וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קאשי מונה לדירקטוריון של חברת הרחפנים Wonder Robotics

26.2.2023 / 11:17

במסגרת תפקידו יתמוך ויעזור בניווט האסטרטגי של החברה בפן הטכנולוגי והעסקי

רועי קאשי. יחצ,
רועי קאשי/יחצ

רועי קאשי מונה לדירקטוריון חברת פתרונות אוטונומיה לרחפנים Wonder Robotics. במסגרת תפקידו יתמוך ויעזור בניווט האסטרטגי של החברה בפן הטכנולוגי והעסקי.

קאשי, שותף-מייסד וה-CTO של Elsight ( ELS ), חברת טכנולוגיה המתמחה בפתרונות תקשורת אמינה לרחפנים ורכבים בלתי מאוישים מעבר לקו ראייה, הוא מומחה בין לאומי בתכנון ארכיטקטורת רשת שרידה המקשרת בין ציי רחפנים למפעילים וחדרי בקרה מרוחקים.

קאשי: "חברת וונדר רובוטיקס עוסקת באחד מהגורמים העיקריים להפעלה רחבה של רחפנים במרחב האזרחי , הפעלה אוטונומית בטוחה ואמינה של השרות בשטח מאוכלס, ובמעורבות קטנה ככל שניתן של אנשים. הטכנולוגיה של וונדר רובוטיקס תאפשר למפעילי הרחפנים - נותני השירותים להוריד את עלות של השרות ולשפר מהותית את האמינות שלו. הצטרפתי לחברה כי אני מאמין גדול בשוק ובטכנולוגיה וחושב שאוטונומיה מלאה היא הדרך קדימה".

רועי תיכנן והוביל את פיתוח מכשיר הדגל של Elsight, ה-Halo, כמו גם את Allsight שירות הענן של Elsight (פלטפורמת תקשורת כשירות). בשנת 2021, רועי הפך מסמנכ"ל מחקר ופיתוח ל-CTO במשרה מלאה, על מנת להתמקד בחזון ובחדשנות הטכנולוגית של אלסייט.
במסגרת תפקידו ב-Elsight, רועי תכנן והוביל את פתרונות הקישוריות הראשונים והמשמעותיים בעולם הרחפנים, כמו פרויקט הענק של וולמארט בארה"ב לשילוח חבילות לבתים בעזרת רחפנים עם חברת DroneUp.
אור אפשטיין מייסד שותף ו-CBO : "אנחנו מאוד גאים על הצטרפותו של רועי לבורד של החברה. נסיונו של רועי קאשי בשוק הרחפנים בפן הטכנולוגי והעסקי, יסייע לנו לנווט את החברה נכון, על מנת לחדור לקהלים חדשים ושווקים חדשים"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully