וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UPS מתגייסת: תקדיש שירותי סיוע ביותר ממיליון דולר לנפגעים בטורקיה ובסוריה

23.2.2023 / 10:09

החברה תקדיש יותר ממיליון דולר בשירותי לוגיסטיקה גלובליים עבור נפגעי רעש האדמה בטורקיה ובסוריה. בין צעדי הסיוע: שירותי לוגיסטיקה גלובליים, שמירת מקום בטיסות ומשאיות עבור ארגונים הומניטריים, שיתוף פעולה עם ארגוני מזון וסיוע בינלאומיים, עבודה עם ארגוני סיוע

חברת UPS נרתמת למאמצי הסיוע לנפגעי רעידות האדמה שאירעו לפני מספר שבועות, ומודיעה על שורה של צעדים בעלות של יותר ממיליון דולר, כעזרה מיידית בשירותי לוגיסטיקה גלובליים.

במסגרת הסיוע, תפעיל UPS גשר אווירי מקלן (גרמניה) לאיסטנבול עם מקום שמור בטיסות היומיות שמוקדש לארגונים הומניטריים, וכן תסייע בהובלת מזון, שירותי בריאות ומחסה לטורקיה ממרכז החברה בקנטקי. במקביל, תשמור UPS מקום הובלה גם במשאיות שלה המיועדות עבור עיריית איסטנבול, הסהר האדום הטורקי וארגונים מקומיים נוספים הפועלים באזור הרעש.

בנוסף, מודיעה UPS על שיתוף פעולה גלובלי בשילוח פרטי סיוע עם תוכנית המזון העולמית, שירותי האו"ם לפליטים, הצלב האדום הבינלאומי והסהר האדום.

UPS. יחצ,
UPS/יחצ

ותר מ-130 עובדי UPS חיים באזור הנפגע מרעידות האדמה, ועמיתים רבים סביב העולם התגייסו לסייע. צוות מתנדבים פיתח מערכת חירום לאיתור מקום פנוי בטיסות למשלוחים הומניטריים, ואחרים השקיעו אלפי שעות התנדבות באריזה, מיון והפצה של פרטי הסיוע שנתרמו לשירותי המטען של Turkish Airlines.

יאיר עשהאל, מנכ"ל זכיינית UPS בישראל, מציין כי "אחד מערכי היסוד של UPS, הוא הנכונות לסייע בעת משבר, ולרתום את הידע המקצועי ויכולות השילוח הבינלאומיות למען המטרה הזאת,. אנחנו גאים ב-UPS שלוקחת חלק במאמצי הסיוע".

  • עוד באותו נושא:
  • ups

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully