קולקציית התחפושות והאביזרים לפורים. יח"צ,
flying tiger copenhagen קולקציית התחפושות והאביזרים לפורים/יח"צ

רשת הלייף סטייל הדנית, Flying Tiger Copenhagen שהגיע לישראל לפני כשנה ומחזיקה כעת ב-15 סניפים בפריסה ארצית, משיקה קולקציית תחפושות לילדים ומבטיחה מחירים אטרקטיביים במיוחד. כששאלנו כמה אטרקטיבים, נעננו כי תחפושת ילדים תימכר בין המחירים 15-45 שקלים, אבל המגוון רחב וכולל גם אביזרים משלימים לתחפושות DIY (עשה זאת בעצמך) ססגוניות ומתאימות לחג.

מהרשת נמסר כי כל הפריטים הינם איכותיים, העומדים בתקנים האירופאיים המחמירים שקיבלו את אישור מכון התקנים הישראלי.

בין הפריטים ניתן למצוא סט של פייה, שרביט קסמים, חצאיות ססגונית, כנפי פרפר, כתרים בעיצובים שונים, קסדות צעצוע של לוחמי אש, כלי עבודה של "גדולים" כמו פטישים ומסורים, שפמים בצורות וצבעים שונים שיכולים להתאים לדמויות משעשעות, קשתות מהודרות, משרוקיות בצורת כדורגל, פפיונים ענקיים, משקפיים הומוריסטיים ופריטי לבוש שמעלים חיוך.

התחפושות של FOX לפורים - https://finance.walla.co.il/item/3561484

תחפושת מלאך לגילאי 4-8 , המחיר: 45 שקל. flying tiger copenhagen,
תחפושת מלאך לגילאי 4-8 , המחיר: 45 שקל/flying tiger copenhagen

אחד הטרנדים הבולטים בקולקציה השנה הוא שלל תחפושות צבעוניות של חדי קרן. את הסטים ניתן לשדרג עם שלל אביזרים בערכות DIY שנמכרות בחנויות הרשת, כמו תיק DIY בצורת חד קרן, ערכת צבעים ליצירת חולצות טאי-דאי, ערכת נוצות דקורטיביות. חד הקרן יכול לגנוב את ההצגה במשלוח מנות מעוצב, כפיניאטה בצורת חד קרן סגול, אותה ממלאים בממתקים, רעשנים ובפריטים משמחים נוספים ברוח החג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תחפושת חד קרן לגילאי 4-8 שנים, המחיר: 45 שקל. flying tiger copenhagen,
תחפושת חד קרן לגילאי 4-8 שנים, המחיר: 45 שקל/flying tiger copenhagen

חנויות הרשת מציעות מבחר רחב מאוד של פריטים, שבהרכבה יצירתית ניתן לייצר עימן אינסוף כיוונים של תחפושות מקוריות וייחודיות, כך שבוודאות התחפושת שתיצרו לא תחזור על עצמה במסיבות פורים השונות.

הרשת מזמינה את בני המשפחה לבלות זמן איכות כבר משלב הכנת התחפושות, באמצעות אביזרים שמציתים את הדמיון ומאפשרת להגשים לכל ילדה וילד את החלומות לבנות בעצמם את הדמויות של נושא התחפושת שלהם השנה.

תחפושת לגילאי 3-6 שנים, המחיר: 45 שקל. flying tiger copenhagen,
תחפושת לגילאי 3-6 שנים, המחיר: 45 שקל/flying tiger copenhagen

פריטי הקולקציה זמינים עד גמר המלאי בחנויות הרשת: דיזנגוף סנטר ת"א, קניון איילון רמת גן, קניון עזריאלי ת"א, גרנד קניון חיפה, נמל תל אביב, ביל"ו סנטר, סינמה סיטי ראשל"צ, ביג פאשן אשדוד, הקניון הגדול פ"ת, קניון ארנה נהריה, מול החוף חדרה, קניון עיר ימים נתניה, G כפר סבא, קניון רננים רעננה ובקניון עזריאלי ראשונים.

קשת חד קרן, המחיר: 20 שקל. flying tiger copenhagen,
קשת חד קרן, המחיר: 20 שקל/flying tiger copenhagen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully