וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטכנולוגיה סימפלקס מתרחבת ומגייסת עובדים

23.2.2023 / 10:29

החברה, המספקת מערכות לתכנון עירוני בתלת מימד, מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון משרות של תוכנה, מכירות ושיווק, ביניהן: מפענחי מידע גיאוגרפי, מנהלי מכירות SaaS, מנהל שיווק, מומחי וידאו ועוד

סימפלקס. יחצ,
סימפלקס/יחצ

חברת הטכנולוגיה סימפלקס (Simplex), שמפתחת מערכות ואלגוריתמים לתכנון עירוני בתלת מימד, מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון משרות של תוכנה, מכירות ושיווק, ביניהן: מפענחי מידע גיאוגרפי, מנהלי מכירות SaaS, מנהל שיווק, מומחי וידאו ועוד.

סימפלקס מרחיבה את פעילותה בישראל, באירופה, במזרח הרחוק ובארה"ב. גיוס העובדים נועד כדי לתמוך ולהאיץ את קצב הצמיחה של החברה בשווקים הללו.

החברה הוקמה ב 2013 על ידי שלושה מייסדים, שני חברי ילדות, זיו שרגאי ושחר ברנע, שניהם בעלי תואר ד"ר בגיאואינפורמציה מהטכניון, יחד עם אבי אפללו, מומחה לכלכלה ואסטרטגיה עסקית, המכהן כמנכ"ל החברה מיומה הראשון.

כיום מאות עיריות, אדריכלים וחברות בנייה, משתמשים בכלים של Simplex המספקים להם מודל טכנולוגי, פוטוריאליסטי וברוזולוציה הגבוהה בעולם. המערכת של Simplex מאפשרת ניהול נתונים מורכבים גאוגרפיים ואחרים, לבצע מדידות מדוייקות, לנתח קווי ראייה והצללות, והכל בסביבת עבודה פרטית מבוססת SaaS ועל גבי תצוגה ויזואלית תלת מימדית. הפתרון של החברה מורכב מ-3 שכבות: איסוף המידע על ידי צילום מהאויר (בטכנולוגיה ייחודית שהיא patent pending), עיבוד תמונה ומידול, ופלטפורמת SaaS המספקת את סביבת העבודה.

סימפלקס מצליחה לא רק לספק סביבת עבודה תלת מימדית ייחודית, אלא גם להוזיל בצורה דרסטית את העלויות של מיפוי הערים.

לפני כחצי שנה, נכנסה Fortissimo Capital כמשקיעה אסטרטגית בסימפלקס, בעסקה של כ-40 מיליון דולר ומאז החברה נמצאת בתנופת צמיחה.

אבי אפללו, מנכ"ל סימפלקס: "התכנון העירוני בכל העולם נהיה מורכב יותר ויותר, ככל שהערים הופכות לצפופות יותר, עם פרויקטים מרובים של התחדשות עירונית ועם מערכת שיקולים מורכבת של שירותים מתקדמים לתושבים, קיימות ואיכות הסביבה, תשתיות מתקדמות, תחבורה ועוד. המערכת שלנו, מאפשרת הן לרשויות והן לחברות פרטיות בתחום לקבל תמונה שלמה ומדוייקת של כלל המידע הקיים והתכנוני, לבחון תרחישים ולבצע תכנון עירוני יעיל וטוב יותר. אנו רואים היום גם דרישה להשתמש במערכת כדי להתכונן לתרחישים ביטחוניים שונים ולמקרי חירום, כמו רעידות אדמה ושיטפונות. בחודשים האחרונים כבר הגדלנו את מצבת כוח האדם בכ-20% ואנחנו ממשיכים לגייס עובדים לתפקידי פיתוח, שיווק ותפעול כדי לתמוך בהמשך הצמיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully