וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדילי הררי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת "נגב אקולוגיה"

26.2.2023 / 8:59

הררי כיהנה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת משאבי אנוש בחברה שהינה מהמובילות בתחום המחזור בישראל ומעסיקה כ-350 עובדים בכ-10 מוקדים ברחבי הארץ

עדילי הררי. דניאל אסתריקין,
עדילי הררי/דניאל אסתריקין

ענקית המחזור הישראלית נגב אקולוגיה, המטפלת וממחזרת את הפסולת של מיליון תושבי הנגב, מודיעה על מינויה של עדילי הררי לסמנכ"לית משאבי האנוש בחברה. הררי שימשה מנהלת משאבי אנוש בחברה ב-3 השנים האחרונות ותקודם כעת לתפקיד הניהולי הבכיר.

להררי תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים. את דרכה המקצועית בתחום החלה בחברת אינטל ואחר כך עסקה בפיתוח בין לאומי במכללה האקדמית "אחוה". כמו כן, עסקה הררי במשאבי אנוש וניהול כספים בחברת הביוטכנולוגיהMorflora. קודם לתפקידה בנגב אקולוגיה, היא ניהלה את תחום משאבי האנוש בחברת "סיפן". הררי היא תושבת קיבוץ רוחמה שבמועצה האזורית שער הנגב.

הררי תוביל כעת את תחום משאבי האנוש בחברת "נגב אקולוגיה" המונה כ-350 עובדים הפרוסים בכ-10 מפעלי מחזור ומוקדי פעילות ברחבי הארץ. חברת נגב אקולוגיה היא ממובילות תחום המחזור בישראל ורק בחודש ינואר אשתקד רכשה חברת ההשקעות "אלייד" 60% מהחברה.

"נגב אקולוגיה" מפעילה ביחד עם החברה הכלכלית בני שמעון את הפארק למחזור וחינוך סביבתי דודאים בנגב, בו הושק לפני כשנה מפעל המיון המתקדם בישראל למיון וטיפול בפסולת ביתית בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים. החברה עוסקת גם כן במחזור נייר וקרטון וגריסת מסמכים מאובטחת, טיהור שפכים ביניהם שפכים מינרלים תעשייתיים, קומפוסט, טיפול בפסולת בניין ומחזורה כמצע לתשתיות ועוד.

"אני נרגשת לשאת באחריות לפיתוחם המקצועי ורווחתם של עובדי החברה שהופקדה בידי", אמרה הררי, "נגב אקולוגיה היא חלוצה מקצועית וטכנולוגית המובילה את תחום המחזור בישראל. העובדים הם עמוד התווך המרכזי בפיתוח של החברה ובמציאת פתרונות חדשים לטיפול ירוק בפסולת. אמשיך לפעול יחד עם כלל עובדי החברה להצעיד את תחום המחזור בישראל קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully