וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אבישי קליין מצטרף למשרד ברנע ג'פה לנדה ושות'

26.2.2023 / 10:07

ד"ר קליין יוביל את תחום הפרטיות, זאת לאור העלייה המשמעותית בצרכים ובדרישת הלקוחות לשירותים בתחומי הפרטיות והגנת המידע

אבישי קליין. נמרוד גליקמן,
ד"ר אבישי קליין/נמרוד גליקמן

משרד עורכי הדין ברנע ג'פה לנדה ושות' מצרף לשורותיו את ד"ר אבישי קליין שיוביל את תחום הפרטיות והסייבר במשרד.

לאבישי קליין תואר דוקטור למשפטים עם התמחות במשפט וטכנולוגיה. בתפקידו האחרון הוא שימש כקצין אבטחת מידע DPO)) באמדוקס. לד"ר קליין ניסיון ומיומנויות ייחודיים בתחומי הפרטיות ואבטחת המידע, לרבות מומחיות בדרישות רגולציה בתחום הבינה המלאכותית ובדיני הפרטיות בישראל ובעולם. קליין הוא אחד ממייסדי פורום ה- DPOהישראלי, חבר בוועדה המייעצת של המכון הישראלי למדיניות טכנולוגית ומרצה בתחומי משפט ואינטרנט, פרטיות ורגולציות סייבר.

משרד ברנע ג'פה לנדה הינו משרד עורכי דין מוביל הפועל בתחום המשפט המסחרי בישראל, בעל מוניטין רב בייצוג לקוחות בפעילות בינלאומית. בין התחומים שהמשרד מתמחה בהם: מיזוגים ורכישות, ליטיגציה, שוק הון, טכנולוגיה, תשתיות ומימון פרויקטים, נדל"ן, בנקאות, דיני עבודה, רגולציה, תחרות, צווארון לבן, מיסוי, מגזר התיישבותי וקרנות השקעה.

המשרד מונה 140 עורכי דין, מתוכם 50 שותפים, ומייצג חברות, קרנות השקעה, יזמים ומשקיעים מהגדולים ומהמובילים בארץ ובעולם.

מיקי ברנע, שותף מנהל במשרד, מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ד"ר אבישי קליין למשרד. מאז כניסתם לתוקף של תקנות ה-GDPR האירופאיות, רגולציית הפרטיות והגנת המידע העולמית הולכת וצוברת תאוצה, והשפעתה על חברות ישראליות הפועלות בחו"ל רק מתעצמת. צירופו של אבישי, עם הניסיון והידע שצבר, מעמיק את יכולותינו בתחום ומאפשר מתן מענה רחב לאתגרי הפרטיות והגנת המידע הקיימים היום בקרב לקוחות בפעילותם בארץ ובחו"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully