וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 רכש את סדרת הריאליטי האמריקאית "ג'ו מיליונר"

TheMarker

2.3.2003 / 16:23

הסדרה תעלה לאוויר יחד עם "24", סדרת הדרמה בכיכובו של קיפר סאתרלנד; הפרק האחרון של הסדרה היה השידור הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית מאז ינואר 2001



ערוץ 10 רכש בסוף השבוע את סדרת המציאות (ריאליטי) "ג'ו מיליונר", שעונתה הראשונה הסתיימה לפני שבועיים בארה"ב. הסדרה, בת שמונה פרקים, תעלה לשידור בערוץ 10 בשבוע השלישי של חודש מארס, יחד עם סדרת הדרמה המדוברת "24" בכיכובו של שחקן הקולנוע קיפר סאתרלנד.



"ג'ו מיליונר" היא מעין תוכנית שידוכים מציאותית. הסדרה עוקבת אחר אוון מריוט (28), פועל בניין ששודרג לחיי הוד והדר: הוא הועבר קורס מזורז בהלכות החברה הגבוהה, ומקום מגוריו שועתק לטירה מפוארת ומאובזרת כהלכה. 20 נשים יפות הובאו לטירה, בחושבן כי הוא בעליה, כדי להתמודד על ליבו. בסופה של הסדרה אוון בוחר באחת הבנות, ומבשר לה את האמת המרה. בנקודה זו מחכים למוצא פיה של האשה הנבחרת - האם תסכים לחיות עם מריוט למרות שאינו מיליונר כפי שהציג את עצמו.



"ג'ו מיליונר" עוררה סערה ציבורית בארה"ב, שבמרכזה הטענות כי הסדרה כולה מבוססת על שקרים ועל ערכים חומריים, כי אוון מריוט אינו עני מרוד כפי שהוצג (התגלה כי היה דוגמן בעבר) וכי אחת הנשים המתמודדות על ליבו עבדה כשחקנית פורנו. למרות כל זאת, מספר הצופים בתוכנית האחרונה בעונה בארה"ב (35 מיליון) עלה על מספר הצופים בראיון של העיתונאי מרטין באשיר עם הזמר מייקל ג'קסון, ששודר באותה שעה ברשת מתחרה. היה זה השידור הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית מאז ינואר 2001. רשת "פוקס" החליטה בימים האחרונים על הפקת עונה שנייה לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully