וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות "וונסדיי": מי מחזיקה בזיכיון הבלעדי לתחפושת?

עודכן לאחרונה: 1.3.2023 / 11:06

חברת 'שושי זוהר' מחזיקה בזיכיון בלעדי לייצור תחפושות של מותגים מובילים מזה שנים. עתה היא קיבלה זיכיון בלעדי נוסף, לייצור ושיווק תחפושות מסדרת הלהיט WEDNESDAY (וונסדיי), ששברה שיאי צפייה בנטפליקס. קבלו טעימה מהמגוון

שושי זוהר- זכיון בלעדי לתחפושות מהסדרה "וונסדיי" wednesday. יח"צ,
זיכיון בלעדי לתחפושות מהסדרה "וונסדיי", טווח מחירים לתחפושת: 169-199 שקל/יח"צ

יצרנית התחפושות הוותיקה שושי זוהר קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייצור, עיצוב ושיווק התחפושות המקוריות של הדמויות מתוך הסדרה המצליחה וונסדיי, ששברה שיאים וצברה הכי הרבה שעות צפייה בנטפליקס בשבוע הראשון לשידורה.

הסדרה "וונסדיי", שעוקבת אחרי עלילותיה של בת משפחת אדמס האפלולית ביותר, שנטיותיה האלימות מאלצות אותה לעבור לפנימיה ל"חריגים" כמוה - מצליחה לעשות את מה שכל כך הרבה סדרות בנטפליקס לא הצליחו.

הילה זוהר סמנכ"ל שיווק בשושי זוהר: "החברה שוקדת 365 ימים בשנה להביא את הלהיטים הכי חמים לצרכנים, מתוך הסדרות והסרטים האהובים והנחשבים ביותר, בהשקעה ייחודית ורבה ותוך תשומת לב לפרטים הקטנים".

תחפושות וונסדיי מצטרפות למבחרגדול במיוחד של להיטים ומותגים מבוקשים של תחפושות בזיכיון בלעדי של שושי זוהר וביניהם: פסטיגל, נועה קירל, דיסני וגיבורי העל באטמן, סופרמן של אולפני DC, נארוטו, דרגון בול, Hot Wheels, ברבי, פאוור ריינג'רס, ספיידרמן, בלאק אדם, קפטן אמריקה של MARVEL ועוד, כולן בעלות תו תקן ישראלי לפעוטות, ילדים, נוער ומבוגרים.

המחיר המומלץ לתחפושות וונסדיי: 169-199 שקל. ניתן להשיג ברשתות טויס אר אס, הפיראט האדום. עידן 2000, כפר השעשועים, הפנינג ובחנויות הצעצועים.

פיז'אמה או תחפושת? לא חייבים להחליט - https://finance.walla.co.il/item/3561964

שושי זוהר תחפושות. באדיבות שושי זוהר,
מגוון התחפשות של שושי זוהר, יצרנית התחפושות הגדולה בישראל/באדיבות שושי זוהר

הלהיטים הצפויים של השנה

בין התחפושות המובילות השנה, צפויות להיות התלבושות של נציגת ישראל באירוויזיון וכוכבת הפופ נועה קירל עם קולקציה רחבה של 10 תלבושות פופ חדשות לילדות ונערות, מבדים מבריקים בהשראת הקליפים ובגדי ההופעות של הסופר-סטאר הצעירה.

תחפושות נוספות שצפויות להוביל השנה, מקטגוריית 'פסטיגל על פסטיגל', כשהפנטזיה מתעוררת לחיים עם הדמויות של כוכבי הפסטיגל: אנה זק, אגם בוחבוט, אליאנה, עדן חסון ועומר חזן.

גם קטגוריית 'מלחמת הכוכבים' (STAR WAR) מציגה קולקציה יוקרתית של תחפושות מושקעות ומפוארות הכוללות מסיכות ייחודיות עם דגמים חדשים ביניהם דמויות המנדלוריאן (סדרת הטלוויזיה החדשה), פרטוריאן, דארת', קיילו רן, יודה וצ'ובאקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שושי זוהר תחפושות-גיבורי על. סטודיו שושי זוהר,
שושי זוהר תחפושות של גיבורי-על לפורים 2023, המחיר: 49-169 שקל/סטודיו שושי זוהר

ברבי וגיבורים לנצח

בנוסף ולראשונה, קולקציית דמויות הסדרה ספיידי וחבריו המופלאים ולצדם שוברי הקופות שלMARVEL גיבורי הקומיקס האהובים בתחפושות חדשות, שריריות, מושקעות ומפוארות של ספיידרמן ואיתם הקלאסיקות קפטן אמריקה, תור, אקס מן ואיירון מן, האלק, וולברין, גרוט, תאנוס הנבל, הפנתר השחור ודדפול.

המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות חדשות של סמי הכבאי, פאוור ריינג'רס, מטוסי על, צבי הנינג'ה, כוח PJ, מפרץ ההרפתקאות, קולקציית 'ברבי פאשן' עם 14 דגמים חדשים הכוללים אביזרים, תכשיטים וכתרים תואמים.

שושי זוהר-באטמן משפחתית. סטודיו שושי זוהר,
שושי זוהר, תחפושת משפחית של באטמן/סטודיו שושי זוהר

המותגים הקלאסיקות ועולם הדמדומים

גם הקלאסיקות ושוברי הקופות של דיסני ממשיכים עם חברת שושי זוהר, בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות. הקולקציה כוללת את כל נסיכות דיסני מהאגדות בשמלות נשף מפוארות במבחר מסחרר של דגמים: אלנה, רפונזל, שלגיה, אנה ואלזה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל במגוון עיצובים חדשים גם לקטנטנים.

קטגוריית 'עולם הדמדומים' תכלול מבחר ענק של כ-30 דמויות מפחידות כולל מסיכות לבנים ולבנות, בהם: ג'וקרים, דינוזאורים, זומבי, שלדים רוקדים, חייזרים, מכשפות, ליצנים, עטלפים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות המצטרפים לשפע תחפושות של נינג'ות, אינדיאנים ופיראטים.

כוכבים ישראליים שיוצגו למכירה הם כוכבי הילדים מיקי מוכתר ויובל המבולבל, לצד כוחות ההצלה והשיטור הישראלים עם תחפושות של לוחמי צה"ל עם קסדות מושקעות וטייסים בדגמים מפוארים.

שושי זוהר תחפושות. באדיבות שושי זוהר,
שושי זוהר תחפושות/באדיבות שושי זוהר

והמחירים ?

וונסדיי: 169-199 שקל

נועה קירל: 89-199 שקל

נסיכות דיסני: 49-139 שקל

גיבורי על: 49-169 שקל

פסטיגל: 169-199 שקל

חיות לפעוטות 49-69 שקל

שושי זוהר-סופרמן. סטודיו שושי זוהר,
שושי זוהר-סופרמן/סטודיו שושי זוהר

תחפושות שושי זוהר ניתן להשיג ברשתות טויס אר אס, הפיראט האדום. עידן 2000, כפר השעשועים, הפנינג, בחנות המפעל 'צעצועי שגיב' ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ. כדי לבדוק את המגוון, ניתן להיכנס לאתר של שושי זוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully