וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר PUMA: מותג הספורט משיק חנות קונספט ראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 17:14

מותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, שחזר לישראל ב-2021 תחת קבוצת אירני, מפעיל כיום 3 חנויות דגל ומציג שיתופי פעולה מרשימים עם אושיות ומשפיעים מתחומי הספורט והמוזיקה בישראל. הבוקר, השיק המותג חנות קונספט ראשונה מסוגה בקניון רמת אביב, בהשקעה של כמיליון דולר

חנות puma select של קבוצת אירני ופקטורי 54 בקניון רמת אביב. עמית גיון,
חנות puma select של קבוצת אירני ופקטורי 54 בקניון רמת אביב/עמית גיון

המותג פומה משיק בישראל חנות קונספט ראשונה מסוגה ומכריז על המשך שיתוף הפעולה עם נועה קירל אשר חתמה חוזה לשנה נוספת כשגרירת PUMA הבינלאומית בישראל.

החנות החדשה, נפתחה בקניון רמת אביב בספטמבר האחרון אך הושקה באופן רשמי הבוקר (23.2), בנוכחות בכירי פומה גלובל מארה"ב וגרמניה, והיא תשמש כחנות קונספט ייחודית ועלות הקמתה נאמדת בכ-1 מיליון דולר.

בשונה מהגדרות העיצוב הבינלאומית של המותג, החנות עוצבה בשיתוף מלא עם קבוצת אירני עם יצירת גרפיטי מרשימה המציגה את המבנים המזוהים של תל אביב ע"י אמן ישראלי, מסך ענק המשמש כקיר כוח לנעליים ואלמנטים עיצוביים נוספים המקנים לכל קולקציה עולם תוכן משלה.

נועה קירל ואיתמר ריין מנכ"ל פומה בישראל, בהשקת חנות puma select עם נועה קירל בקניון רמת אביב. רפי דלויה,
נועה קירל ואיתמר ריין מנכ"ל פומה בישראל, בהשקת חנות puma select/רפי דלויה

אישור מיוחד לפריטים אקסקלוסיביים

החנות המוגדרת בלשון המקצועית PUMA SELECT מציגה את קולקציות האופנה הגבוהות ביותר של ענקית אופנת הספורט ושיתופי פעולה בלעדיים ומיוחדים המגיעים לישראל לחנות הקונספט בלבד.

בשל היותה חנות ייחודית ושונה, קיבלה קבוצת אירני אישור מיוחד לייבא את ליין CREAM, הקולקציות האקסקלוסיביות ביותר של המותג הנמכרות ב-80 חנויות בעולם בלבד שעוצבו בשיתוף עם מעצבי על כמו ג'ון אמברוז, רואיג'י ועוד.

המותג PUMA שנחשב למותג הספורט השלישי בגודלו בעולם פועל בשיתופי פעולה מרשימים כמו עם הטלאנטית נועה קירל שתשמש שגרירה PUMA הבינלאומית בישראל, עם קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אייל ברקוביץ נועה קירל יוסי אירני ומקס שטייגר מנכל פומה הופס בארהב בהשקת חנות puma select. רפי דלויה,
אייל ברקוביץ', נועה קירל, יוסי אירני ומקס שטייגר מנכ"ל פומה הופס בארה"ב בהשקת חנות puma select/רפי דלויה

שגרירה מקומית למותג בינלאומי

בשנה החולפת, שימשה הכוכבת המקומית נועה קירל "הפנים של המותג" בקרב קהל הצעירים ואף לקחה חלק במספר קמפיינים בולטים שהגיעו לפלטפורמות הרשמיות של פומה בעולם.

בשל שביעות הרצון והערכה של קבוצת אירני לעבודה עם קירל, המליץ מטה המותג בישראל למותג הגלובלי על המשך שיתוף הפעולה איתה ועם השקת חנות הקונספט, חשפו הצדדים את החתימה של השגרירה הישראלית לשנה נוספת, במהלכה היא תמשיך לקדם את קמפיין הדגל הנשי של המותג SHE MOVES US ונכונות (על פי רמיזות מצד קבוצת אירני) הפתעות נוספות בהמשך.

קירל, היא חלק מנבחרת מרשימה של שגרירים בינלאומיים הכוללת את: כוכב הכדורגל ניימאר, הראפר ג'יי-זי, כוכב ה-NBA לאמלו בול, דוגמנית העל וויני הארלו ורבים אחרים.

אייל ברקוביץ יוסי ורוני אירני בהשקת חנות puma select עם נועה קירל. רפי דלויה,
אייל ברקוביץ' עם יוסי ורוני אירני בהשקת חנות puma select בקניון רמת אביב/רפי דלויה

אסף עשור, מנהל השיווק של המותג מסר: "חידוש החוזה של נועה קירל ופתיחת חנות הקונספט הראשונה מסוגה בעולם, מהווים מבחינתנו אבן דרך משמעותית בעבודה המשותפת עם פומה גלובל וחותמת איכות על העבודה שלנו בישראל. אנחנו רוצים להודות לפומה על התמיכה בפרויקטים והעבודה המשותפת, אנחנו מתרגשים מאוד מהעונה הקרובה וההפתעות שבדרך".

טווח מחירים לפריט מהקולקציות בחנות הקונספט:
נעליים: 399-2000 שקל
PRIME - במחיר: 99-799 שקל
RUNTRAIN - במחיר: 99-899 שקל
SELECT במחיר: 200-6500 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully