וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: אספן נכסים נחלצה מהחזקותיה בגילת לוויינים עם הפסד נוסף של כמיליון שקל

אלי דניאל

2.3.2003 / 15:59

החברה דיווחה היום על מכירת ני"ע סחירים לצד שלישי תמורת 4.1 מ' ש' - זהות הניירות לא נמסרה; ב-9 החודשים הראשונים של 2002 מחקה החברה כ-3.1 מ' ש' בגין האג"ח של גילת



חברת אספן נכסים , הנמצאת בשליטת אספן בנייה של אליעזר פישמן, הודיעה היום על עסקה במסגרתה מכרה לצדדים שלישיים ניירות ערך סחירים המצויים בבעלותה, בתמורה לכ-4.1 מיליון שקל. כתוצאה מעסקה זו צפויה החברה לרשום הפסד של כמיליון שקל.



אספן נכסים נמנעה מלמסור פרטים על זהות ניירות הערך אותם היא מכרה, אולם על פי תיק ההשקעות שלה מדובר באחד משני נכסים אפשריים: איגרות חוב של גילת לוויינים או איגרות חוב של חברת התקשורת ברק. לאור התמורה שהתקבלה בחברה בגין העסקה וההפסד הצפוי ממנה, עולה כי במסגרת העסקה נמכרו איגרות החוב של גילת.



ני"ע אלה היו רשומות בספרי החברה לפי עלות של כ-5.1 מיליון שקל, לאחר שבמהלך תשעת החודשים הראשונים של 2002 ביצעה החברה הפרשה לירידת ערך השקעתה באג"ח של גילת בהיקף כספי של כ-3.1 מיליון שקל. לעומת זאת, ההשקעה באיגרות החוב של ברק רשומה בספרי אספן נכסים לפי שווי של כ-6.4 מיליון שקל.



אספן נכסים, העוסקת בייזום, הקמה, השכרה וניהול של קניונים, מרכז מסחר ומבני משרדים, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-6.9 מיליון שקל - כ-7% פחות מההכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה החברה ברבעון השלישי של 2002 הפסד של 593 אלף שקל, בעוד שברבעון המקביל נרשם רווח של כ-1.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully